Polska drezyna w nowym wydaniu! Jej projekt przygotował Michał Januszko
Nowoczesna drezyna to odpowiedź na współczesne potrzeby, autorem jej projektu jest Michał Januszko, student Wydziału Wzornictwa ASP w Warszawie. W pracy projektowej wspierali go eksperci z Zakładu Pojazdów Szynowych. W środku projektant zadbał o funkcjonalność i wygodę pracowników.
aleksyyyy z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 6
- Odpowiedz
Komentarze (6)
najlepsze
Ale upierdzieli się strasznie szybko :(
Poza tym ABSOLUTNIE zmieniłbym kąt okien na 'negatywny':
@SaperX: były już kiedyś takie tramwaje, po problemach z odbiciami wszystkie kabiny przerobili na normalny kąt.
1. Kosmicznie długi rozstaw wózków. Na podstawie wspomnianych sześciu metrów na platformie i dwunastu pomiędzy żurawiem i "budą", jakieś na oko 18,5 metra. To cudo nie przejedzie większości peronów na łukach. "Skrajnia kolejowa". Coś to mówi?
2. Ostoja łamana. Powiedzieć, że to odważne, to nie powiedzieć nic. Polecam lekturę "Podstawy techniki wagonowej" w opracowaniu Bieńki.
3. Niesamowicie skromne miejsce na zespół generatorowy. To oznacza ogromne upchanie, a to oznacza ogromne koszty serwisowe. Rozbierz wszystko by wymienić głupi filtr oleju.
4. Żuraw - brak wysuwanych łap. Poważnie?
I
Komentarz usunięty przez autora