Quo Vadis branżo gier?
Masowe zwolnienia w gamedevie, zamykanie całych studiów, takich jak Tango Gameworks, nagłe przesuwanie premier ze względu na ogromną popularność innej gry, wykluczenie przez Sony mniejszych rynków na platformie Steam, pomysł umieszczania reklam w płatnych grach to obraz branży gier w 2024 roku...
XMoonlighterX z- #
- #
- #
- #
- #
- 3
- Odpowiedz
Komentarze (3)
najlepsze
@Bonwerkz: A to więc dlatego Sony, ograniczyło sprzedaż swojej gry o jakieś 160 krajów ( ͡º ͜ʖ͡º) i usunęło ją z rynku
Pisałem powyższy komentarz bardziej jako przemyślenie na temat branży gier AAA. Odnośnie decyzji Sony, moja teoria jest następująca: Sony zdało sobie sprawę, że ma masę graczy na PC, którzy mogą potencjalnie stać się przyszłymi użytkownikami PSN, ale obecnie nimi nie są. Zrobiło więc testowy ruch, sprawdzając reakcję, która pomimo że była gwałtowna, równie szybko przycichła (jak każda akcja w internecie) ale różnica jest teraz taka, że w tym momencie Sony zyskało możliwość przyszłego wprowadzenia swoich gier do obecnie "zbanowanych" krajów, ale już z wymogiem założenia konta PSN od samego początku.
Pamiętaj dwie