Wysoki ciężar elektryków stwarza niebezpieczeństwo dla innych użytkowników dróg
Samochody elektryczne są wyraźnie cięższe niż ich spalinowe odpowiedniki. Rodzi to ogromne obawy o bezpieczeństwo na drogach, o czym ostatnio wspomniała Jennifer Homendy – szefowa amerykańskiej NTSB (Krajowej Rady Bezpieczeństwa Transportu).
NatkaPietruszka z- #
- #
- #
- #
- #
- 48
Komentarze (48)
najlepsze
Wypowiedź Jennifer Homendy jak i relacje w anglojęzycznych mediach są bardziej wyważone, np:
Dopuszcza się zatrzymanie lub postój na chodniku kołami jednego boku lub przedniej osi pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 2,5 t.
Obecnie przecietny passat to 1500 kg i nikt o to problemow nie robil
afera z dupy
@WykopanyDzon: juz nawet przeciętny golf -> Masa własna :od 1240 kg do 1624 kg, chociaz polo tez potrafi 1400kg ważyć
ps. chodzi o SUWy bo duże , elektryczne jeszcze cięższe i drogie bo trzeba wielkie ogniwa pakować. Skończy sie pewnie tym ze elektryki będą małe miejskie.
@thampel5: dane dotyczą najnowszych generacji, golf 8 i polo 6 a nie porównania 1,3,czy 7
@cwlmod: " Rating bezpieczeństwa" jak to pięknie raczyłeś nazwać np. NCAP obejmował z czasem tak wpływające na Twoje bezpieczeństwo elementy - jak kontrolki i piszczałki przypominające o pasach, czy bezpieczeństwo pieszych. I dochodziło do takich kuriozów że w praktyce bezpieczniejszy samochód otrzymał mniej gwiazdek gdyż jakiś plastikowy paszkwil miał więcej wk@rwiających piszczałek, a pieszy przechodził przez niego na wylot z lekkimi obtarciami. I TAK wmawiali wszystkim że lekki samochód
@cwlmod: Staram się nie robić osobistych wycieczek, ale do k@rwy jeb@nej nędzy, gdzie ja powiedziałem że LŻEJSZY JEST BEZPIECZNIEJSZY OD CIĘŻSZEGO???!!! Albo już się zaplątałeś we własnych zeznaniach, albo nie czytałeś tego co napisałem. Właśnie staram się wytłumaczyć że CIĘŻSZY JEST K@RWA BEZPIECZNIEJSZY! Comprende?