Krajowy Program Kolejowy 2030: inwestycje za 170 mld zł i 1400 km tras
170 mld zł na rozwój infrastruktury, elektryfikacja 1400 km tras oraz pociągi osiągające 250 km/h. Tylko czy taki projekt ma rację bytu?
ObserwatorGospodarczy z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 1
- Odpowiedz
Komentarze (1)
najlepsze
Zdecydowanie nie. Nam nie potrzebne mega szybkie pociągi tylko ciągłość połączeń i minimalna ilość przesiadek, o braku opóźnień nie wspomnę. Pięknie widać s----------e kolei np. w relacjach Mazowieckie/Lubelskie. Jadąc z Warszawy do Terespola trzeba się czasem srogo naczekać w Łukowie, bo tam jest umowna "granica". Nie można k---a zrobić normalnego pociągu, tylko z przesiadkami? Mało tego, są takie połączenia że w---------ą trzy przesiadki bo pociąg