Skończyło się zapieprzanie dla tego pana...
42-letni kierowca Forda zginął na miejscu. 28-letniemu kierowcy ciężarówki nie stało się nic poważnego. Czy inni wyciągną wnioski?
LudzieToDebile z- #
- #
- #
- 251
42-letni kierowca Forda zginął na miejscu. 28-letniemu kierowcy ciężarówki nie stało się nic poważnego. Czy inni wyciągną wnioski?
LudzieToDebile z
Komentarze (251)
najlepsze
Dlaczego? Bo takie typowe auto ma większą masę na przedniej osi bo silnik. Większa masa dociska lepsze opony z przodu, podczas gdy mniej dociążaone masą pojazdu z tyłu tracą szybko kontakt ponieważ różnica przyczepności
@Krupier Skłaniałbym się ku logice że ktoś kto ma pojęcie jak wyjść z takiej sytuacji i ma odruchy wyrobione, nie będzie takich głupot z oponami robił.
I nie, jak ktoś nie ma doświadczenia, to wyprowadzenie tyłu czy przodu
https://i.pl/tragiczny-wypadek-na-drodze-krajowej-nr-11-w-golkowicach-zginal-42letni-mezczyzna/ar/c16-17301939
Młody i głupi byłem. Jak mnie na deszczu #!$%@?ło na czołówkę z tirem (na szczęście skontrowałem), tak szybko oduczyłem się #!$%@?.
Niestety.
Kiedy dorosłem zrozumiałem, że to jest bardzo głupie pragnienie.
Jestem chyba jakimś wrażliwym człowiekiem. Jakiś czas temu wrzucili na wykop jak koleś na niemieckiej autostradzie w toczy się w Porsche z parującą szyją, do której jeszcze przed chwilą była przytwierdzona głowa. Śniło mi się to już parę razy.
Współczuje wszystkim, którzy jechali sobie spokojnie a przed nimi ktoś się rozbił autem i
Sam zakręt był w miarę łagodny i spokojnie nawet 120 można by tam wyrobić, a on jechał wyraźnie wolniej.