@ostatni_lantianin: Bo nic sie nie zatopilo, j----e naglowki :-). Ktos faktycznie nie zamknal wlazu, zaczeli sie zanurzac, woda sie faktycznie dostala i narobila jakichs zniszczen i lodz poszla do remontu.
Przypominam, że w 2024 roku whistleblower z Boeinga, który "popełnił s---------o" ostrzegał przed niedociągnięciami w konstrukcji, które w przyszłości mogą skończyć się tragedią - cięcie kosztów i dążenie do maksymalizacji zysków w firmach za wszelką cenę przynosi efekty
@ShadyTalezz: podobna historia jak z gościem z fabryki Phillipa Morrisa, który jawnie powiedział że do papierosów są dodawane substancje, które potęgują uzależnienie, to był rok 1997 lub 1998, po kilku tygodniach od tej wypowiedzi został zastrzelony wraz z żoną i dziećmi. Google do dziś ukrywa wyszukiwanie treści na ten temat. System nauczyń połączonych, ale napewno można być pewnym tego, że potężne korporacje, mają równie potężne macki.
Przy takiej bliskości lecącej maszyny - ryk silników powinien być niemal ogłuszający (ktoś ma wątpliwości - zapraszam na górkę spotterską przy Okęciu, odległość do startującej maszyny podobna i ryk jest niesamowity), na tym nagraniu W OGÓLE nie słychać silników, cisza, zero. Żadnej słyszalnej zmiany charakterystyki pracy, żadnego zwiększania albo zmniejszania ciągu :(
Wygląda jakby stracili oba silniki i lotem szybującym (byli za nisko żeby szukać innego miejsca) spadli na zabudowania.
A Ram Air Turbine (RAT), also known as an Air Driven Generator, is a small wind turbine installed in aircraft that provides emergency power when the primary power source fails. It generates power from the airstream created by the aircraft's motion, utilizing the ram pressure to drive a generator or hydraulic pump.
@kultywator_sprezynowy: Jeszcze raz napiszę- ten samolot jest jednym z pierwszych wyprodukowanych (line number 24), czyli to 2011/2012 rok- a więc ten samolot powinien być już po kompletnym d-checku, w którym rozmiera się samolot do ostatniej śrubki? Taki przegląd robiony jest przez linię lotniczą, Jeżeli byłyby jakieś problemy przy produkcji, to powinny dawno zostać zgłoszone przez linię i rozwiązane. Boeing w tym układzie dostarcza co najwyżej jedynie częćci zamienne, a i
@Seba-to-ja: ale to jest lanie wody, oglądałem kiedyś chwilę i powtarzają e kółko te same ujęcia, to samo mówią w 40 minut co w 5 minutowym filmiku na YT
@Mazzieh47: to akurat normalna sytuacja. Kiedyś w jedną stronę jak leciałem to nie działał cały infonament (ekrany w ogóle się nie włączały), a lot nie należał do tych krótkich, bo to w końcu dreamliner. Z klimatyzacją też był problem, bo była duża kondensacja i zwyczajnie leciała skroplona woda z nawiewów na pasażerów.
Ale to są systemy zupełnie niezależne od działania systemów samolotu służących do "latania".
@panDocent: I tak I nie. Klimatyzacja jest zasilana prądnicą napedzaną przez jeden z silników. Jeżeli nie działała, to możliwe, że się zepsuła, ale też możliwe, że były problemy z silnikiem, który zasilał prądnicę dającą prąd klimatyzacji.
Komentarze (374)
najlepsze
źródło: GtPp-Omb0AEnEfy
Pobierzhttps://x.com/aviationbrk/status/1933107666076753969
źródło: GtPGGSXWoAATNTQ
PobierzPrzy takiej bliskości lecącej maszyny - ryk silników powinien być niemal ogłuszający (ktoś ma wątpliwości - zapraszam na górkę spotterską przy Okęciu, odległość do startującej maszyny podobna i ryk jest niesamowity), na tym nagraniu W OGÓLE nie słychać silników, cisza, zero. Żadnej słyszalnej zmiany charakterystyki pracy, żadnego zwiększania albo zmniejszania ciągu :(
Wygląda jakby stracili oba silniki i lotem szybującym (byli za nisko żeby szukać innego miejsca) spadli na zabudowania.
źródło: 111
Pobierzźródło: temp_file8768604048485114642
Pobierzhttps://x.com/nurulpasha_/status/1933124333632962728
Ale to są systemy zupełnie niezależne od działania systemów samolotu służących do "latania".