Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko508
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

645

To za mało!Kobieca hipergamia, a męska atrakcyjność.

Badania przeprowadzane na dziesiątkach kobiet przez różnej maści psychologów jednoznacznie wskazują, że wysoki status mężczyzny drastycznie wpływa na jego atrakcyjność w oczach płci przeciwnej (w drugą stronę to zupełnie nie działa – status kobiety nie ma żadnego znaczenia dla jej...

Xefirex
Xefirex
z
blog.fabiankoziolek.pl
dodany: 06.12.2022, 09:43:12
  • #
    hipergamia
  • #
    blackpill
  • #
    redpill
  • #
    przegryw
  • #
    psychologia
  • #
    logikarozowychpaskow
  • 309
    • Facebook
    • Twitter

Treści powiązane (3)

Czego potrzebuje kobieta? | ks. Piotr Pawlukiewicz

orion2
z youtube.com
  • 25

Dla tych co szukają jednak żony/męża a nie "statusu" ;)

orion2
z youtube.com
  • 3

Komentarze (309)

najlepsze

Hellicon
Hellicon
06.12.2022, 10:05:36 via Android
  • 848
Odkrywanie ameryki na nowo. To dlatego właśnie facet #!$%@? całe życie, stara się o awans itd a szparki grają sobie w easy mode. Ale to wy spermiarze kreujecie ten rynek.
  • 82
BurzaGrzybStrusJaja
BurzaGrzybStrusJaja
06.12.2022, 12:09:06 via iOS
  • 679
@Hellicon: Dla wielu kobiet jest to odkrycie Ameryki. Nie rozumieją one, że to co dla nich atrakcyjne dla mężczyzn atrakcyjne już nie jest. Jest MNÓSTWO nieszczęśliwych kobiet po 30, które piszą w internecie: bardzo dobrze zarabiam, jestem na wysokim stanowisku, mam mieszkanie i nowy samochód z salonu, ale mężczyźni się mnie boją i jestem sama.

Prawda której nie chcą widzieć wyglada tak, że przeharowały one najlepsze lata życia - młodości, której
Hellicon
Hellicon
06.12.2022, 19:46:26
  • 447
bardzo dobrze zarabiam, jestem na wysokim stanowisku, mam mieszkanie i nowy samochód z salonu, ale mężczyźni się mnie boją i jestem sama


@BurzaGrzybStrusJaja: Bujda z onetowych wysrywo-artykułów. Prawda jest taka, że kasjerka z biedronki ma wysokie oczekiwania i marzy jej się dobrze zarabiający facet z własnym mieszkaniem i dobrym autem. Kobieta, która odniosła sukces zawodowy ma już tak #!$%@? wymagania, że spełniają je tylko kosmonauci. Z pogardą będzie patrzeć na przeciętnego
jedenastywrzesnia
jedenastywrzesnia
06.12.2022, 10:27:13
  • 232
No taka jest rzeczywistość. Teraz albo nas czekają czasy, że będzie pokolenie przegrywów którzy nie ciupciają (spójrzcie sobie statystyki ile osób uprawia seks - coraz mniej), a młode kobiety będą lgnąć do top 10%. W Norwegii już tak jest że jest duży odsetek mężczyzn którzy mają dzieci z 2 kobitami. Kobita woli poczekać na Chada niż wziąć przegrywa.

Czy model jest do utrzymania? No raczej nie. Spójrzcie sobie na Japonię, gdzie wiele
  • 20
hedeon
hedeon
06.12.2022, 12:19:46
  • 198
@Mezomorfix: wyglad moze bedzie ok, ale bedziesz wychowywany tylko przez matke. Pomijajac ze matka zmieni sie w 'deja', bedziesz chodzic w podartych i brudnych ciuchach.
Jesli chodzi o charakter, to bedzie niesamowicie #!$%@?, chlopak potrzebuje ojca, potrzebuje wzorca, jesli takim bedzie matka, to wychowa maminsynka, taka dziewczynke z benizem
hedeon
hedeon
06.12.2022, 13:45:48
  • 144
@Mezomorfix: no wlasnie ze nie. Bedziesz jedynym dzieckiem,oczkiem w glowie matki. Bedzie robila wszystko dla ciebie i za ciebie a ty nic nie bedziesz potrafic, bo mama caly czas to robila.
Do 40 conajmniej pod spodniczka, a jakbys sie chcial ozenic,to oczywiscie nie ma takiej opcji.
Matke zostawisz? 49 lat wychowywala i wychowala niewdziecznika,ktory stara matke zostawia i aferq na cala rodzine(tego bylem swiadkiem)
Beciak mimo wszystko moze jeszcze dobrze wychowac
Przemysluaw
Przemysluaw
06.12.2022, 11:56:08 via Android
  • 154
Zlikwidować ZUS i alimenty.
Wszystko wróci do normy w ciągu dekady.

Dziś nikt się nie boi wychować nieporadnej życiowo hedonistycznej kreatury (bez znaczenia na płeć).
Ponieważ każdy myśli, że na starość to akurat dzieci sąsiada będą płacić na emeryturę.

Obecny system to cios w twarz ludziom, którzy ponoszą wysiłek chcąc dobrze wychować własne dzieci, na zaradne i dojrzałe istoty.

Teraz dziecko jest zabawką do ściągania alimentów, jeśli będzie mężczyzną to skończy jako
  • 15
Hellicon
Hellicon
06.12.2022, 22:10:03 via Android
  • 19
@Przemysluaw Czekam na Polska Partię Mężczyzn, zostań liderem, masz mój głos. Pięknie i lapidarnie przedstawileś problem. prtscr.jpg
GhostofChristmasPast
GhostofChristmasPast
07.12.2022, 05:56:27
  • 6
@Przemysluaw: wiekszosc urodzen to wpadki. Większość ludzi ma blokade przed posiadaniem dzieci bo straci wolnkść. A nasze spoleczenstwo z kazdej strony zacheca do wolności. Po za tym po co nasz gatunek ma się rozwijać? Dla tej żałosnej konsumpcji.
Snuq
Snuq
06.12.2022, 10:16:25
  • 132
Czyli dla kobity liczy sie $$ a dla faceta wygląd. Naprawde odkrywcze ¯\_(ツ)_/¯
  • 11
1624294678
1624294678
06.12.2022, 14:59:56
  • 215
dla kobity liczy sie $$


@Snuq: zależy na którym jest etapie życia
źródło: comment_1670338793XMtzbgb86Rmc3UwTe8O3Co.jpg
Cyjanek_i_Szczescie
Cyjanek_i_Szczescie
06.12.2022, 22:15:54
  • 44
Czyli dla kobity liczy sie $$ a dla faceta wygląd.


@Snuq: Prawdę mówiąc - pozycja i zapewnienie bezpieczeństwa. Oczywiście wiąże się to przede wszystkim z kasą - ale też dobrze, żeby ten bogacz był trochę gburem - bo to sprawia, że jest w stanie walczyć o swoje terytorium.. czyli też zapewnienie bezpieczeństwa.
Ewolucyjnie - pawiany.
alojzy_ulamek
alojzy_ulamek
06.12.2022, 15:53:27 via Android
  • 116
Bo w przeciwieństwie do bajek które wmawia się dzieciom praktycznie od urodzenia, to mężczyźni mają w pompie status kobiety, liczy się to jakim wsparciem może się okazać, i to jak się przy niej spędza czas. Dla kobiet ważny jest status mężczyzny i myślą że dla nas tez to ważne. Jesteś super niezależna i silna pani prezes? Świetnie, dla nas to ma znaczenie dokładnie takie samo twoja kolekcja butów.
  • 8
alojzy_ulamek
alojzy_ulamek
07.12.2022, 07:05:05 via Android
  • 6
@nowywinternetach tak, już widzę jak pani prezes się umawia z budowlańcem bo dobrze wygląda i jest miły
Paimeimaster
Paimeimaster
07.12.2022, 10:39:03
  • 2
@alojzy_ulamek: O dokładnie, to. Ja prywatnie nawet lubie archetyp "silnej samodzielnej kobiety" ale nie ma co się oszukiwać, takie zazwyczaj nawet nie spojrzą na faceta z najniższego szczebla społeczeństwa. One potrzebują spełnienia i kogoś jeszcze silniejszego kto obejmie je opieką, ale jednocześnie nie ograniczy ich i nie wytłumi ich własnych ambicji. Tacy mężczyźni istnieją- ale są niesłychanie rzadcy, i często zajęci.
vegetassj1
vegetassj1
06.12.2022, 19:40:45 via Wykop Mobilny (Android)
  • 58
Po prostu wiekszosc ludzi ktora osiaga "sukces" ma okropny charakter,bo ego #!$%@? w kosmos.
A babom to juz w ogole
  • 4
xaliemorph
xaliemorph
06.12.2022, 21:21:13
  • 45
@vegetassj1: Niestety ale większość ludzi ma jakiś odcień chorych jazd jak dostanie odrobinę władzy. Choć na całość idą na szczęście nadal nieliczni.
vegetassj1
vegetassj1
06.12.2022, 21:48:21 via Wykop Mobilny (Android)
  • 15
@xaliemorph:
Niestety,odrobina wladzy i ludziom odbija
Altar
Altar
07.12.2022, 02:18:38 via Wykop Mobilny (Android)
  • 55
Oczywiście, że status kobiety MA ZNACZENIE. Może być trochę niższy, niż mężczyzny, ale nie wyobrażam wzięcia sobie choćby najpiękniejszego Karyńska z nizin społecznych.
Zwróćcie uwagę, że lekarze, prawnicy, inżynierowie, ludzie show businessu - łącza się w pary między sobą. Podobnie ogólnie pojęci robotnicy. Szukamy związków wśród ludzi ze zbliżonego środowiska. Weźmy przykład ze środowiska lekarskiego. Dawniej lekarze często wiązali się z pielęgniarkami, ale to przemija, odkąd na "rynku" mamy równą (jak nie
  • 16
Nowystaryziel
Nowystaryziel
07.12.2022, 04:23:53
  • 16
@Altar: Tylko, że nadal lekarze dymają pielęgniarki, które chętnie się oddają. Poza tym jeżeli jest małżeństwo lekarzy, to mąż mając swój prywatny gabinet i tak będzie miał młodą, piękną sekretarkę pielęgniarkę.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie polecam kobiet pielęgniarek, które mają bliski kontakt z lekarzami mężczyznami.
Zenon_Zabawny
Zenon_Zabawny
07.12.2022, 06:20:14
  • 7
Oczywiście, że status kobiety MA ZNACZENIE. Może być trochę niższy, niż mężczyzny, ale nie wyobrażam wzięcia sobie choćby najpiękniejszego Karyńska z nizin społecznych.


@Altar: Bo wykształcenie raczej też ma znaczenie. Może się mylę, ale większość kobiet raczej wybierze wykładowcę akademickiego niż hydraulika nawet jeśli ten drugi zarabia dwa razy więcej. Większość facetów pewnie wybierze pielęgniarkę albo nauczycielkę niż kasjerkę z Biedry bez matury.
Project_Yi
Project_Yi
07.12.2022, 03:00:56
  • 49
źródło: comment_1670382055MKbdZIbzVrndNbpLg5jGdq.jpg
  • 5
urzad_kontroli_skarbowej
urzad_kontroli_skarbowej
07.12.2022, 07:27:40
  • 23
zwłaszcza w konserwatywnych rajach jak Irak Iran itp ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@mareksa666: bo jak wiadomo w Iranie to kobiety są górnikami i robią wykopy pod kanalizację.
1Bodgan
1Bodgan
07.12.2022, 08:46:56
  • 4
@mareksa666: ale dlaczego wrzucasz jakieś zamordystyczne grajdoły? Pokaż mi to samo w krajach zachodu. W zasadzie w każdym innym który nie jest dyktaturą.
hugo240
hugo240
06.12.2022, 12:03:00
  • 45
#!$%@? na p0lki
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
vegetassj1
vegetassj1
06.12.2022, 18:45:59 via Wykop Mobilny (Android)
  • 15
@misiekpanc11:
O #!$%@? jaki babsztyl
altell
altell
07.12.2022, 00:04:35 via Android
  • 11
@misiekpanc11 gdy się baby nie bije to wątroba jej gnije xD
s.....t
konto usunięte 06.12.2022, 11:20:22
  • 44
wysoki status mężczyzny drastycznie wpływa na jego atrakcyjność w oczach płci przeciwnej (w drugą stronę to zupełnie nie działa – status kobiety nie ma żadnego znaczenia dla jej atrakcyjności w męskich oczach).

W moich ma, bo nie oceniam kobiet tylko ze względu na ich wygląd, co w tym artykule przedstawione jest jako zero-jedynkowy opcja: u facetów tylko geny i status, u kobiet uroda.
Oczywiście, że jak kobieta jest ładna, to każdemu
  • 5
Cyb_pl
Cyb_pl
06.12.2022, 11:30:30
  • 51
przedstawione jest jako zero-jedynkowy opcja: u facetów tylko geny i status, u kobiet uroda.


@srednibrat: Ja bym interpretował to jako podejście statystyczne a nie że dotyczy wszystkich bez wyjątku - bo od każdej reguły/zasady będą wyjątki.
nowywinternetach
nowywinternetach
07.12.2022, 02:15:59
  • 2
@srednibrat: Racja, zerojedynkowi to idioci, bo dla nich 99% ludzi zachowuje się tak samo, a tylko minimum wyjątków inaczej. Ich mózg po prostu nie ma miejsca na gromadzenie różnorodności.

Ja też patrzę na więcej niż wygląd. Karynka ze wsi, choć ładna nie musi mi się podobać, jeśli będzie głupia, niezaradna, niechętna do pracy, bez własnego zdania i zainteresowań.

Ot, nie jestem prostakiem jak niektórzy posiadacze penisa. Wygląd, ruchanie, żarcie i tyle
R2D2_z_Sosnowca
R2D2_z_Sosnowca
07.12.2022, 01:33:59 via iOS
  • 41
Nie ma się co kopać z koniem. Faceta cel jest zupełnie inny niż kobiety.
źródło: comment_1670376839IzhIRA4NKg2pg8KzlhHhKs.jpg
  • 6
R2D2_z_Sosnowca
R2D2_z_Sosnowca
07.12.2022, 01:35:03 via iOS
  • 27
@R2D2_z_Sosnowca: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_1670376903vpnUuaLc2d8YTUZQtV8Fc0.jpg
quattrofan
quattrofan
07.12.2022, 06:55:09
  • 14
@kar-tofel: powiedz jej, że to mocne słowa, jak na ośmiolatkę ;)
Markok
Markok
06.12.2022, 22:15:33
  • 38
Ktoś z was to w ogóle czytał i komentarze autora? Przecież to lity spermiarz srający do swojego gniazda.

Racja, dzisiejsi mężczyźni wiążą zbyt wielką wartość z kobietami. Prawda jest taka, że jeśli ktoś jest nieudacznikiem i znajdzie sobie dziewczynę, nadal jest nieudacznikiem — tylko z dziewczyną.

Jednak nienawiść do kobiet nie jest rozwiązaniem. Kobiety potrzebują męskiego przykładu, żeby wiedzieć, co robić w życiu. Właśnie z powodu braku silnych mężczyzn kobiety są dzisiaj,
  • 4
nowywinternetach
nowywinternetach
07.12.2022, 02:09:53
  • 4
Ktoś z was to w ogóle czytał i komentarze autora? Przecież to lity spermiarz srający do swojego gniazda.


@Markok: Nie spermiarz tylko prawicowiec, najpewniej konserwatywny. Oni zawsze jadą po mężczyznach, wszystko nasza wina, kryzys mężczyzn itd. No i typowo katolskie teksty typu "kobiecie trzeba pokazywać co ma robić". No i co jeszcze?
ZimaXXX
ZimaXXX
07.12.2022, 09:08:26
  • 1
@nowywinternetach: No i ja się zgadzam z tym, że kobiety pozostawione sobie z masą przywilejów rozwalają podstawy naszej cywilizacji.
kasiknocheinmal
kasiknocheinmal
06.12.2022, 21:35:00
  • 36
"Dziesiątki kobiet", "różnej maści psychologów" i źródeł brak, kwintesencja tego typu wpisów.
  • 2
Spokesboy
Spokesboy
07.12.2022, 02:29:25
  • -5
@kasiknocheinmal: ruska propaganda xD
GhostofChristmasPast
GhostofChristmasPast
07.12.2022, 04:02:05
  • 7
@kasiknocheinmal: panie po co komu źródła jak mozna fajnie zagrac na emocjach
Sklozgos
Sklozgos
07.12.2022, 05:18:54
  • 31
A ja powiem, ze dla mnie wpływa. Kobieta musi być atrakcyjna wizualnie, musi posiadać jakąś wiedzę na różne tematy związane ze światem, musi także mieć ukończone studia. Panowie!!! Szanujcie się i nie bierzcie dla siebie roszczeniowych patusek. Postawa mężczyzn przedstawiana w artykule jest wam wciskana od dzieciństwa.
  • 5
ZbyszekChaosu
ZbyszekChaosu
07.12.2022, 05:35:32
  • 12
@Sklozgos: potwierdziłeś tym samym teze z artykułu, status społeczny czy odnoszenie sukcesów przez kobietę nie ma dla Ciebie znaczenia. Ma być ładna i mądra, a nie bogata czy przebojowa ;)
Markok
Markok
07.12.2022, 08:49:31
  • 3
@Sklozgos: Studia? Na Wyższej Szkole Robienia Hałasu?.. Teraz to gówno warty świstek patrząc po kierunkach jakie kończą. Ale fakt, jak widzę bio laski i wykształcenie - zawodówka - lol, księżniczka nie musiała nic robić przez całą młodość i nawet jej się za darmo uczyć nie chciało.
kacper-gorski-12
kacper-gorski-12
07.12.2022, 00:20:12
  • 25
Badania przeprowadzane na dziesiątkach kobiet przez różnej maści psychologów jednoznacznie wskazują, że wysoki status mężczyzny drastycznie wpływa na jego atrakcyjność w oczach płci przeciwnej


czy kto znalazl tam odnosniki do tych badan? Wypadaloby chyba podac zrodla, no nie?
  • 6
kacper-gorski-12
kacper-gorski-12
07.12.2022, 02:39:50
  • 7
@manjan: nie obraz sie, ale to co napisales nie ma znaczenia, bo:
1) Nie wiadomo, czy w ogole to co piszesz jest prawdą
2) Nawet jesli tak jest, to jestes dowodem anegdotycznym
3) Nawet jest tak jest, to jest to tylko Twoja interpretacja. Moze np. Panie chca tylko wydebic kolacje, a brzydzą sie na mysl o tym, ze je dotknies ( ͡° ͜ʖ ͡°)

dlatego ubolewam, ze
manjan
manjan
07.12.2022, 14:32:01
  • 0
@GoT0Sleep: no dokładnie tak, i dobrze mi z tym XD tak jak napisałem, ciężko mi było znaleźć fajną partnerkę nawet jeśli dobrze zarabiam, ale znalazłem.
PIAN--A_A--KTYWNA
PIAN--A_A--KTYWNA
07.12.2022, 08:53:02
  • 13
Nie raz i nie dwa doświadczałem sytuacji, w których partnerki moich wieloletnich kumpli były bardziej niż chętne wejść ze mną „na wyższy poziom znajomości”, zupełnie nie zważając na to, że ich facet to mój przyjaciel lub że siedzi obok (sic!). Miałem koleżankę szykującą się do ślubu, a nadal bardziej niż gotową uciec ze mną, gdybym tylko jej to zaproponował. I kilka takich, które regularnie spotykając się z innymi facetami (niektórych znałem), flirtowały
  • 1
fufkonator
fufkonator
07.12.2022, 10:01:25
  • 3
@PIAN--A_A--KTYWNA: kolejny typowy zakolak-bajkopisarz. Te wypociny można spuścić w kiblu.
kery2004
kery2004
07.12.2022, 07:07:54
  • 13
Dyrektorzy i prezesi dymają sekretarki. Odkrycie na miarę nobla z ekonomii.
  • 5
kery2004
kery2004
07.12.2022, 08:33:27
  • 7
@xede: obawiam się, że programiści 15k z wykopu nie posiadają sekretarek
kamil-socha
kamil-socha
07.12.2022, 09:21:49
  • 1
@xede: Im zostaje ręka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ZlotyJakub
ZlotyJakub
07.12.2022, 07:31:06
  • 12
Uderz w stół a nożyce się odezwą. @Szatynka
źródło: comment_1670398262Bbg1mXj9wB6qtIywTKelIT.jpg
  • 1
kwaz1
kwaz1
07.12.2022, 10:44:26
  • -2
@ZlotyJakub: mnie szatynka zbanowała nie wiem za co, przecież nawet jej nie ubliżałem czy nie napisałem jej niemiłego. Wkleiłem tylko filmik z serialu (razem z poematam z gagu), który lubię (it crowd) i nawet nie w jej kontekście, jakby obejrzała cały odcinek to by wiedziała o co mi chodzi bo był o randkach przez internet. @Szatynka: odbanuj mnie proszę.
ghambix
ghambix
07.12.2022, 01:57:48
  • 12
Cytowany tekst...Ale zamiast się gniewać i tupać nóżkami, jak niesforny przedszkolak, spróbujmy zrozumieć.


Aha, czyli jak sie Karynka puszcza to musze ja zrozumiec.
Artykul pisany przez Grazyne dla Karynek i ich piwniczakow.
  • 6
ghambix
ghambix
07.12.2022, 06:20:08
  • 2
@mareksa666: Pytałaś się swojego właściciela czy możesz się wymądrzać w internetach?
Grewest
Grewest
07.12.2022, 07:51:35
  • 1
Wyobraź sobie że posiadasz klucz który otwiera wszystkie zamki na świecie, jest super... a teraz wyobraź sobie że byle frajer może otworzyć twój zamek bo jest tak zje***y że da się otworzyć każdym kluczem na świecie. Już nie jest tak fajnie co?


@ghambix: Ehh ty piszesz to nieironicznie xd
plimplam
plimplam
07.12.2022, 07:14:41
  • 6
dlatego kobiety znajdują wyłącznie bogaci, wysocy i ładni - inni nie mają kobiet, żodyn, nigdy.... co za bzdura... kolejna wymówka dlaczego coś jest wina innych a nie moją własną
proweniencja
proweniencja
06.12.2022, 18:04:52
  • 6
Kto by pomyślał, przecież jest tak tylko...od zawsze. Ale nie martwcie się, wojna zawsze ten trend hamuje. Trochę przegrywów będzie miało okazję i zachętę do gwałtów, sporo facetów zginie i konkurencja się zmniejszy, wykorzystanie sieci Internet też się zmniejszy.
bropek
bropek
07.12.2022, 08:16:11
  • 5
Pewnie tak powstały religie/kultury. Ktoś mądry zauważył, że przez takie podejście kobiet struktury społeczne danej populacji nie mają szans się rozwijać. Kilka samców zbierze śmietankę, reszta będzie mniej lub bardziej bezużyteczna, mniej zmotywowana, by choćby bronić tych kobiet i nie swoich dzieci w razie ataku a populacja się nie rozrośnie. Zmuszono więc te kobiety (nakazy kulturowe/religijne) do tego, że mają być wierne tylko jednemu facetowi (instytucja małżeństwa), zakazano poligamii, obniżono rangę (mniej
  • 1
mr_D
mr_D
07.12.2022, 20:37:00
  • 0
@bropek: ja podejrzewam raczej że kultury które sobie z tym nie poradziły zwyczajnie zostały podbijane przez kraje silniejsze.
Ogólnie, kraje w których panuje komfort ostatecznie ulegają tym bardziej zamordystycznym (niestety). Taki Rzym przetrwał Wojnę Punicką tylko dlatego że potrafił zmuszać swoich obywateli do formowania kolejnych oddziałów (tak jak i np Rosja w WW2, Wietnam w wojnie z US, Japonia w wojnie z US i wiele innych).
gzymspiwniczny
gzymspiwniczny
07.12.2022, 07:39:57 via Android
  • 5
Nie ma tylu dyrektorów i prezesów banków żeby polkom dogodzić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
szynszyla2018
szynszyla2018
06.12.2022, 21:46:53 via Android
  • 5
Szkoda no ale #!$%@? ja się kształce dla siebie, a nie dla mitycznej szparki znaczy się dla benka xd
  • 6
qajajaj
qajajaj
07.12.2022, 04:58:54
  • 3
@ekond: bądź czujny.
ZbyszekChaosu
ZbyszekChaosu
07.12.2022, 05:55:29
  • 5
@ekond: status społeczy to nie musi być praca albo zarobki. Możesz np działać lokalnie jako społecznik i mieć wielki szacunek u ludzi za to albo być duszą towarzystwa na imprezach, mieć szerokie kontakty, uprawiać hobbystycznie ale z sukcesami sport itp.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >
  • Wykopujący (645)
  • Zakopujący (34)

Hity

tygodnia

Orlen nie wpuszcza kontrolerów NIK chcących sprawdzić fuzję
2946
Pancerny Marian: miliardy złotych Orlenu są poza kontrolą NIK
2445
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Jak wam ukradną coś poniżej 500zł i macie monitoring nie zgłaszajcie na policje
2128
Mamy rekord: wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych w 2022 najwyższy od 1997!
2014
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #blackpill
  • #feminizm
  • #p0lka
  • #przegryw
  • #socialmedia
  • #tinder
  • #zwiazki

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki