LAJT MOBILE i ich "standardy" obsługi klienta
czyli o tym jak automagicznie zniknęły mi pieniądze z konta, przestrzegam przed tym operatorem, bo rozwiązywanie problemów klientów idzie im dość opornie
blackbird z- #
- #
- #
- #
- 1
czyli o tym jak automagicznie zniknęły mi pieniądze z konta, przestrzegam przed tym operatorem, bo rozwiązywanie problemów klientów idzie im dość opornie
blackbird zchciałbym wam pokrótce opowiedzieć i przestrzec zanim zdcecydujecie się korzystać z usług wirtualnego operatora LAJT ONLINE,
w którym mam (jeszcze) nieprzyjemność posiadać numer,
kolejny raz zdarzyło mi się u nich, że "zjadło" mi środki, a było to tak:
skończył mi się miesięczny okres pakietu za 20 zł:
momentalnie (minęło może max kilkanaście sekund) wpisałem kod USSD który miał mi aktywować pakiet który używam,
okazało się ze na koncie mam już 17 zł xD
Zadzwoniłem na do LAJT wyjaśnić sprawę, niestety na infolinii pracują ludzie z jakiejś łapanki ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
gość mnie zbył twierdząc, że pomiędzy czasem doładowaładowania konta a wpisaniem kodu USSD te środki (3 zł) zjadło mi na
podtrzymywanie połączenia internetowego (podkreślam - miałem włączone WI-FI, i kod wpisałem w ciągu kilkunastu sekund )
Czujecie ? typ na infolinii próbował mi WMÓWIĆ (pewnie jest to odpowiedź nr 39, wg jakiegoś tam skryptu, który mu dali na koniec pseudo-szkolenia),
że w ciągu kilkunastu sekund wytransferowało mi danych na 3 zł i to pomimo dodatkowo włączonego wifi xD
(nawet zakładając ichni taryfikator odnośnie danych pobieranych z internetu)
Odklejenie level master (ʘ‿ʘ)
Poniżej macie nagranie (zanonimizowane) z tej rozmowy:
Skoro na infolinii mają takie standardy to pomyślałem, że spróbuję mimo wszystko na ich profilu facebookowym napisać pod najnowszym postem,
myślałem że może ktoś się zainteresuje i popchnie sprawę dalej, ale okazało się że na fB też total wyjebka (ʘ‿ʘ),
za to co ciekawe - jakieś randomowe konta pisały do mnie, "reklamując" się, że jak chce przenieść numer do innej sieci to żebym się do nich odezwał,
oni nawet nie moderują tego swojego profilu xD istna wolna amerykanka.
Zdesperowany i mega sfrustrowany (podkreślam - TO NIE JEST PIERWSZY RAZ JAK ZNIKNĘŁY MI U NICH PIENIĄDZE, nagranie z udanego odzyskania funduszy w innej sprawie zamieszczam na końcu moich wypocin) została mi ostatnia deska ratunku, napisałem do nich na głównego maila,
żeby jeśli mają choć trochę RiGCzu, odezwali się do mnie telefonicznie, bo mam już dość latania za tą sprawą.
i wiecie co ? nie zgadniecie, odpisała mi pani Ewelina (-:
z poniższego konstatuję że:
- albo nie przeczytała maila do końca i nie zrozumiała moich warunków w jaki sposób mają sie ze mną skontaktować
- albo zwyczajnie zignorowała moją frustrację i zarazem ostatnią daną im szansę żeby wyszli z tego z twarzą,
i wkleiła (pewnie też z jakiegoś skryptu) odpowiedź nr 44 ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
czyli generalnie przy każdej możliwej drodze korespondencji (infolinia, fB, mail)
"super obsługa" i total wyjebka na klienta :D
na koniec żeby nie było, że jestem gołosłowny, moje nagranie z roku 2022
gdzie przy innej sprawie też wyparowały po doładowaniu moje pieniążki z konta,
ale w tym przypadku załatwili to "od ręki"
czyli jednak czasem się da, tylko trzeba chcieć i umieć przyznać się do błędu:
na koniec prośba do wszystkich żeby mi coś polecili niedrogiego na kartę w okolicach 20-25 złociszy,
bo mam zamiar przenieść od nich numer,
jak widać pomimo że jestem ich klientem od ponad 4 lat, niespecjalnie dla nich to cokolwiek znaczy,
jeszcze raz przestrzegam wszystkich przed tym operatorem
Komentarze (1)
najlepsze