Dokąd zmierza motoryzacja - czyli jak zarzynany jest przemysł w imię ideologii

Europejski przemysł motoryzacyjny, znalazł się w kryzysie, poprzez niedostateczne działania i ideologię - teraz dominują Chiny
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 126
- Odpowiedz
Europejski przemysł motoryzacyjny, znalazł się w kryzysie, poprzez niedostateczne działania i ideologię - teraz dominują Chiny
Komentarze (126)
najlepsze
@grasss: Gdyby nowe auta były tańsze to bym rozważył, a jak mam dać 120k za najtańsze 4x4 w Dacii Duster to cóż - będę jeździł chrupkiem i go serwisował.
@blank2 Nie kocham, chętnie bym zmienił ale ceny są z kosmosu - byłem blisko zakupu nowego w 2019 ale COVID rozwalił
Pytanie tylko czy to bezpieczeństwo, komfort i ryzyko awarii jest warte dopłaty 25x wartości pojazdu (5k wartości rezydualnej mojego vs. 130k za nowy podobnej klasy).
Nikt tutaj nie neguje tego że nowszy pojazd jest fajniejszy, ale za to koszty całkowicie dyskwalifikują w moich
Spokojnie, kolejną aferą będzie zapewne batterygate przy elektrykach, bo to g---o w końcu wybije na pewno.
źródło: 0178ca015daa8c597a190a3ad965fec06b449f7386da067cb9b7938838e26d27
Pobierz@rychu-nalepa
Jak Europa ma produkować nowoczesne rzeczy jak "elita" tego kontynentu nie może sobie poradzić z nakrętką?
Inaczej mówiąc, powiedzmy, że taka nakrętka to nowa zewnętrzna zmienna. Część ludzi narzeka na nią, a nie radzi sobie w nowych warunkach. I tak samo jest w motoryzacji. Chińska motoryzacja to nowa zewnętrzna zmienna, część ludzi narzeka na nią, a nie radzi
Chiny - 2017 - 29mln; 2023 - 30mln
USA - 2023 - 10mln
Europa - 15mln
źródło: GgSNQAGWkAAqaQS
Pobierz