Chciałbym ostrzec społeczność przed sklepem internetowym megaurwis.pl – niestety padłem ofiarą ich nieuczciwych praktyk i widzę po opiniach na google, że nie jestem jedyny.
1 kwietnia 2025r. złożyłem zamówienie w sklepie megaurwis.pl

tego samego dnia, 2 godziny później otrzymałem maila z pytaniem czy termin wysyłki 3-4 dni jest do zaakceptowania - zgodziłem się.
Kilka dni później, w piątek 4 kwietnia napisałem maila z zapytaniem o status zamówienia:

I tutaj zaczyna się cała historia..
Dziwnym zbiegiem okoliczności, pół godziny później otrzymałem Powiadomienie o przesyłce z DHL oraz informacje ze sklepu, że za chwilę otrzymam info z numerem przesyłki.

Również w piątek zapytałem, czy zamówienie zostanie odebrane przez kuriera tego samego dnia - otrzymałem odpowiedź twierdzącą:

Jak już można przypuszczać, status przesyłki się nie zmienił, wczoraj przesyłka miała już być NAPEWNO wysłana i dzisiaj do mnie trafić.
Informacja z soboty:

Oraz króciutki ping pong z wczoraj / dziś:

Oczywiście kontaktowałem się z infolinią DHL i wykluczają aby przesyłka została przez nich podjęta ale nie zeskanowana, przez co nie ma jej w systemie.
Z ciekawości sprawdziłem opinie w necie i okazuje się, że nie jestem wyjątkiem – dużo osób narzeka na opóźnienia, ignorowanie klientów, brak wsparcia w razie problemów. Niektórzy czekają tygodniami na towar lub pieniądze. W moim przypadku wygląda to jak klasyczne przeciąganie i granie na czas. Ani towaru, ani uczciwego kontaktu. Proszę o wykop efekt – może dzięki temu ktoś się w końcu zainteresuje tą sytuacją, a inni unikną podobnych problemów.
#wykopefekt #megaurwis #zakupy #oszustwo #sklepyinternetowe #afera #pieniądze #dzieci #prawo #uokik
Komentarze (84)
najlepsze
Często są to gnioty z aliexpres sprzedawane po dwukrotnej cenie, za swego czasu często tak nasze polskie gwiazdeczki z Instagrama dymały tak swoich fanów na takiej oto właśnie magicznej sprzedaży....
Nawet jak kupiłeś i towar przyjdzie kiedyś tam to moge już odgórnie powiedzieć że na bank zostałeś finansowo wydymany cenowo..
Może to tylko taki ich żart na prima aprilis?
Dwa, sam sobie jesteś winien, że nie poczytałeś komentarzy PRZED zakupem.
Trzy, g---o widać na zrzutach ekranu które wrzuciłeś.
@blondasek1993: To już wina wykopu, że nie ma "kliknij, by powiększyć zdjęcie" bo zdjęcie właśnie jest duże, a niestety, otwieranie zdjęcia w nowym oknie nic nie daje bo pokazuje miniaturę tej samej wielkości co tutaj,.. Ja mam wtyczkę która wyświetla zdjęcie źródłowe i wszystko widzę :)
Tu masz przykład
https://wykop.pl/cdn/c3397993/a0555db1a25c78b980a172d0743a41d7ed1b84a3d2d57ffee4ad0387b9bdda6d.png
Rozumiemy, że cała sytuacja mogła być frustrująca – za to przepraszamy. Natomiast nieprawdziwe jest stwierdzenie, że ignorujemy klientów. Odpowiedź została udzielona, a po otrzymaniu prośby o zwrot środków – został on
Zwrot środków został zlecony? Pytanie w takim razie do kogo Państwo ten zwrot zlecili :)
Ciężko odmówić odebrania paczki jeśli kurier zostawia paczkę pod drzwiami.
Pozdrawiam