Przekopem przez Mierzeję płyną dziennie tylko trzy jednostki. Głównie żaglówki
Pół roku po otwarciu przekopu przez Mierzeję Wiślaną ta warta 2 mld zł inwestycja pozostaje praktycznie bezużyteczna.
kasza332 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 156
Pół roku po otwarciu przekopu przez Mierzeję Wiślaną ta warta 2 mld zł inwestycja pozostaje praktycznie bezużyteczna.
kasza332 z
Komentarze (156)
najlepsze
@Danuel: Może nie będzie rozważnie ale będzie romantycznie...
to debilizm.
@high_tower: Jak budowali port w Gdyni, to Polska nie miała innego portu.
@high_tower:
Pewnie nie, bo w czasie, gdy budowano port w Gdyni, to tych łodzi rybackich była już ponad setka.
- sam przekop nie ma większego sensu i oczekiwanie że jak go otwarto to zaraz zaczną pływać nim statki jest naiwne. W tej chwili przekop to taka autostrada donikąd. Trzeba przygotować tor wodny do Elbląga i zainwestować w sam port tamże - w infrastrukturę, nabrzeża itd. Z tego co słyszę to miasto nie chce inwestować, a rząd chce dać kasę ale w zamian za udziały w porcie na co miasto
@Lucass3d: Kołobrzeg też. Za 2 mld można tam było #!$%@?ć port ze złota.
Tylko tam ciągle nanoszony jest osad więc perpetuum mobile do wydatków. Gdzie składać CV?