Droga S8 w Warszawie - jak poprawić bezpieczeństwo
Bardzo merytoryczny materiał nt. prostych, niskokosztowych rozwiązań, do wprowadzenia od już.

- #
- #
- #
- #
- 55
- Odpowiedz
Bardzo merytoryczny materiał nt. prostych, niskokosztowych rozwiązań, do wprowadzenia od już.
Komentarze (55)
najlepsze
S8 jedzie przez środek Warszawy, podobnie jak Wisłostrada, którą na Mazury czy do Gdańska pół południowo wschodniej polski musi jechać
Wiadomo, Północna s50 się przyda ale wystarczyłoby dokończyć wschodnią część. Ileż można nooo
Tunel na s7 łączący s8 na być wykopany na wysokości bodajże Mączka albo Wólczynskiej
Tam gdzie jest czerwona kropka zaczyna się linia ciągła, a o tym że zjazd na Gdańsk jest z lewego pasa dowiadujecie się dopiero z tego znaku XD
Swoją drogą wydaje mi się, że te idiotyczne rozwiązania infrastrukturalne są pewnego rodzaju sabotażem i zostały wprowadoane celowo żeby w jakiś sposób utrudniać rozwój w Polsce.
źródło: Bez tytułu1
PobierzOj tam, oj tam. Linia ciągła 20m za drogowskazem? Luksus. Co powiesz na linię ciągłą jeszcze przed drogowskazem (pierwszym)? S8 to jest mem.
źródło: Screenshot from 2024-04-22 00-06-37
PobierzNo i będzie problem - po co ktoś miałby się tym zająć skoro to mało kosztuje i nie da się przez to wyciągnąć kasy na lewo?
Przepraszam za kpiny. Faktycznie musiales spanikowac, skoro w takim zagrozeniu zdrowia postanowiles pozostac na miejscu.
Podstawowym problemem jest to że większość jadących na wschód, którzy chcą zjechać na Gdańsk, w miarę do końca czyli aż do tych ciekawych architektonicznie tuneli/ekranów ciśnie lewym bądź środkowym pasem i dopiero w tych tunelach zmienia pas naprawy by zjechać na Gdańsk na centrum i tak dalej stąd de facto tylko skrajnie lewy pas idzie w miarę płynnie
@manjan: I wlasnie dlatego sie nie dziwie ze w PL przy 3 pasach ludzie jada srodkowym a prawy pusty. Plus tragiczne oznakowanie = nigdy nie wiesz czy ten prawy pas nagle sie w cos nie zmieni.