Tym ruchem nie tylko uratował drugiego kierowcę, ale też zrobił to tak, że nie może być uznany za sprawcę kolizji (bo został uderzony od tyłu). Dobre zabezpieczenie przed potencjalnie czepialską policją
@jagoslau: Mam coś takiego w fordzie. Zaczyna szaleć nawet jak wykryje zmęczenie i częste zamykanie oczu. Na wakacjach mnie uratowało bo zmogło mnie około 17 na autostradzie - mam takie zjazdy czasami.
Dlatego UE dobrze robi nakazując systemy bezpieczeństwa. I naprawdę nie ma nic w byciu kozakiem, że długą trasę robisz bez przerw. Warto się zatrzymać co te 4 godziny 400 km
@fonderal: wiesz, ja w życiu jeździłem z 100+ autami, większość na dłuższych dystansach i mimo wszystko uważam, że 4 godziny to za dużo. nie chodzi mi nawet o wygodę fotela bo z tym raczej nie ma problemu, ale przewietrzenie się i żeby odpoczęły oczy od skupienia na drodze. wyjść na zewnątrz, "odlać się", zrobić kilka skłonów, popatrzeć w las i można jechać, nie trzeba tutaj robić całego pikniku na godzinę
@Riolet: przymknęły mi się kiedyś oczy na dosłownie 5 sekund na S-ce - jechałem o 4 w nocy i byłem zmęczony - gdy otworzyłem oczy już praktycznie szorowałem trawnik za lewym pasem. całe szczęście jechałem mniej więcej 90 i nie zasnąłem całkowicie, w przeciwnym razie mogłoby się to skończyć bardzo źle. szybko zjechałem na najbliższy MOP, drzemka godzinę i mogłem wrócić do domu względnie bezpiecznie. nie bagatelizujmy zmęczenia, lepiej się
Pomijając co z samochodem...Wszystko fajnie tylko ja bym nie ryzykował uszkodzenia kręgosłupa. Żonie auto przy nawet jeszcze mniejszej prędkości uderzyło w tył i dopiero po paru tygodniach wyszły silne bóle kręgosłupa szyjnego i do dziś ją pobolewa jak śpi na niewygodnej poduszce. A po wypadku niby nic nie było poza uszkodzonym zderzakiem i tylną klapą. Ale było szarpnięcie i to widocznie wystarczyło. A teraz czekam na minusy bohaterowie zza klawiatury...
Generalnie ludzie nie rozumieją kompletnie jak nawet mała prędkość auta może spowodować duże uszkodzenia czy to auta czy człowieka.
Kiedyś przechodziłem koło ronda w zimę, na asfalcie sam lód. Typka zjeżdżała z ronda i wpadła w poślizg, nie miała jakieś kosmicznej prędkości. Po uderzeniu w drzewo obok drogi przód praktycznie cały skasowany (to akurat dobrze dla kierowcy). Natomiast jakby ktoś to nagrał i kazał komuś ocenić po prędkości auta
@elsajko: Pewnie nie miała opartej głowy o zagłówek i stąd ten uraz. Zauważyłem, że prawie nikt nie opiera głowy o zagłówek w trakcie jazdy, tylko siedzą zgarbieni w stronę kierownicy i przez to właśnie podczas uderzenia w tył dochodzi do urazów na odcinku szyjnym, ponieważ głowa zamiast oprzeć się o zagłówku to leci do tyłu.
I tacy powinni być wszyscy szeryfowie dróg,oni lubią zajeżdżać drogę teraz zrozumiałem jak bardzo ryzykują to prawdziwi bohaterowie niczym piloci spitfire'ow wylatujący pod luk b-----y niemieckich bombowców 🤣
oni lubią zajeżdżać drogę teraz zrozumiałem jak bardzo ryzykują to prawdziwi bohaterowie niczym piloci spitfire'ow wylatujący pod luk b-----y niemieckich bombowców
@tomo1945: Wracaj do podstawówki i naucz się pisać. Nie epatuj ludzi takim posr…nym bełkotem, nieuku patentowany.
dróg,oni
@tomo1945: Zapisywać przecinki też się naucz, nieuku.
Komentarze (144)
najlepsze
(a jeśli chodzi o mnie - preferuję przerwy co +/- 2h, 4h o których mówisz to trochę za długo, żeby się czuć komfortowo)
źródło: obraz
PobierzGeneralnie ludzie nie rozumieją kompletnie jak nawet mała prędkość auta może spowodować duże uszkodzenia czy to auta czy człowieka.
Kiedyś przechodziłem koło ronda w zimę, na asfalcie sam lód. Typka zjeżdżała z ronda i wpadła w poślizg, nie miała jakieś kosmicznej prędkości. Po uderzeniu w drzewo obok drogi przód praktycznie cały skasowany (to akurat dobrze dla kierowcy). Natomiast jakby ktoś to nagrał i kazał komuś ocenić po prędkości auta
źródło: proper-driving-posture
Pobierz@tomo1945: Wracaj do podstawówki i naucz się pisać.
Nie epatuj ludzi takim posr…nym bełkotem, nieuku patentowany.
@tomo1945: Zapisywać przecinki też się naucz, nieuku.
Zderzak i pas tylni > życie innego człowieka
No.