Klienci nie wykupują subskrypcji w nowych autach. I bardzo dobrze
Producenci wprowadzają to rozwiązanie, by zwiększyć zyski. Mają jednak problem, bo klienci nie chcą subskrypcji. Trudno by ktoś chciał płacić drugi raz za coś, co już ma. Badania potwierdzają, że nawet młodzi nie są zainteresowani dopłacaniem do gier i innych zbędnych gadżetów.
NaMasce z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 265
Komentarze (265)
najlepsze
@Ranger: No nie wiem, może jestem trochę zacofany w świecie nauki, ale jak ostatnio sprawdzałem to polimery ulegały procesom zużycia i starzenia.
@Kaczypawlak: ?
Mnie też nie dziwi, jeśli ktoś jest na tyle głupi by kupować elektryka to można wcisnąć mu już wszystko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. kupujesz auto i korzystasz ze wszystkiego za co zapłaciłeś
2. wynajmujesz auto (coś jak leasing) w maksymalnie podstawowej konfiguracji i możesz sobie dobierać jakieś bajery, zwiększając miesięczna ratę, przy czym na początek nie płacisz nic
Wybrałem Asus, bo TP-link świruje z płatnymi usługami.
@Arteqq podobnie Netgear