Lasy Państwowe. Leśne billboardy za 35 mln zł z wolnej ręki

"Wyborcza" dotarła do pisma, w którym odpowiedzialny za kampanię billboardową Ośrodek Kultury Leśnej Lasów Państwowych w Gołuchowie prosi leśników, by wyznaczyli miejsca na ich montaż. Wiemy też, ile ośrodek LP wyda na tę kampanię promocyjną.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 32
- Odpowiedz
Komentarze (32)
najlepsze
Billboardów bedzie DWA TYSIĄCE.
Będą
@tmtm: dobrze poprawilem? (✌ ゚ ∀ ゚)☞
@piotreeek87: Oni tą promocją otwierają oczy niedowiarkom i to nie jest ich ostatnie słowo (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
@filozofija: Na marketing czego dokładnie? Polskiego drewna, rozpoznawalności marki, zwiększenie sprzedaży? xd