Producent czekolady walczy z AI tworząc farmę bełkotu do zaśmiecania danych

Celem kampanii Cadbury jest spowolnienie rozwoju sztucznej inteligencji poprzez zaśmiecanie danych treningowych za pomocą pierwszej na świecie farmy serwerów stworzonej specjalnie do tego zadania.

- #
- #
- #
- #
- #
- 101
- Odpowiedz
Komentarze (101)
najlepsze
Dodatkowo wielu z nich przejmuje kluczowych klientów i zakładają później własne firmy.
Podobna akcja co Chińczycy robili Niemcom vel przemysł samochodowy.
Koniec końców jest przeważnie taki, że taka firma płaci za coś 2 raz. 1 hinduskim partaczom... 2 raz ludziom/firmą, którzy tą partacką robotę wyprowadzają na prostą. Czy wręcz robią wszystko od nowa, bo tak taniej.
Tutaj mamy sytuację kiedy jedne serwery zużywają energię w celu utrudniania zadania powierzonego innym serwerom. To tak jakby włożyć grzałkę do zamrażarki: grzałka wykonuje pracę powodując że zamrażarka musi wykonać jeszcze więcej pracy aby utrzymać temperaturę wewnątrz.
A że kupują energię na wolnym rynku? Niby to ich sprawa że przepalają na to zasoby. Ale weź pod
Ten świat jest PO PIER DO LO NY.
@j557: Panie Areczku, od jutra minimalna krajowa + akord 0,01 zł za gwoździa
Owszem, pewne pole manewru jest, ale dość małe.
A poza tym to ściema marketingowa, żeby zwrócić na siebie uwagę i pozyskać darmowe zasięgi. Co się udało.
Posraane...