ROZMOWA Z "PRACOWNIKIEM" BANKU - TROLLUJEMY OSZUSTÓW BANKOWYCH
Te reakcje oszustów, jak orientują się, że im się nie udało, są bezcenne, im bardziej się ich tępi tym lepiej, będzie mniej oszustów.
piotrek-michal z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 4
Te reakcje oszustów, jak orientują się, że im się nie udało, są bezcenne, im bardziej się ich tępi tym lepiej, będzie mniej oszustów.
piotrek-michal z
Komentarze (4)
najlepsze
Przykre jest to, że banki nie mają skutecznych metod zapobiegania takim wyłudzeniom, a z drugiej strony zamiast zachęcać mniej doświadczonych do korzystania z placówek bankowych to ich pchają do internetu placówki likwidując.
@e_m_p: Koszty, koszty, koszty. Statystyka mówi, że taniej wypchać do internetu.
A gdy dojdzie do wyjebki, to i tak biedny Kowalski zapłaci.
A gdy jednak Kowalski się po latach dobierze do sprawiedliwości, to pójdzie w ubezpieczenie.
Takie nasze durne prawo.