"Pewnie siedzisz na kiblu". Szokujący wpis na oficjalnym profilu Łodzi

Okazuje się, że przy prowadzeniu fanpejdży Łodzi pracuje aż ...piętnaście osób. Wszyscy oczywiście na etatach. Czyli ok 60 tysięcy miesięcznie za kilka postów dziennie. Czy to jest w porządku?

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 155
- Odpowiedz
Komentarze (155)
najlepsze
Tak w ogóle to miasto powinno się promować nie wśród mieszkańców, a wśród potencjalnych turystów i inwestorów.
@balrog84: Ale takie FP czy inna tego typu promocja to jest coś co też powinno właśnie trafiać do mieszkańców. W łodzi jak i w innych miastach jest masa wydarzeń o których większość mieszkańców po prostu nie wie. A dzięki temu mają szansę skorzystać z tego co oferuje miasto.
15 osób x minimalna (4626) a właściwie to koszt pracodawcy (5573) da w samych pensjach 83 600.
Nie mówiąc o innych kosztach: oprogramowanie, biura, prąd sprzet itd
Na bogato utrzymany funpage :)
Internet is dead.
Poza tym, jak na to, ze 15 osob siedzi w dziale SM, to moglby chociaz jeden leb popatrzec troche na dane i liczby. Moze wtedy doszedl by do wniosku, ze bezmyslne przeklejanie czegos z Tiktoka na FB moze sie nie przyjac. Takie wpisy bardzo dobrze pokazuja, jakich specjalistow sie zatrudnia przez
Prawdopodobnie by się dało fać komunikację całkowicy bezpłatną, ale wiązałoby się to z likwidacją 2/3 kursów.
Muślenie magiczne. To jest mniej niż 1% tam zatrudnionych, nie licząc innych wydatków to już z samych kosztów na pensje się nie
Komentarz usunięty przez autora
W ogóle nie odbiega ona od stylu tego typu treści w Internecie.
--
Natomiast czy powinien być to język urzędu czy instytucji publicznej?
A dlaczego w sumie nie? Nie mówimy tutaj o jakiś oficjalnych wydarzeniach czy sprawach. Jak sam powiedziałeś pasuje do treści które są tam normalnie. Gdyby wstawiali urzędowe rzeczy to nikt by tego nie oglądał, a nawet urzędy powinno korzystać z możliwości promocji jaka istnieje w danych czasach. Kiedyś telewizja to też była nowość i pewnie też treści pokazywane tam
@Mr--A-Veed: Tak, taki powinien być język urzędu w SM.