Dziś kolejny raz przejechałem się podczas zamawiania na amazonie. Kupiłem buty, dostałem koszulki... To już nie pierwsze przygody z polskim czy niemieckim amazonem. Pisałem na mirko kilka miesięcy temu o tym jak zamawiałem poduszkę a dostałem plastikowy pojemnik. Do dziś opis produktu nie został poprawiony i nadal można się nadziać, bo amazon ma głęboko poprawianie opisów.
O moich przygodach z amazon.de pisałem już wcześniej (https://wykop.pl/link/6874847/amazon-nie-chce-mi-oddac-pieniedzy-za-zwrocony-towar) 2 lata temu. Wtedy też dostałem zły produkt który odesłałem i amazon wypiął się na mnie, bo "odesłałem zły produkt". Szczegóły tego w znalezisku powyżej. Kasę zwrócono mi dopiero po licznych konsultacjach z kierownikiem po 13-14 miesiącach (!)
Konkrety:
Kilka dni temu zamówiłem buty ELEVEIT. Były różne rozmiary, różnica cenowa w czasie zamawiania była od ~200 zł do 1200 zł zależnie od rozmiaru.
Niecałe 200 zeta za ten model był bardzo okazyjny, więc krótko po zakupie dla pewności napisałem do supportu na czacie z pytaniem czy to nie błąd opisu, bo pod tym ID produktu na innym amazonie jest właśnie koszulka. Pracownik potwierdził, że faktycznie kupiłem buty a nie koszulkę.
Podsumowanie rozmowy:
No i właśnie odebrałem paczkę. Tak wyglądają 2 pary butów według amazona:
Jestem wkurzony i zirytowany. Jak już wspomniałem to nie pierwszy tego typu błąd. Napisałęm do supportu o błędzie i poprosiłem o wygenerowanie zwrotu w jednej paczce (całość przyszła w jednej kopercie), bym nie bawił się w pakowanie osobno. Zgadnijcie ile kodów zwrotu dostałem...
W ostatnim czasie bardzo dużo produktów ma błędne opisy - głównie są to błędy jeśli chodzi o ilość.
Kilka przykładów z życia:
- https://www.amazon.pl/dp/B006P4CSDW - zestaw 10 długopisów, przyszedł mi 1. Opis i cena już poprawiona. Support polecił jedynie wymianę... Zostawiłem go sobie.
- https://www.amazon.pl/dp/B0CN6HCC9C - podgrzewana poduszka/mata na USB. Zamiast poduszki przyszedł kawałek plastiku do nie wiadomo czego. Pisałem do supportu, zalecił mi odesłanie produktu. Kupiłem ponownie... i znowu przyszedł plastik. Po moim zamówieniu zaczęły się pojawiać inne komentarze ludzi którzy dostali to samo. Znowu zgłosiłem amazonowi, obiecali poprawić opis... i mamy czerwiec a opis jaki był taki jest. Widziałem, że jakiś czas temu znowu można kupić tą "poduszkę".
- https://www.amazon.pl/dp/B0CR1R2CYF - znany z nadmorskich miejscowości piasek z wodą w plastikowym opakowaniu - taka odprężająca klepsydra. Zamówiłem wersje z podświetleniem LED i głośnikiem BT, przyszła zwykła najtańsza. Opis został tutaj już poprawiony.
- Jedzenie do kota w saszetkach. Nie umiem już znaleźć linku, ale w tytule, screenie i opisie była informacja, że to paczka 12 saszetek. Po zakupie (tutaj sprzedawcą była Polska firma) zadzwoniła pracowniczka firmy, czy jestem pewien, że chce kupić tylko 2 saszetki za 50 zł. Oczywiście WTF. Powiedziała później, że amazon zmienia im opisy czasami i wolą dzwonić by się upewnić.
- Dezodoranty/mydła pakowane po 6 sztuk. Tutaj naciąłem się kilka razy w tamtym roku. Cena 30 zł sugerowała, że jest to bardzo dobra promocja a nie błąd cenowy. Oczywiście przychodziła 1 sztuka. Opis poprawiono dopiero po miesiącu, mimo, że produkt wisiał dość długo w Bestsellerach i zapewne nadziały się setki osób.
Komentarze (1)
najlepsze