Benzyna E10 niszczy samochody. Korozja i zniszczone uszczelki

Najbardziej wyraźne różnice zaobserwowano w oddziaływaniu paliw na metal. Śrubka zanurzona w benzynie E10 była całkowicie skorodowana po kilku miesiącach. Natomiast ta w E5 pozostała w stanie niemal nienaruszonym

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 256
- Odpowiedz
Komentarze (256)
najlepsze
źródło: Piwo wzmacnia
PobierzMetodologia kompletnie z d--y, nie wiem po co o tym w ogóle pisać artykuł, chyba tylko dla sensacji. Zróbcie porządny test sami, 10 próbek różnych materiałów, a nie dwa słoiczki z mixem wszystkiego. Zakop.
@UsmiechnietaPolska: Nie 10 próbek różnych materiałów, tylko konkretnie materiałów które mają w silniku kontakt z paliwem. Co z tego, że jakieś śrubki rdzewieją - pytanie czy bak rdzewieje, przewody paliwowe, gumy i uszczelki które tam są,
G---o portalik z g---o artykułem
Kiedy np. w Niemczech i innych krajach nie ma najmniejszego problemu.
samochody tak. niestety wiele motocykli ma zbiorniki z blachy
Sam trzymam jeszcze auto z 1997 roku i ma stalowy bak i zasadniczo g---o mnie to obchodzi. Leje e10, chociaż nie powinienem. Na razie to nic się nie dzieje. Prędzej pójdzie na złom niż zardzewieje bak.
Choć eksperyment nie spełnia rygorów naukowych, Kurtyna
@Djelon: bo E85 jest szkodliwe dla rolnictwa, gospodarki, pojazdów i całej planety.
Kiedyś widziałem fajne wyliczenia, że gdyby wszystkie możliwe grunty rolne w Polsce przekształcić na uprawę rzepaku na potrzeby biopaliwa (łącznie z nieużytkami) to takiej benzyny starczyłoby na obecne zapotrzebowanie kraju na około półtora miesiąca. Przy czym jednocześnie zabrakłoby warzyw, owoców, pasz, mąki, mięsa - no wszystkiego. Tak więc jeśli to urealnić i wprowadzić to