@Sarmat86: Z głupoty. I nie UE, tylko niemieccy lobbyści działający na rzecz VAG-a. Przepisy miały premiować Volkswagena, VW przez proste oszustwo doskonale się dopasowywał do wymogów, gdzie reszta musiała wydawać ogromne środki na badania i rozwój. Przez trik z mapowaniem silnika badania wychodziły poprawnie, a po wyjeździe program był przełączany i dla klienta silnik zdawał się mocniejszy oraz trwalszy niż konkurencji. Niestety szwindel wyszedł na jaw, a co gorsza czas,
@Sarmat86 @ToksycznyArek : oczywiście, że z premedytacją tylko chyba coś nie poszło do końca tak jak przewidziano. Elektryki miały być rewolucją, która doprowadzi do skrócenia życia pojazdów, a co za tym idzie zwiększenia zysków korporacji. Okazało się jednak, że ludzie nie za bardzo chcą kupować drogie i irytujące w użytkowaniu elektryki. Teraz nie bardzo wiadomo co z tym zrobić bo z jednej strony nie można zapomnieć o pseudoekologi, a z
Nie zarżnęliśmy europejskie motoryzacji, tylko Niemcy najpierw wykupili 70% europejskiej motoryzacji, a później wprowadzili w UE takie regulacje, które miały przynieść im jeszcze większe pieniądze, ale zamiast tego zarżnęli swoją i europejską motoryzację. Dlaczego? Bo do władzy darowali się idioci, którzy myślą, że wszystko co sobie wymyśla jest mądre, tylko dlatego, że są Niemcami, a przecież Niemcy zawsze wpadają na bardzo mądre pomysłu...prawda? Prawda?
@orkako: Europejczycy mają jeździć ciasnymi, małymi i drogimi autami z małymi silnikami. Tylko milionerów ma być stać na duże auto rodzinne z silnikiem większym niż 1.5 l. Nie dziwie się, że ta wizja nie przyjmuje się na świecie.
Dobrze że w Europie nie ma takich kar jak w USA. Bo VW i PSA już dawno by nie istniały i od 10 lat byśmy jeździli chińczykami. VW powinien zbankrutowałać za normy spalin 2.0 tdi oraz za pierwsze wersje tsi. PSA za 1.6 thp i za 1.2 puretech. Ale żyjemy w Europie i Unia nie pozwoli żeby te marki padły. Biedni konsumenci sami muszą naprawiać swoje auta często za kilkanaście tysięcy.
@minvt czyli fajnie że VW i PSA od lat lobbują żeby zaostrzyć emisję spalin, bo przez lata bali się samochodów z Indii i Chin? No to masz koniec diesli w Europie i silniki 1.2 puretech.
Kto zarżnął? Paru zarabiających miliony euro prezesików w Stellaris. Od 20 lat ścieżkę pomagali wytyczyć, gdy politycy kazali się jej trzymać to stwierdzili, że nie będą bo się im nie opłaca i politycy mają tą ścieżkę zmienić. Niestety dla nich konkurencja pokazała, że jednak można. I się obudzili z ręką w nocniku i EV droższymi o 50-100% niż konkurencja.
No cóż przynajmniej unia przejdzie do historii jako pierwsza instrukcja która zdelegalizowała dobrobyt nie będąc bytem religijnym. A nie czekaj, jednak nie...
Pytanie kto i czemu zabronił samów, a jednocześnie pozwolił na rejestracje takich aut za granicą i przerejestrowanie w polsce. Czemu prawo musi być dziurawe, dla bogatszych? Nie lepiej byłoby sponsorować badania wzroku u diagnostów? Marzy mi się zbudowanie eko samochodu o nazwie lotus 7 którego odpowiednik mogę kupić od firmy caterham za 300tys, niestety na projekt chce przeznaczyć jedynie 30tys. W kraju umożliwiającym takie pojazdy jak niemcy, szwecja, uk czy czechy byłoby
Przyszli Chińczycy, zaoferowali jakość w niższej cenie i wykorzystali szaleństwo unijnych regulacji.
@Brzydka_Prawda: Robią to samo co w UE, czyli rząd Chiński dotuje producentów elektryków, a wykopki wierzą, że z dobroci serca tanie samochody im chcą sprzedać.
@Miesiaczny_Prosze panie taki polski husarski maluch to by dwa i pół miliona kosztował xD
I jednego murzyna by pilnowało 50 kierowników wybranych przez gierka 50 lat temu, może nikt by nie zarobił więcej niż najniższa krajowa w tym zakładzie ale za to agencja pracy poland niggaflex arbeit na żone dyrektora by wciągała 90% przelewów z centrali jęcząc że nie ma ludzi do pracy za 10zł/h (250zł koszt pracodawcy rbh).
Komentarze (87)
najlepsze
@rewasek1374: Taaa Microsoft, google czy inne korpo różne rzeczy odwalały i nikt jakoś ich nie za orał w USA, wierzysz w to co piszesz?
To źle że nie zarzyna się swojej krowy która daje mleko? Dlatego z takim
Paru zarabiających miliony euro prezesików w Stellaris. Od 20 lat ścieżkę pomagali wytyczyć, gdy politycy kazali się jej trzymać to stwierdzili, że nie będą bo się im nie opłaca i politycy mają tą ścieżkę zmienić.
Niestety dla nich konkurencja pokazała, że jednak można. I się obudzili z ręką w nocniku i EV droższymi o 50-100% niż konkurencja.
Przyszli Chińczycy, zaoferowali jakość w niższej cenie i wykorzystali szaleństwo unijnych regulacji.
Trzeba było samemu nie zażynać złotej kury
@Brzydka_Prawda: Robią to samo co w UE, czyli rząd Chiński dotuje producentów elektryków, a wykopki wierzą, że z dobroci serca tanie samochody im chcą sprzedać.
I jednego murzyna by pilnowało 50 kierowników wybranych przez gierka 50 lat temu, może nikt by nie zarobił więcej niż najniższa krajowa w tym zakładzie ale za to agencja pracy poland niggaflex arbeit na żone dyrektora by wciągała 90% przelewów z centrali jęcząc że nie ma ludzi do pracy za 10zł/h (250zł koszt pracodawcy rbh).