Chciałbym się podzielić niemiłym doświadczeniem jakie miałem z Whirlpool Polska oraz ich serwisem.
Kupiłem do kuchni płytę indukcyjną, dwupolową Whirlpool WS Q0530 NE. Jest ona wąska, została zamontowana jak na zdjęciu poniżej, ponieważ dużo estetyczniej to wygląda oraz lepiej też wpasowuje się pod okap:
Została zapewniona odpowiednia wentylacja, zgodnie z wytycznymi z instrukcji, to jest otwór z tyłu szafki oraz odpowiednia przestrzeń.
Po 2 miesiącach użytkowania płyta padła, wybiła też bezpiecznik w skrzynce. No to standard - zgłoszenie serwisowe, technik i tu zaczyna się komedia.
Whirlpool odmówił uznania gwarancji, nawet bez zaglądania do środka, bo płyta zamontowana jest sposób nieprzewidziany przez producenta!
Korespondencja z nimi to jak gadanie do ściany "nie uznajemy gwarancji bo narysowaliśmy sobie inaczej i co nam zrobisz".
Nie mam już ochoty przepychać się dalej, muszę sobie ją sam naprawić, już znalazłem że padł jeden IGBT oraz mostek prostowniczy (typowa usterka).
Whirlpool niech się wypcha, nic u nich więcej nie kupie.
Komentarze (505)
najlepsze
Słabe zdjęcia ale podejrzewam że zamkniecie szuflady praktycznie odcina dopływ powietrza i kuchnia "kisi się" w prawie zamkniętej cyrkulacji. Nowa płyta nic nie da bo sytuacja się powtórzy chyba że dorobisz komin doprowadzający zimne powietrze do wentylatora.
@mbbb: Ja to mam pecha. Już myślałem żeby sobie zmienić na nową z lepszym rozkładem pól, ale stara, trzynastoletnia, dalej działa bez zarzutu. W rodzinie same indukcje i też nic się nie dzieje. (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem producenta/sprzedawcy i jest wiążąca tylko w przypadku spełniania przez konsumenta wszystkich postanowień i warunków. Wszystkich. Jeżeli jeden z warunków nie został spełniony, gwarancji nie ma. I nie
Wykop tworzą świadomi użytkownicy.
PS Najśmieszniejsze jest to, że będziesz co dwa miesiące coś
Jedyne co to próbować się dogadać, ale faktycznie takie umiejscowienie z fizycznego punktu widzenia jest bez sensu, po naprawie znowu się zepsuje, bo tak działa fizyka.
Miałem jedną przygodę na samym początku bo po rozpakowaniu okazało się że na wyświetlaczu od mikrofalówki są jakieś dziwne plamki, zadzwoniłem po serwis przyjechał gościu z