Kierowca otworzył awaryjny zjazd z autostrady

Drogowcy wściekli - kierowcy opuścili autostradę bez zapłacenia za stanie w korku. Na wniosek właścicieli autostrady policja teraz będzie ścigać kierowców. Do tej pory władze autostrady nie poinformowały dlaczego nie otworzyły awaryjnych zjazdów

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 181
- Odpowiedz
Komentarze (181)
najlepsze
Trasa nieprzejezdna. To powinien być zasrany obowiązek właściciela autostrady by ten przejazd otworzyć.
Teraz rzucają się do Brauna że uwięził tą żydowską lekarkę-aborcjonistę, a tu właściciel autostrady analogicznie rości sobie prawo do uwięzienia kilkuset - kilka tys ludzi. Skoro jest wypadek uniemożliwiający świadczenie usługi to właściciel nie powinien dostać ani grosza - niech się dochodzi z ubezpieczycielami.
Nawet na darmowych tak powinno być bo są utrzymywane z naszych podatków.
Zresztą to sprawa cywilna i policja powinna po prostu umyć ręce.
Gorzej, że autostrada sprzeda te wierzytelności i ich egzekwowaniem zajmie się windykator.
Fakt, że nie będzie większy h podstaw aby je dochodzić, ale taka firma ma to w dupie i będzie latami nękać kierowców.
Jedyna nadzieja w UOKiK że pogrozi autostradzie palcem i zagrozi karą, a jest za co, bo takie wielogodzinne korki to wprowadzenie stanu
Firmy sprzedają takie długi za 10% - 20% wartości, samo wysłanie pism spowoduje, że przynajmniej 10% zapłaci, reszta pójdzie do sądu, a sąd bezmyślnie przylepie. Dostajesz 7 dni na odwołanie (albo 14), nie zrobisz tego i wyrok staje się prawomocny. Dużo nie zdąży się odwołać, bo np. wyjechali za granicę, ale standardem jest podawanie sądowi nieaktualnego adresu, a nasz ułomny system opiera się na danych dostarczonych przez
Podałem kilka powodów a ty wybrałeś 1 i jeszcze wywróżyłeś z fusów, że tak robię bo przecież nie ma czegoś takiego jak dyskusja nad problemem i próba ulepszania
Takie rzeczy tylko w Wiedniu.
No dobrze, może nie płacili odszkodowań, ale za źle zorganizowane roboty drogowe na Praterbrücke (*) swego czasu poleciał cały zarząd ASFiNAG-u. Na szybkiego zaniechano robót, przywrócono normalny ruch i zaczęto myśleć. Wymyślono "fly over", czyli taki wiadukt nad drogą wzdłuż jej przebiegu.
Swoją drogą, to pomysłodawcą tego rozwiązania jest Polak, Marian Mirecki.
* - INB4, Praterbrücke to most autostradowy będący częscią Südosttangente (A23). Most
Sory, ale to co napisałeś to same bzdury. Pokaż mi szybszą drogę ze Sląska do Gdańska niż autostrada A1, albo z Wrocławia