Nie polecieli na miesiąc miodowy przez Booking. Tak oszukała ich firma?
"Za pośrednictwem tejże strony zakupiłam bilety lotnicze na kwotę 8 tys. zł. Firma Booking.com przekazała zlecenie zakupu lotów innemu pośrednikowi, o czym nie wiedzieliśmy. Nasze loty zostały odwołane, pieniędzy nam nie zwrócono" - napisała internautka. Booking nie skomentował sprawy.
Lokator87 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 96
Komentarze (96)
najlepsze
Tak to tylko firma pośrednicząca, ale jakieś tam obowiązki mają, a całkowicie je olewają
Rezerwacja przez booking, w hotelu prośba o fakturę, odpowiedz ze fakturę wystawi pośrednik. Maile do booking, oni ze trzeba pisać na invoices@Booking.Com
I tak od pięciu miesięcy się z nimi bawię. Zero odzewu ze strony obsługi klient z wyłączeniem zwrotek automatycznych po wysłaniu maila. Zacząłem pisać do ludzi z zarządu (znalazłem ich
To nie booking sprzedaje, tylko jakaś ich firma, oczywiście bez kontaktu w cywilizowany sposób. Ciężko dostać rachunek, fakturę, cokolwiek. Stanowczo nie polecam
@Krupier: żeby nie zostawić opinii na booking.com
@o_sile_nie_prosze_bo: żeby nie ściągało z konta za kolejne zarezerwowane dni
@gobee: A to akurat inicjatywa tej pani. Dość często spotykana praktyka bo w ten sposób cwaniakują aby uniknąć prowizji która pobiera booking - ok 12%
zwrot za bilety dostalem 100zl z 600 xD ale od pol roku walcze o odszkodowanie. zobaczymy jak to sie skonczy