Proszę o pomoc - Volkswagen Financial Services Polska ignoruje mnie jako klienta, z wyjątkiem oczywiście regularnego wystawiania faktur na moje konto.
Jestem posiadaczem dwóch samochodów w leasingu z Grupy Volkswagen. Do obsługi tych leasingów przeznaczony jest tzw. Portal Klienta, który oferuje m.in. zakładkę „Sprawy”. W tym miejscu można zgłosić chęć skrócenia leasingu poprzez nadpłatę, zmniejszenia rat, czy poprosić o nowy harmonogram płatności. Tutaj właśnie pojawiają się problemy, ponieważ na odpowiedź dotyczącą nowego harmonogramu trzeba czekać ponad miesiąc. Co gorsza, otrzymany harmonogram często zawiera błędy, a jego reklamacja skutkuje kolejnym okresem oczekiwania wynoszącym nawet półtora miesiąca. W efekcie sprawa staje się nieaktualna, a klient pozostaje bez realnej pomocy.
Dodatkowo kontakt z infolinią jest niemal niemożliwy. Podejmowałem wielokrotne próby połączenia, spędzając nawet ponad godzinę w oczekiwaniu.
Proszę społeczność Wykop.pl o wsparcie - jestem ciekawy, jakie jeszcze problemy mają klienci Volkswagena. Być może w końcu ktoś zrobi z tym porządek, zatrudniając dodatkowych konsultantów do call center oraz kompetentnych analityków odpowiedzialnych za przygotowywanie harmonogramów.

Komentarze (121)
najlepsze
@krolkolow: Jak Ci wszyscy naokoło dadzą 9-11% realnego oprocentowania leasingu, a VWFS da 3% to już widzę jak omijasz, przy aucie za np. 200k zł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
a przy okazji dobrze wiedzieć jak działa (a raczej nie działa) Volkswagen Financial Services
dla kontrastu w PKO Leasing obsługa ekspresowa
@krol_europy: A najlepiej bank.
Problem z ubezpieczalnią - PKO Leasing wszystkim się zajął.
Problem z warsztatem - jeden telefon do PKO Leasing i wszystko załatwione.
Już siadam na słuchawce i będę dzwonił do nich, jak się połączę, przekieruję ci rozmowę
@ewolucja_myszowatych: kyrie elejson
Też korzystam z ich usług od… z górką 7 lat, a jakość spada z miesiąca na miesiąc, ALE… Przeczytałeś informacje o wydłużonym czasie realizacji w popupie, albo mailu sprzed miesiąca?
I nic z tym nie zrobisz - faktury generują automatycznie, a o kontakt dba człowiek.
Also: z informacji jakie gdzieś tam obiły mi się o uszy pozwalniali ludzi i stąd problemy;
Also2: widziałem od nich ogłoszenie na dyrektora IT, to może znaczyć, że jest
@A330 a czy obecnie VWFS nie wymaga już wykupienia ubezpieczenia u nich? Pamiętam, że przy takiej opcji ta różnica w cenie robiła się dużo mniejsza, bo z kolei ich ubezpieczenia były droższe niż rynkowa cena (ja bazuję
1. Nie otrzymasz informacji o decyzji, może to tylko uzyskać potencjalny przejmujący.
2. Cesja umowy ma 5 punktów. Wiesz, że przejmujesz umowę nr xxxx, ale nie wiesz w zasadzie na jaki przedmiot, jakie i ile jest rat czy kwota wykupu. Musisz wierzyć na słowo osobie od której przejmujesz, bo na dobrą sprawę nie masz jak zweryfikować powyższych danych. Już słyszałem o
źródło: beka
PobierzJednym z moich samochodów jest Arteon R - o tym jak zostałem potraktowany w jednym z Warszawskich serwisów przy salonie z którego wziąłem trzy auta wolę nie wspominać...
Imo VAG upada, ale jeszcze walczy o życie. Zobaczymy co z tego będzie
źródło: vw
Pobierz