Kurcze jak w malaczu trochę! Też jak się tylna klapa uchyliła to lepiej szedł, miałem nawet taki stockowy wieszak by klapa była ciągle uchylona. 3konie do mocy i 5 punktów sprawności z powodu dyfuzji przy 60km/h.
@saib75 @North_Pole: szczerze... to nie bardzo. "tam w środku" "tego nie widać"... to bardziej jakiś tiktok niż rzeczywiście wartościowy materiał... dla zainteresowanych temat dogłębniej:
@North_Pole: może tytuł powinien być inny wtedy bym się nie czepiał... np jak wygląda chłodnica tunelowa w P51, ale ogólnie smucą mnie zachwyty nad w sumie banalnymi materiałami, to naprawdę nie jest quality content
@Miesiaczny_Prosze potwierdzam co pisze @piorun_burzowy_niskonapieciowy - i wyjaśnię trochę. 1. Otwarta/uchylona klapa POPRAWIA chłodzenie, gdy stoi się w korku, jedzie z znikomą prędkością itp. 2. Uchylona klapa wraz ze wzrostem prędkości pogarsza/zaburza chłodzenie W SERYJNYM maluchy, który ma komplet osłon (ta "ponacinana jak skrzela rekina" pod spodem, te blachy wokół tłumika itp. Bo lekkie nadciśnienie w komorze silnika powodował wentylator (chłodzący cylindry i wydmuchujacy z nich powietrze do komory silnika)
@hrumque: no i awaryjne odpalanie z linki (odpalało się jak kosiarkę), takie trochę i nie koło pasowe było i linka w bagażniku. Aku zdechł... No problem....to było kozackie. Kuźwa jak tak patrzę na to z perspektywy czasu to w mojej wersji było wszytko byś z powodu malej awarii nie stanął na drodze. Lawet nie było.
Komentarze (64)
najlepsze
@HeniekZPodLasu:
źródło: unnamed
Pobierzszczerze... to nie bardzo.
"tam w środku" "tego nie widać"...
to bardziej jakiś tiktok niż rzeczywiście wartościowy materiał...
dla zainteresowanych temat dogłębniej:
1. Otwarta/uchylona klapa POPRAWIA chłodzenie, gdy stoi się w korku, jedzie z znikomą prędkością itp.
2. Uchylona klapa wraz ze wzrostem prędkości pogarsza/zaburza chłodzenie W SERYJNYM maluchy, który ma komplet osłon (ta "ponacinana jak skrzela rekina" pod spodem, te blachy wokół tłumika itp. Bo lekkie nadciśnienie w komorze silnika powodował wentylator (chłodzący cylindry i wydmuchujacy z nich powietrze do komory silnika)