Piwo się rozlało. Sprzedaż kultowej marki załamała się po "prawicowej burzy"
Reklama piwa Bud Light autorstwa transpłciowej influencerki Dylan Mulvaney wywołała falę gniewu w amerykańskich kręgach prawicowych. Sprzedaż kultowej marki w USA załamała się.
0.....n z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 323
- Odpowiedz
Komentarze (323)
najlepsze
@MrPerfetc: Historia stara jak Maryla Rodowicz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Art_of_War: Mała strata przynajmniej na rynku zostanie jeden prawilny Budweiser.
Kiedy nie pykło sama szefa pojawiła się w telewizji żeby stwierdzić, że marka się stacza przez brak nowych rynków zbytu oraz określił dotychczasowych klientów jako odklejonych wieśnioków :D Oczywiście wszystko z odręcznie namalowaną tęczą
@mss_: tutaj akurat ma racje
@Masson: Wypijesz takie "piwo" w pracy i możesz spokojnie jechać samochodem do domu bo... jest tal cienkie że nie przekroczysz norm alkoholu, zwłaszcza jak jesteś... typowym Amerykaninem z krwi i kości ;-)
Już pomijam ichniejsze sposoby badania trzeźwości. Oni nadal chyba nie mogą używać alkometrów tylko stosują jakieś psychomotoryczne testy typu chodzenie po linii ;-)
Od kiedy to Dylan jest imieniem żeńskim? "Influencerka" jest facetem z problemami psychicznymi, które skutkują potrzebą przebierania się w damskie fatałaszki.
Video DownloadHelper
Ah, dodam tylko, ze ten sam koles niedawno reklamowal kobiece, sportowe ubrania dla Nike, tylko kobiety nie sa w stanie zbojkotowac firmy podobnie jak rednecki. Swoja droga, pewnie spece od marketingu w Nike maja od kilku tygodni pelne gacie.