dwulitrowym wolnossakiem który trzeba kręcić wysoko żeby jakos sie zbierał i wydusił z siebie te ~150KM jeśli to sam może mieć z dużo lżejszego 1.5 które zbiera się od samego dołu nie wyjąc przy tym a auto prowadzi się lepiej bo przód lżejszy.
@woolfet: xDDDD różnica w ciężarze bloków jest naprawdę niewielka. Komentarz pisany przez kogoś kto g---o wie o motoryzacji. Zwlaszcza jak teraz każdy wóz przez systemy bezpieczeństwa
Sprzedaż w Chianach się w zeszłym roku skończyła, tanich EV nie potrafią robić, ICE coraz droższe i gorsze (silniczki od kosiarek), klient też jakby coraz biedniejszy a problemy finansowe wciskają się z każdej strony nawet do klientów "premium".
To co się dziwić, że redukują i zamykają? Wiele razy mówiłem w zeszłym roku... że 2025 to będzie bardzo trudny rok dla legacy automoto, zwłaszcza w EU. Będzie też interesujący z punktu widzenia EV
@NaMoment: może by dopłacili, gdyby audi przekonstruowało swój alternator chłodzony wodą, który psuje się masowo powodując poważne uszkodzenia w aucie. znajomek już 3 audi oddał uszkodzone w ten sposób. teraz zaryzykował tego nowego hybrydowego, zobaczymy co teraz będzie się psuć.
pamietam scene jak jechałem tramwajem w niemczech.. starszy pan ok 70 lat z czapeczką audi na przystanku..widac pasję do ordnung muss sein. Drzwi sie otwieraja w srodku tłok, ale mozna by sie przesunać jednak blokuje to stojący w drzwiach m----n ok 17 lat z słuchawkami.. ma w doopie wszytko jak i inni emigranci z różnych stron swiata w tramwaju.. zmartwiony pan się nie wcisnał i musiał czekac na nastepny wagonik..
@TomPo75: za chwilę unia ogłosi że Audi i VW przestawiają się na produkcję uzbrojenia a każda małpa musi wpłacić na to jednego banana bo inaczej bedzie wojna. I małpy zapłacą.
Dzięki unia. Zabiliście kurę znoszącą złote jaja. Ameryka jeździ na pełnej ku***** czym tylko chce. Cummins właśnie konstruuje nową benzynę w okolicach sześciu litrów pojemności. Azja - cała jeździ czym tylko chce. Ruskie - na tyle na ile potrafią (a wiemy że nie potrafią) ale chociaż kradną te projekty które mają w miarę sens i są proste.
@Monochromatycznymizantrop: Zdajesz sobie sprawę, że w Chinach 50% sprzedaży to BEV + PHEV z czego 25% same BEV. W top10 sprzedaży BEV nie ma praktycznie Europejskich marek stąd ich problemy finansowe.
Chińczycy są mądrzejsi od Europejczyków i idą o wiele mocniej w elektryki, bo tak jak i my nie mają własnej ropy
@kudlaty1992: oni największa kasę trzepią na Audi Q3 - durni klienci myślą że kupują potężnego suva z rodziny Q od audi a realnie to jest podniesiony golf 1.5 xdDDDDD
Kraje EU w zasadzie zachowały się racjonalnie (...) redukowanie uzależnienia od paliw płynnych jest działaniem strategicznie koniecznym. Jednak promując elektromobilność, w odróżnieniu do Chin, nie zadbano o zagwarantowanie sobie dostępu do złóż surowców strategicznych ani o samowystarczalność na polu produkcji baterii i oprogramowania.
Komentarze (162)
najlepsze
@woolfet: xDDDD różnica w ciężarze bloków jest naprawdę niewielka. Komentarz pisany przez kogoś kto g---o wie o motoryzacji. Zwlaszcza jak teraz każdy wóz przez systemy bezpieczeństwa
To co się dziwić, że redukują i zamykają? Wiele razy mówiłem w zeszłym roku... że 2025 to będzie bardzo trudny rok dla legacy automoto, zwłaszcza w EU. Będzie też interesujący z punktu widzenia EV
Kiedy ludzie mają problemy finansowe to nikt nie będzie do 4 zer dopłacać
źródło: Nur_fur_deutsche
Pobierzźródło: 1742305846613
Pobierzźródło: gfce0fxb70v838n
PobierzAmeryka jeździ na pełnej ku***** czym tylko chce.
Cummins właśnie konstruuje nową benzynę w okolicach sześciu litrów pojemności.
Azja - cała jeździ czym tylko chce.
Ruskie - na tyle na ile potrafią (a wiemy że nie potrafią) ale chociaż kradną te projekty które mają w miarę sens i są proste.
@Monochromatycznymizantrop: już ponad połowa sprzedawanych aut w USA ma 4 cylindry.
Tak, przeważnie niewielkimi autami 660 - 2000ccm, a Chińczycy pluginami 1500ccm
Chińczycy są mądrzejsi od Europejczyków i idą o wiele mocniej w elektryki, bo tak jak i my nie mają własnej ropy
źródło: image
Pobierz