Przyszłość CPK pod znakiem zapytania. "Od 20 lat kręcimy się w kółko"
Audyt nie może być pretekstem do opóźniania czy wstrzymywania budowy CPK - mówi nam Michał Litwin, ekspert ds. transportu. Zaczęły się porządki nowej władzy w Centralnym Porcie Komunikacyjnym, a audyt ma dać odpowiedź na pytanie, co z nim zrobić. Dyskusja nad wielką inwestycją wróciła do punktu wyjś
K.....i z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 264
- Odpowiedz
Komentarze (264)
najlepsze
Ale sposoby tej obrony są delikatnie mówiąc słabe i wszystko już się wydało xD Piszę o tym od dawna, fajnie, że wreszcie
https://www.wnp.pl/logistyka/lasek-musimy-wykorzystac-potencjal-15-polskich-lotnisk,796984.html
Dużo ludzi nie rozumie po co jest to CPK a to nie jest lotnisko regionalne do wypadów jakimś Ryanairem z poleczeniem sezonowym i to 1- 2 razy w tygodniu tylko lotnisko międzykontynentalne i biznesowe. Obsługiwanie koleją praktycznie całej Polski z
https://x.com/MacVVilk/status/1747878793073832161?s=20
i druga:
https://x.com/mhorala/status/1748106123004031379?s=20
A tutaj fakty czyj to pomysł i kto chciał jego realizacji:
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/grabarczyk;do;2020;roku;ma;powstac;centralny;port;lotniczy,210,0,919762.html
@Microbiusz: To jak najbardziej pisowska inwestycja. CPL to tylko lotnisko, CPK to miś ze szprychami do Olsztyna i wyrzucaniem kasy na szprychę do gdańska która przyspieszy przejazd o kilka minut xD Jak najbardziej trzeba to urealnić.