Producent czekolady walczy z AI tworząc farmę bełkotu do zaśmiecania danych
Celem kampanii Cadbury jest spowolnienie rozwoju sztucznej inteligencji poprzez zaśmiecanie danych treningowych za pomocą pierwszej na świecie farmy serwerów stworzonej specjalnie do tego zadania.
mar-zey z- #
- #
- #
- #
- #
- 101
- Odpowiedz
Komentarze (101)
najlepsze
Dodatkowo wielu z nich przejmuje kluczowych klientów i zakładają później własne firmy.
Podobna akcja co Chińczycy robili Niemcom vel przemysł samochodowy.
Koniec końców jest przeważnie taki, że taka firma płaci za coś 2 raz. 1 hinduskim partaczom... 2 raz ludziom/firmą, którzy tą partacką robotę wyprowadzają na prostą. Czy wręcz robią wszystko od nowa, bo tak taniej.
Tutaj mamy sytuację kiedy jedne serwery zużywają energię w celu utrudniania zadania powierzonego innym serwerom. To tak jakby włożyć grzałkę do zamrażarki: grzałka wykonuje pracę powodując że zamrażarka musi wykonać jeszcze więcej pracy aby utrzymać temperaturę wewnątrz.
A że kupują energię na wolnym rynku? Niby to ich sprawa że przepalają na to zasoby. Ale weź pod
Ten świat jest PO PIER DO LO NY.
@j557: Panie Areczku, od jutra minimalna krajowa + akord 0,01 zł za gwoździa
Owszem, pewne pole manewru jest, ale dość małe.
A poza tym to ściema marketingowa, żeby zwrócić na siebie uwagę i pozyskać darmowe zasięgi. Co się udało.
Posraane...