Chcą do elektryków włożyć silnik spalinowy. Panika w Niemczech
Miało być tak pięknie, elektrycznie i bezemisyjnie, ale klienci zagłosowali portfelami. Piekło zamarzło xD
-Propublicobono z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 231
- Odpowiedz
Miało być tak pięknie, elektrycznie i bezemisyjnie, ale klienci zagłosowali portfelami. Piekło zamarzło xD
-Propublicobono z
Komentarze (231)
najlepsze
Ekoterrorystów nie da się zatrzymać jeżeli cały czas są wybierani, aby rządzić.
@Yelonek: w przypadku KTM to tylko p---------e... firma ma zbyt wysokie koszty i ceny produktów a w Indiach gdzie produkują motocykle przy współpracy z Bajaj mają świetną sprzedaż
No to masz taką Dacię Spring, a taniej to byłyby Chińczyki które właśnie zostały przez komuszą UE zablokowane cłami.
@destruktiv_komando: Nowy z dofinansowaniem 50 tys, bez prawie 100 tys. To już wolę używanego spalinowego "gruza" za 20 tys. + naprawa i można szaleć...
@staszaiwa: Myślę, że agregat o mocy 11kW wieszany na haku mógłby być całkiem fajnym rozwiązaniem. 11kW, to moc akceptowana przez większość ładowarek pokładowych w elektrykach. Prosty silnik stałoobrotowy, bez zmiennych faz itp. ma już sprawność 55%. To 2 razy więcej niż silnik samochodowy pracujący w zmiennych warunkach. Taki down sizing który ma sens.
@larkinflight: Nawet jak wierzą, to c--j z planetą gdy akcjonariusze płoną z wściekłości.
To nie tak miało być. Oni mieli być tymi, co spłoną ostatni, a nie pierwsi. ;)
W pełni spalinowym aucie nie mają sensu, z dołu nie jadą, jak przyciśniesz to wir w baku, a z małych pojemności nie ma ani mocy, ani momentu, ani jakiejkolwiek dynamiki.
Dwa litry od mazdy max moment ma przy 4000 rpm, w silniku turbo masz to samo już przy 2000-2500 rpm.
A turbo w litrowych pierdach to najlepsza rzecz jaka je spotkała.
@cienius: Dalej taniej niż bateria :D