@freddd: dla mnie jest bardzo ciekawa, bo z informacji na temat tego statku zrobiła się papka medialna i ciężko było się odnaleźć w gąszczu informacji, a tutaj wszystko jest usystematyzowane i trochę wiedzy technicznej dotyczącej łodzi, np nie wiedziałem że ta pechowa wyprawa to nie była pierwsza wyprawa pasażerska tej łodzi, w mediach to wyglądało tak, jakby pierwszy raz płynęła i implodowała
Zastanawia mnie, czy on na jednym filmie zarabia tyle, że jest w stanie sobie z tego zajebiacie żyć przez te półroczne przerwy między filmami, czy normalnie jest etatowcem/ma firmę i filmami sobie dorabia.
@Zakimar:Obawiam się, ze sam nie jesteś ogarnąć takiego tematu, druga sprawa, trzeba to zmontować żeby to się jakoś oglądało (choć w tym przypadku dużo nie ma, bo jakiś gejmplej z jakieś gry czy cóś) i słuchało. trzeba mieć dykcje. Nikt nie będzie słuchał yyy, eee, zacinek albo powtarzanie tych samych słów. Trzeba dotrzeć do wielu filmów i źródeł, w tym przypadku do zagranicznych.
Świetny materiał! Czekam, aż SciFun lub CiekaweHistorie przybliżą historię promu Sewol - stosunkowo mało znany a przecież mocno współczesny i ciekawy temat.
@pawciow88: tym bardziej, że ta ogromna skądinąd katastrofa została w Polsce kompletnie pominięta względem Costa Concordia. W przypadku katastrofy włoskiego promu jak i koreańskiego należy mówić o bulwersującym zachowaniu załogi, a zwłaszcza kapitana.
Najgorsze jest to, ze jak inżynier przeprowadzi się z całą rodziną, zauważy błąd i bedzie zabiegał o jego usunięcie, to go za to zwolnią.
1. Zwolnią, straci dochód i naprawią - ale nikt mu nie podziękuje ze uratował wiele żyć milionerów. 2. Zwonią, straci dochód i nie naprawią - zginą ludzie.
Pamiętajcie ze dział testów, to jeden z ważniejszych
@Mateusz_Jakub_Andruszkiewicz: jak naprawiasz znaczy że tego inżyniera słuchasz a więc szanujesz - a więc raczej go nie zwolnisz. Tutaj mieliśmy typowe podejście januszexu - prezes wie lepiej a każdy kto się nie zgadza kop w dupę na bezrobocie bo "aótorytet". Zauważ że nawet po tym jebnięciu nie zrobili żadnej inspekcji czy coś, no jedziesz autem i słyszysz jebut - nie sprawdziłabyś chociaż z wierzchu czy coś się nie urwało czy
@ostatni_lantianin: Po prostu ten cały Stockton miał n------e we łbie skoro totalnie zignorował takie dupnięcie i nurkował dalej, a wcześniej zignorował jeszcze cały szereg ostrzeżeń i zasad sztuki budowania czegoś takiego. Psychiatra może by go jakoś zdiagnozował, w ogóle jak jakieś rozszerzone s---------o to wygląda, zero liczenia się nie tylko z własnym życiem, ale i z życiem innych.
Komentarze (69)
najlepsze
źródło: 7185f6eca343833a5770a5442ebaff64070074c6c75055dbf290ef104e2cb59c
Pobierz@Surgo: HMMM PRZEKONAJMY SIĘ, BULBULBUL ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Czekam, aż SciFun lub CiekaweHistorie przybliżą historię promu Sewol - stosunkowo mało znany a przecież mocno współczesny i ciekawy temat.
@pawciow88: Parę kanałów już zrobiło materiały o tym. np:
https://www.youtube.com/@marynarzzkrakowa
IMO fajny kanał
1. Zwolnią, straci dochód i naprawią - ale nikt mu nie podziękuje ze uratował wiele żyć milionerów.
2. Zwonią, straci dochód i nie naprawią - zginą ludzie.
Pamiętajcie ze dział testów, to jeden z ważniejszych
jak naprawiasz znaczy że tego inżyniera słuchasz a więc szanujesz - a więc raczej go nie zwolnisz.
Tutaj mieliśmy typowe podejście januszexu - prezes wie lepiej a każdy kto się nie zgadza kop w dupę na bezrobocie bo "aótorytet". Zauważ że nawet po tym jebnięciu nie zrobili żadnej inspekcji czy coś, no jedziesz autem i słyszysz jebut - nie sprawdziłabyś chociaż z wierzchu czy coś się nie urwało czy