Blender 4.5 wydany - przegląd nowości [en]
Dużo nowego. Oficjalne wsparcie dla Vulcana; lepsza wydajność w viewporcie; nowe nody; mieszanie normalnych między meshami; ulepszony Grease Pencil; usprawniony interfejs, lepsze Eevee; podgląd uv-mapek w trybie obiektowym... za dużo dobrego, by dało się streścić!

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 7
- Odpowiedz





Komentarze (7)
najlepsze
Ale normalizacja ma sens. Kiedy jest włączona, to przeliczanie światła działa tak jak w starszych Blenderach. Moc mówi, ile sumarycznie lampa wypuszcza światła, niezależnie od jej rozmiaru. Czy lampa będzie miała 0,1m² czy 1m², da tyle samo światła. Jasność na scenie pozostanie taka sama, zmieni się za to twardość cieni. Nie jest to fizycznie poprawne, ale daje większą artystyczną kontrolę.
Z