Kreatywność i świeżość w branży gier? Miała piękny pogrzeb
Nastała era remasterów i remake'ów. Zamiast tworzyć nowe gry, wydawcy przyjęli strategię maksymalizacji zysków przy jednoczesnej minimalizacji kosztów. Dużo taniej odświeżyć starą grę, która kiedyś była hitem, niż zrobić nową. Żyjemy w przykrych czasach dla graczy.
XGPpl z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 200
- Odpowiedz
Komentarze (200)
najlepsze
gracze: ale gumwo
też gracze: <kupują>
devowie: tworzą kolejne gumwo
co za zaskoczenie, faktycznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Bonwerkz: jak ja bym chciał, żeby to były 2-3 godziny dziennie, a nie miesięcznie :(
@maciekfloyd: Powiedziałbym że ma się coraz to lepiej. Silniki coraz lepsze, sprzyjają kreatywności.
@TehNoLogic: Mordo, wcale nie musisz sprawdzać tych 100 dem. Ja to zrobiłem, bo jestem w branży i musiałem rzucić okiem nawet na gry, które normalnie bym olał. Parę gierek sprawdziłem nawet dosłownie w godzinach pracy. Na festiwalu było ponad 2000 gier, spędziłem 3 godziny na samym przeglądaniu listy, ale dotarłem aż do jej końca. Nie
Np diablo 2 dostało i był strzałem w 10 bo zrobili go na tip-top.
I co to był skok na kasę?każdy byl zadowolony czy to wyjadacz weteran d2 czy ktoś co nigdy nie grał w d2.
Niech się skupia na jakości to nikt pretensji mieć nie będzie.
Ty w ogóle zdajesz sobie sprawę z tego że indie gierki sprzedaja się nawet w dziesiątkach mln kopii?