Dlaczego downsizing w handlu żywnością wzbudza tyle emocji?
Downsizing jako trend konsumencki i dietetyczny, dopasowanie opakowań do stylu życia Polaków i reakcja producentów na inflację bez uszczerbku na jakości produktów... Jak tak na to spojrzymy to tych niepotrzebnych emocji jest od razu mniej.
PortalSpozywczy z- #
- #
- #
- #
- #
- 5
Komentarze (5)
najlepsze
Ahahaha xD
Trend dietetyczny, dopasowanie do stylu życia - jakie jeszcze fikołki wymyślą producenci zainteresowani tylko i wyłącznie swoją marżą?
Od siebie powiem tyle - każdy produkt, jaki używałem przed kryzysem, a przyuważyłem, że ich producent stosuje takie antykonsumenckie praktyki (np. zawoalowany downsizing, czy też zmianę kluczowych składników). Absolutnie każdy
Takich przykładów mieliśmy już ładnych kilkanaście w ciągu ostatnich lat - z tych ważniejszych:
- papier toaletowy
- cukier
- olej
- ocet
- masło
- mleko
- karp
- jajka (to jeszcze nie doszło do PL, ale zaraz przyjdzie, zwłaszcza że zbliżają się
wciskanie ludziom głupot, że "ceny na pułkach takie same"
owszem, dociekliwy zobaczy w czym szkopuł ale to nadal jest chamska praktyka i ogłupianie ludzi, pudrowania gówna czyli PISowskiej inflacji
do tego poniekąd może zmuszać do kupowania większej ilości rzeczy niż trzeba, w przepisie masz 100g czekolady i jak chcesz zrobić wedle przepisu i sprawdzonych proporcji to cyk, kupujesz dwie tabliczki czekolady zamiast jednej