Luksus przestał mieć znaczenie? Coraz więcej konsumentów sięga po "dupes"

Luksus za grosze? Pokolenie Z znalazło sposób, by mieć "to, co najlepsze" bez rujnowania portfela. Moda na "dupes" tańsze odpowiedniki kultowych marek rozgrzewa TikToka, Instagrama i koszyki zakupowe do czerwoności. Czy nowy trend zmieni oblicze rynku dóbr luksusowych na zawsze?
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 11
- Odpowiedz
Komentarze (11)
najlepsze
Poza tym jak ktoś jest naprawdę bogaty to go stać na krawca, kaletnika, szewca i zamiast reklamować cudzy biznes może chodzić w ubraniach szytych na miarę, z najlepszych materiałów, ubraniach unikatowych.
Drogie marki to są dla nowobogackich, którzy muszą się „wyróżnić” i „pokazać”.
Najpierw seksworkerka zamiast prostytutki, teraz dupes zamiast podróbek.
Obce słowo nie sprawia, że proceder jest mniej obciachowy.