Szkoda całkowita jest dobra tylko dla Towarzystw Ubezpieczeniowych I Przepisy

Wbrew powszechnej opinii szkoda całkowita nie oznacza, iż samochodu biorącego udział w zdarzeniu drogowym nie da się naprawić, a że taka naprawa jest nieopłacalna z perspektywy firmy ubezpieczeniowej. To zasadnicza różnica, która ma także wpływ na wysokość wypłaconego odszkodowania.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 8
- Odpowiedz




Komentarze (8)
najlepsze
Trudno się dziwić że w USA ktoś odstrzelił CEO z firmy która z marszu uwalala 30% prób uzyskania odszkodowania.
Sam to że pierwsza wycena szkody to jakieś grosze już z marszu powinna być rozpatrywana jako wyłudzenie lub próba oszustwa...
mialem kiedys mozliwosc sprzedazy szkody za 30% ale ostatecznie dosc szybko udalo mi sie uzyskac ugode na poziomie 90% !
co i tak oznacza ze musialem walczyc o to zeby oszukali mnie tylko na 10% ...
W przeciętnym samochodzie osobowym lekkie ukruszenie plastików/naruszenie elementów metalowych przodu - zwłaszcza przód+bok nawet przy kilku km/h z łatwością powoduje straty w wysokości 30-50k po cenach rynkowych.
Przecież zawsze przy całce można sobie zabrać resztę w