Po kampanii z transseksualistą Bud Light straciło ponad 6 miliardów $ w 6 dni
Bud Light (Anheuser-Busch InBev) straciło ponad 6 miliardów $ w zaledwie 6 dni po kampanii reklamowej z udziałem transseksualisty Dylana Mulvaney'a. Kampania ta wywołała oburzenie wśród konsumentów i spowodowała bojkot firmy.
AndrzejTrampolina z- #
- #
- #
- 279
Komentarze (279)
najlepsze
Chyba zapomnieli że przeciętnym klientem Bud Lighta jest facet który zapija nim burbona.
Czyli ktoś kto nie chce być kojarzony z trans... lpg... i innymi śmiesznymi ludkami z chorobami psychicznymi.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
.
widzę, że tusek jest jednak po dobrej stronie
Nie ma to jak lewacki intelekt, żeby jednocześnie narobić na łeb i podstarzałym facetom stanowiącym ich klientów i każdej kobiecie. To mniej więcej tak jakby w reklamie butów sportowych umieścić białego który ma łeb pomalowany pastą do butów,
@mss_: zajebiste
@Scybulko: Nie. Po prostu:
Poza tym jeśli jakaś firma podciąga sobie punkty tylko w jednej kategorii to pozostaje za innymi, które starają się
Komentarz usunięty przez moderatora