Potęga AI ukazana na przykładzie exploitowania buga w grze Trackmania
Autor filmu, wykorzystując odkryty przez społeczność gry błąd "noseboost", zaprzęga AI by z pomocą różnych technik, zmusić je do nauki nadludzkiej techniki jazdy. Świetny ilustracja tego, na czym polega "reinforcement learning" oraz jaki wpływ na działanie AI ma odpowiednio zdefiniowana nagroda

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 108
- Odpowiedz






Komentarze (108)
najlepsze
https://photos.app.goo.gl/pFHPg3y7AAKt5rR17
Zazywczaj masz TAS i non-TAS.
Czyli tool assisted speed run i non tool. TO pierwsze to gra za Ciebie albo jakis bot, albo programujesz sobie od poczatku do konca, jakie guziki na klawiaturze w jakiej klatce ma naciskac a potem jest to odtwarzane.
Wiekszosc speedrunu to non-TASy (czyli przez ludzi). Ale i
źródło: 1000013847
Pobierz