Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko531
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

443

Kierowca umyślnie rozjechał psa na oczach właściciela. Są zarzuty

62-latek celowo potrącił psa rasy cocker-spaniel angielski na Ursynowie. Wszyscy świadkowie wydarzenia zeznali, że zrobił to umyślnie. Zwierzę zostało przewiezione do szpitala, jednak nie udało się go uratować. Teraz prokuratura postawiła zarzuty sprawcy.

radiokolor
radiokolor
z
radiokolor.pl
dodany: 23.01.2023, 14:47:09
  • #
    warszawa
  • #
    policja
  • #
    kryminalne
  • #
    zwierzaczki
  • #
    psy
  • #
    polska
  • 178
    • Facebook
    • Twitter

Komentarze (178)

najlepsze

IvanBarazniew
IvanBarazniew
23.01.2023, 15:45:16 via Wykop
  • 72
Jeżeli gość celowo potrącił psa to faktycznie jakiś zjeb, natomiast nikogo w tej historii nie dziwi stado osób biegające po drodze publicznej bez nadzoru?
  • 33
IvanBarazniew
IvanBarazniew
23.01.2023, 20:19:36 via Wykop
  • 53
Co było dozwolone? Puszczanie psa na drogę?

Rozdział 1 - Ruch pieszych

Art. 11.

1. Pieszy jest obowiązany korzystać z chodnika lub drogi dla pieszych, a w razie ich braku – z pobocza. Jeżeli nie ma pobocza lub czasowo nie można z niego korzystać, pieszy może korzystać z jezdni, pod warunkiem zajmowania miejsca jak najbliżej jej krawędzi i ustępowania miejsca nadjeżdżającemu pojazdowi.


Może i samo puszczanie psa bez smyczy jest dozwolone ale
dlugi-gr
dlugi-gr
24.01.2023, 11:35:56 via Wykop
  • 24
@IvanBarazniew: @zalp O kurde, dwóch wykopków mądrzejszych od prokuratury, Policji i kilku świadków. Typ który zabił psa, jest tam znany z zachowań agresywnych wobec właścicieli psów. Pies nie został potrącony na jezdni, a kierowca "odbił" w bok, aby przejechać psa stojącego na poboczu. KONIEC sprawy. Cud, że jeszcze mu nikt nie spalił samochodu. U mnie na osiedlu, po podobnych akcjach, zawsze była sąsiedzka kara.
Bill_Kilgore
Bill_Kilgore
23.01.2023, 16:19:57 via Wykop
  • 36
Gość znany, boją się go. Aż dziw bierze że jeszcze mu nikt nie wrzucił cegły w okno, albo na auto.
  • 10
DziobakApokalipsy_
DziobakApokalipsy_
24.01.2023, 06:33:38 via Android
  • 52
@dzikuZplasriku a nie no wiadomo, skoro właściciele nie zbierają psich gówien to można dowoli rozjeżdżać psy.
geebon
geebon
24.01.2023, 08:36:27 via Wykop
  • 14
@dzikuZplasriku: dawno nie widziałem tak żałosnego zesrańska xD
sokotra
sokotra
24.01.2023, 13:10:11 via Wykop
  • 29
Każdy kto specjalnie rozjeżdża jakiekolwiek zwierzę jest psycholem a cała reszta, która tu się skupia na winie właściciela psa to takie same psychole, które pewnie trafiłyby pieszego jakby szedł na czerwonym "bo mogą". Nie, nie możecie zjeby umyślnie rozjeżdżać ani zwierzą ani ludzi tylko dlatego, że są albo wam się wydaje, że są tam gdzie nie powinni. Leczcie się ludzie na nogi.
  • 1
romek898
romek898
24.01.2023, 13:14:51 via Android
  • 15
@sokotra Tylko ci kumplu zwrócę uwagę, że tagi jak przegryw, patostreamy czy famemma są wśród najpopularniejszych tagów na tym portalu, tak że nie spodziewaj się jakiegokolwiek rigczu, empatii oraz współczucia od ludzi, których rodzice nie kochali ¯_(ツ)_/¯
Mlodyzgred
Mlodyzgred
24.01.2023, 08:44:23 via Wykop
  • 26
Uwaga!! Mam rozwiązanie:

Trzymajcie psy na smyczy.
  • 4
Mlodyzgred
Mlodyzgred
24.01.2023, 16:07:59 via Wykop
  • 1
@666Krzysiek666: autobusami też kierują ludzie, co by było gdyby ktoś rozjechał psa?
Mlodyzgred
Mlodyzgred
24.01.2023, 16:37:38 via Wykop
  • 0
@666Krzysiek666: chyba masz jakiś ból odbytu że ciągle przekręcasz słowo "Polak".

A i furmanką można psa przejechać.
arkadiusz-kowalewski
arkadiusz-kowalewski
23.01.2023, 19:39:58 via Wykop
  • 22
Dział ROZRYWKA.... Bawmy się !
stefan_pmp
stefan_pmp
23.01.2023, 14:50:26 via Wykop
  • 17
cocker-spaniel angielski


a to rasa taka najważniejsza?
Kundelek mniej by był ważny?
  • 4
wojniz
wojniz
23.01.2023, 14:56:22 via Wykop
  • 21
@stefan_pmp: >Kundelek mniej by był ważny?
Pewnie chodzi o wartość.
In_thrust_we_trust
In_thrust_we_trust
24.01.2023, 13:13:51 via Wykop
  • 8
@paliwoda:

weta


Weterynarza, nieuku!
taktoto
taktoto
24.01.2023, 11:51:05 via Android
  • 15
To, że prokuratura postawiła zarzuty, to jeszcze nie oznacza, że wyrok będzie po jej myśli
  • 1
MinisterPrawdy
MinisterPrawdy
24.01.2023, 16:56:42 via Wykop
  • 0
@taktoto: W Polsce 90% aktów oskrażenia kończy się skazaniem. To głównie dlatego, że prokuratura zbiera dowody przed skierowaniem aktu oskarżenia, a prokuratorzy są mega zachowawczy i bronią się przed jakąkolwiek sprawą umarzając wszelkie wątpliwe sprawy na potęgę.

Poza tym mamy sowiecki system karny, w którym sędzia też ma prawo bawić się w oskarżyciela i gromadzić dowody, więc ciężko być niewinnym. Moim zdaniem prorok jest przekonany, że gościa wsadzą inaczej by aktu
worm_nimda
worm_nimda
24.01.2023, 12:38:45 via Wykop
  • 11
Ale wysyp debilnych komentarzy. Moderacja tego, pożal się boże, portalu ma mniej chromosomów niż niektórzy komentujący. Wystarczy, że pojawi się słowo "Ursynów" i zaraz krzyki, że psy w blokach zakazać. Pojawi się Warszawa i zaraz, że trzymać psy na chodnikach. Żaden z komentujących debili nie sprawdził jak wygląda ulica Zięby (brak chodnika i pobocza). Pojawia się informacja, że nie był na smyczy - to wina właściciela! #!$%@? - może i wina właściciela,
  • 4
kontonr77
kontonr77
24.01.2023, 12:54:15 via Wykop
  • 11
@worm_nimda: No właśnie, jak sam napisałeś na Zięby nie ma pobocza. Tymczasem właściciele psów zgodnie zeznają, że : "według relacji świadków kierujący peugeotem widział cocer spaniela na poboczu, przyspieszył jednak samochodem i umyślnie go potrącił.". Myślę, że opieranie się na relacji tylko jednej ze stron konfliktu, nie służy poznaniu prawdy.
worm_nimda
worm_nimda
24.01.2023, 13:14:59 via Wykop
  • 2
@kontonr77: Oczywiście. Niech sąd decyduje. Natomiast świadkowie wcale nie muszą mówić językiem prawniczym (z kodeksu drogowego) mówiąc o poboczu. Po prostu mogą tak nazywać skrajną część tej gruntowej drogi. Nawet jeżeli ten pies szedłby środkiem tej drogi to nie znaczy, żeby go przejeżdżać. :P
LubieKawe
LubieKawe
24.01.2023, 12:43:41 via Wykop
  • 6
"Jego cocker-spaniel stał na poboczu, kierowca osobówki, gdy go zauważył przyśpieszył i umyślnie go potrącił" - pies nie stał na drodze, stał na poboczu, tak jak pieszy, to raz. Dwa jak już tak przyczepiamy się do smyczy to nigdzie nie ma przepisu w polskim kodeksie, że pies ma być na smyczy ( bywają takie regulaminy w parkach lub komunikacji miejskiej), reguluje to art10a pkt 3 i 4 Ustawy o ochronie zwierząt.
"3.
  • 8
ziomislaw-paliblant
ziomislaw-paliblant
24.01.2023, 13:05:00 via Wykop
  • 2
pies nie stał na drodze, stał na poboczu


@LubieKawe: możesz mi pokazać to pobocze, bo z czego się orientuję to niczego takiego tam nie ma.
Toniejawtedy
Toniejawtedy
24.01.2023, 15:02:13 via Wykop
  • 2
@LubieKawe: średnio mnie obchodzi co gość mówił bo mówił to językiem potocznym. Zobacz zdjęcie drogi o którą chodzi, poświęć te 3 minuty aby sprawdzić czy twoje wywody mają sens.
relk
relk
24.01.2023, 12:24:50 via Wykop
  • 4
Kierowca umyślnie rozjechał psa na oczach właściciela. Są zarzuty


Senator PiS może? Umorzą.
BialyYork
BialyYork
24.01.2023, 12:05:31 via Wykop
  • 3
Wykopki jak zawsze komentujące bez przeczytania artykułu (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • 4
IvanBarazniew
IvanBarazniew
24.01.2023, 14:09:53 via Wykop
  • 1
@BialyYork: A co tam w tym artykule niby jest takiego napisane? Sytuacja przedstawiona jednostronnie. Zdjęcie pieska, zdjęcia samochodu nie dali. Nie dali tez dokładnej informacji o lokalizacji zdarzenia. Jedyne co wiemy to że został potrącony pies i wg właściciela i kilku znajomych umyślnie. Zeznań czy wyjaśnień drugiej strony brak.
IvanBarazniew
IvanBarazniew
przedwczoraj, 08:25:35 via Wykop
  • 0
@worm_nimda: No właśnie tu leży problem, to co przytoczyłeś to same ogólniki. Ulica Zięby jest dość długa. Są tam odcinki dość wąskie z krzakami i brakiem pobocza są tez szersze z parkingami przy drodze, gdzie można bezpiecznie stać nawet jak tir jedzie.

Zdjęcie samochodu pokazałoby jak został uderzony pies, czy bokiem czy centralnie.

A co do zeznań ludzi, którzy srają tam psami puszczanymi luzem to sorry ale jestem sceptycznie nastawiony.

Noże
turdel
turdel
24.01.2023, 18:41:29 via Wykop
  • 2
Mam takie pytanie retoryczne: czy ten zje…any wyklop będzie bronił kierowcę, zgadza się? XD
xxxxyyyy
xxxxyyyy
24.01.2023, 12:32:25 via Wykop
  • 2
W Warszawce dojada typa w sądzie. XDDDDD. Tylu świadków zeznających tak samo i potwierdzających wszystko. Typ nawet w zawiasach nie dostanie a wymiar kary będzie mieć wysoki
  • 3
xxxxyyyy
xxxxyyyy
24.01.2023, 16:25:48 via Wykop
  • 0
@Invisiblinio: choooja uniewinni typ będzie miał wyrok bo tak działa sąd Warszawa-Mokotów. Jak trafi na młodą sędzinę no ma przejepane
Invisiblinio
Invisiblinio
24.01.2023, 16:28:32 via Wykop
  • 1
@xxxxyyyy: Pewnie nie jest pierwszą osobą która tam zabiła psa. W Apelacyjnym nie ma młodych sędzi kobiet. Zmniejszenie kary to tylko pozornie jest uniewinnienie, a zanim dojdzie do apelacyjnego to już wszyscy zapomną o tym psie.
Frus
Frus
24.01.2023, 12:05:46 via Wykop
  • 2
Przejechano psa na drodze gdzie poruszają się samochody, przypuszczenia, że zrobił to celowo bo gościa znają.
#!$%@? jakich mało. Pies powinien być na smyczy i tyle. Dookoła pola. To niech idą na pole z tymi psami i minimalizują ryzyko ich przejechania. Sam miałem sytuacje ale z kotem, wybiegł mi gdzieś w okolicach zakopanego jednak ja dałem po hamulcach a wszystko co wiozłem z tyłu wpadło na mnie xD. Decyzja co zrobi kierowca
  • 11
Frus
Frus
24.01.2023, 12:20:02 via Wykop
  • 3
@pdt_87: tak, faktycznie mam gówniane życie skoro postanowiłem podzielić się swoim zdaniem na jakiś temat.
Piszesz tak pod każdym komentarzem, który Ci się nie podoba?
XDDDDD
jtag
jtag
24.01.2023, 12:33:14 via Wykop
  • 2
Przejechano psa na drodze gdzie poruszają się samochody, przypuszczenia, że zrobił to celowo bo gościa znają.


@Frus: Jeżeli jego nienaturalne zachowanie na jezdni na to wskazywało to w czym problem? Bo nie czaje? Twierdzisz, że nie można kogoś umyślnie potrącić? Może zastrzelić też nie można? Dodatkowo jeśli wiele sąsiadów twierdzi że od zawsze miał problem z psami to sąd to weźmie pod uwagę, bo to są okoliczności które mają znaczenie.
dddpajak
dddpajak
24.01.2023, 13:05:11 via Wykop
  • 1
Kiedys mialem takiego sasiada starego dziada, cale osiedle mialo go dosc bo straszyl psy, wyzywal, mial problem by smieci segregowac wiec smieciarze nie odpierali tylko gora na jego kontenerze rosla. Z racji ze jestem wlascicielem 2kg besti o czterech lapach, pozwolilem sobie nie zadzwonic po pogotowie gdy lezal przed drzwiami swojego domu. Pozniej juz go nigdy nie widzialem chyba sie wyprowadzil... bo jacys nowi ludzie zamieszkali w jego domu.
  • 12
cichooo
cichooo
24.01.2023, 13:11:58 via Android
  • 4
@dddpajak jeżeli to co piszesz to prawda to lepiej to usuń
Kamokamo
Kamokamo
24.01.2023, 14:58:34 via Wykop
  • 2
@cichooo: @cycuszkin serio myślicie, że prokuratura będzie wszczynać postępowanie na podstawie tego, że jakiś mirek tak sobie napisał z dupy? I co mu udowodnią, że stał w oknie czy na podjeździe 5 lat temu? xD
matuesz_adamiec
matuesz_adamiec
23.01.2023, 15:48:48 via Wykop
  • 1
pies na drodze nie powinien się znaleźć, a czy był przejechany umyślnie czy nie to tylko domysły
  • 5
dlugi-gr
dlugi-gr
24.01.2023, 11:36:29 via Wykop
  • 12
@matuesz_adamiec: nie na drodze, ale na pasie przydrożnym, Specjalnie skręcił, by zahaczyć psa.
hugepotato
hugepotato
24.01.2023, 12:08:13 via Wykop
  • 16
@matuesz_adamiec: No tak, bo pierwszą reakcją, gdy widzisz zwierzę chodzące samopas, jako kierowca auta to przyśpieszenie, a nie przypadkiem zwolnienie i ewentualne obtrąbienie i #!$%@? właściciela. Ja bym jednak zwolnił, ale nie jestem psychopatą
WojtexTM
WojtexTM
przedwczoraj, 09:36:17 via Wykop
  • 0
Należy dokładnie zanotować to, co kierowca powie na swoją obronę, a następnie mu zacytować.
Oczywiście po umyślnym przejechaniu go.
darek390
darek390
24.01.2023, 19:11:57 via Android
  • 0
Jeśli jakiś zjeb rozjechałby mi mojego pieska to żadne zarzuty nie byłyby potrzebne.
Merkuriusz
Merkuriusz
24.01.2023, 13:01:54 via Wykop
  • 0
Komentarze, które zastanawiają się nad "winą" właściciela i psa, który został przejechany umyślnie przez psychopatę, pokazują, że klimat rosyjski się tutaj wkrada - psychopatia, apatia, obwinianie ofiary i kult siły. Obrzydliwe.
  • 1
memifazi
memifazi
24.01.2023, 13:15:04 via Android
  • -1
@Merkuriusz ukraińska kultura zawitała tłumnie w polskie progi xd
paniejareczku
paniejareczku
24.01.2023, 11:59:37 via Wykop
  • -1
diabeł w ludzkiej skórze..?
qebeq
qebeq
24.01.2023, 11:56:13 via Wykop
  • -1
Offtop: czasem się zastanawiam, czy człowiek (szczególnie mieszkaniec bloku) w chwili kupienia psa traci nagle IQ czy może tylko ludzie których IQ sięga w porywach poziomu temperatury otoczenia kupują psa?*
Bezczelność, uciążliwość, brak poszanowania wolności i prawa do odpoczynku innych ludzi jest w tej grupie niesamowita. Kupi jeden z drugim 'pieska' bo hurr durr mój dom to mam prawo!!1one!! i zatruwa życie innym ludziom.
Prostactwo, prymitywizm, patologia.
* nie dotyczy oczywiście
  • 5
Wieufel
Wieufel
przedwczoraj, 04:38:44 via Wykop
  • 0
@actind: bardziej niż psy w moim bloku przeszkadza mi gówniak nade mną. Gówniaków też zakazać i zezwolić na hodowlę gówniaków od zera tylko w domach?
actind
actind
przedwczoraj, 09:21:04 via Wykop
  • 0
@Wieufel: dokładnie, albo w domach albo w przeznaczonych do tego hodowlach.
alteron
alteron
23.01.2023, 15:32:16 via Android
  • -2
a co specjalnie wjechał na chodnik i rozjechał psa, czy może właściciel nie upilnował psa i kundel biegał po jezdni?
  • 15
Jurant_ze_sbychowa
Jurant_ze_sbychowa
23.01.2023, 16:07:36 via Android
  • 32
@matuesz_adamiec @alteron @IvanBarazniew ta ulica to szutrowa droga po środku pól prowadząca do kilku domów. także nie dziwie się ze ludzie tam chodza z psami
źródło: temp_file.png3280292089673662280
dlugi-gr
dlugi-gr
24.01.2023, 11:39:50 via Wykop
  • 6
Nie pochwalałam potrącenia psa ale rozumiem #!$%@? na psiarzy.


@IvanBarazniew: Ty jednak gupi jesteś. Agresja prowadzi do agresji. Przecież mógł zgłosić na Policję, że mu przeszkadzają psy. Widziałeś tą drogę ? To szutr przy domach. Szkoda, że trafił na normalnych ludzi, bo jakiś lepszy wariat dał by mu odpowiednią nauczkę.
CJzSanAndreas
CJzSanAndreas
24.01.2023, 16:06:04 via Wykop
  • -3
Takiego rasowego, ładnego psa to szkoda, bo to drogi pies.
M4ci3jS
M4ci3jS
24.01.2023, 11:51:16 via Wykop
  • -3

Komentarz usunięty przez moderatora

rolnik_wykopowy
rolnik_wykopowy
24.01.2023, 11:50:45 via Wykop
  • -3
Teraz informacje o każdym rozjechanym zwierzęciu będziemy wrzucać na główną?
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >
  • Wykopujący (443)
  • Zakopujący (21)

Hity

tygodnia

Orlen może spodziewać się pozwów za zawyżanie cen. Niech temat zapłonie!
4293
Może i nowy wykop nie jest czytelny, ale za to zawiera 2 razy mniej treści.
2506
Prowadzenie dyskusji na portalu Wykop.pl stało się niewykonalne
2078
Pancerny Marian: miliardy złotych Orlenu są poza kontrolą NIK
2113
Orlen nie wpuszcza kontrolerów NIK chcących sprawdzić fuzję
1966
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #historia
  • #ciekawostki
  • #wydarzenia
  • #metro
  • #wybory
  • #architektura
  • #ekonomia
  • #krakow
  • #motoryzacja

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl