Przyszłość CPK pod znakiem zapytania. "Od 20 lat kręcimy się w kółko"
Audyt nie może być pretekstem do opóźniania czy wstrzymywania budowy CPK - mówi nam Michał Litwin, ekspert ds. transportu. Zaczęły się porządki nowej władzy w Centralnym Porcie Komunikacyjnym, a audyt ma dać odpowiedź na pytanie, co z nim zrobić. Dyskusja nad wielką inwestycją wróciła do punktu wyjś
K.....i z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 264
- Odpowiedz
Komentarze (264)
najlepsze
Minęły dwa lata odkąd pisowcy wprowadzili ten nowy podatek. Ktoś zauważył żeby kolejki do lekarza się zmniejszyły czy jakoś usług z NFZ się polepszyła? Bo ja nie, a na coś poszły te pieniądze ukradzione pracującej części społeczeństwa.
Korupcja, kolesiostwo, nepotyzm dla swoich i rozdawnictwo dla przekupienia swojego głupiego elektoratu. Na szczęście nie utrzymali koryta.
Nie dotrze do nich, silniczki są odporni na wiedzę i argumenty "bo to inwestycja pis". A to, że już za komuny (końcówka lat 70) planowano budowę tego, a każdy kolejny rząd to kontynuowal to już mały szczegół...
Czy ktoś tam z CPK zapłacił tylko jednemu gościowi za lobbing?
@Microbiusz: CPK w pełnym zakresie (szprychy, etc.) to projekt pisowski.
Masz na myśli CPL?
@sylwke3100: modlin, lol. barak do ktorego nawet pociag nie dojezdza, otoczony przyrodniczymi strefami ochronnymi.
Wspomnicie moje słowa - zaraz będzie tak samo z elektrownią jądrową czy z portem w Świnoujściu.
@hao: jakich klientów? XD
Kogo ty chcesz przejąć? Lufthansę? DHL?
@Chrzonszcz: Chyba ze śmiechu.
To są inwestycje strategiczne już teraz spóźnione 2 dekady. Przecież to jest sabotaż państwa.
CPK niczego nie zmieni, bo problemem nie jest brak lotniska.
" nagle w srodeczku Europy środkowej masz hub przeładunkowy i walisz towary na Europę".
Ale PO CO mam lądować gdzieś na zadupiu Europy, żeby wozić towar tirem tysiące kilometrów, skoro mogę wylądować od razu na miejscu? Zdajesz sobie sprawę z kosztów wysłania ciężarówki z
Historia oceni, czy słusznie.