Wyrok na stare auta. Szokująca skala braków w CEPiK-u. Zapłacą kierowcy
Aż 31,5 mln zarejestrowanych w Polsce samochodów wymagało uzupełnienia normy emisji spalin w CEPiK-u. Opracowany przez Ministerstwo Cyfryzacji algorytm automatycznie dopisał dane o emisji dla blisko 21 mln tzw. "rekordów aktualizowanych", czyli pojazdów, które rzeczywiście uczestniczą w ruchu drogow
KapitanTorpedal z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 4
- Odpowiedz
Komentarze (4)
najlepsze
Wiec auto ktore dzisiaj spelnilo by bez problemu euro 6 moze miec euro 3 tylko dla tego bo zostało wyprodukowane przed 2000r i ma euro 3 bo wyzsze klasy jeszcze nie istnialy.
np bmw e90 ma euro 4 bo to była w 2005r najwyższa możliwa klasa. Gdyby homologowane było dzisiaj, miało by euro 5 lub 6.
https://www.webfleet.com/pl_pl/webfleet/blog/normy-emisji-spalin-euro-co-warto-o-nich-wiedziec/
@Maksymilian_Gaigerfrost: lepiej, możesz mieć np. auto powiedzmy taki Accord model produkowany 2008-2014, jeden silnik diesel i 2 pojemności benzyny. Diesel euro 5. Auto z początku produkcji nie wjedzie a takie samo z tym samym silnikiem tylko wyprodukowane po 2010r wjedzie do SCT