Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko296
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

2447

Media Expert sprzedaje jako nowe TV za 15k.. wysyłając towar z ekspozycji!

Cześć Mirabelki i Mireczki, myślicie że można sprzedać komuś nowy telewizor za prawie 15k, wysłać egzemplarz z ekspozycji a potem mieć klienta w dupie? Można, wystarczy być Media Expert ( ͡° ͜ʖ ͡°) .  No ale po kolei:  Po naprawdę długich poszukiwaniach zdecydowałem się na zakup nowego TV...

Leniobitz
Leniobitz
z
wykop.pl
dodany: 03.12.2022, 21:02:10
  • #
    polska
  • #
    afera
  • #
    elektronika
  • #
    telewizory
  • #
    technologia
  • #
    rtv
  • 341
    • Facebook
    • Twitter

Cześć Mirabelki i Mireczki, myślicie że można sprzedać komuś nowy telewizor za prawie 15k, wysłać egzemplarz z ekspozycji a potem mieć klienta w dupie? 
Można, wystarczy być Media Expert ( ͡° ͜ʖ ͡°) . 


No ale po kolei: 


Po naprawdę długich poszukiwaniach zdecydowałem się na zakup nowego TV Samsunga od wspomnianej wyżej firmy (konkretnie ten model). Zamówienie złożyłem 11.11.2022, dorzuciłem jeszcze uchwyt montażowy i samą usługę montażu - bydlak waży ponad 40kg, prawie 2m szerokości - no sam tego nie zawieszę, bałem się że coś uszkodzę. Na początku było wszystko spoko, co prawda montaż się opóźnił o 1 dzień, no ale shit happens, towar im nie dojechał - zdarza się. Mili panowie przystąpili do montażu, szybko i sprawnie - dla formalności postanowiłem TV obejrzeć. Jak się okazało, to był bardzo dobry pomysł - TV z tyłu był porysowany, widać było ślady jakby po innym montażu (zdjęcia na końcu). 

Pogadałem z Panami, dodali do protokołu - ustaliliśmy, że albo to zgłoszę i dostanę jakiś rabat, albo wymienią sztuka na sztukę. Niesmak lekki był, no ale zdarza się - dobrze, że akurat nie poszedłem do kibla przeglądać Wykop, bo bym o niczym nie wiedział ( ͡° ͜ʖ ͡°) 


Mailowo zgłosiłem temat, dostałem 23.11.2022 odpowiedź jak poniżej: 

59586c315941634741784578_1670099450G3retjbwOzyAlnrsEsqJFO.jpg


No dobra, ale coś za łatwo poszło - pierwotnie w polu "kwota rekompensaty" wpisałem 5k, więc postanowiłem podrążyć. Generalnie zależało mi na ustaleniu kwestii używania telewizora i gwarancji. Jeżeli by się okazało, że TV ktoś rozpakował, używał przez 1 czy 2 dni i zwrócił, to mimo że byłoby to słabe zagranie ze strony Media Expert, za odpowiednią rekompensatę olałbym to i pod warunkiem pełnej gwarancji korzystał z TV zapominając o kilku rysach z tyłu i braku klapki.. Moja odpowiedź poniżej:


59586c315941634741784578_1670099650NmD6plTRwNVl8eaEBxdHet.jpg


Na kilka dni zapomniałem o temacie w natłoku codziennych spraw, 30.11.2022 dostałem kolejną odpowiedź - niestety mail wpadł do spamu. Podczas rozmowy 2.12.2022 w innej sprawie (zamówiłem w październiku preorder nowego NFS, który dotarł do mnie dzień po premierze xD ), spytałem też o tą. Pani odczytała mi wysłanego maila, którego treść znajdziecie poniżej: 

59586c315941634741784578_16700998308YZmhgkFHMlPVh0MpVf2nQ.jpg


Fajnie, rabat wzrósł o 500zł... ale zaraz, "jest możliwość, że jest to telewizor powystawowy" WTF . Czyli, że zamawiając NOWY TV, możliwe że otrzymałem taki, który sobie stał pół roku w sklepie i wyświetlał obraz przez 10h dziennie... czyli ma już pewnie takie zużycie, jak u mnie osiągnie po kilku latach ( ͡° ͜ʖ ͡°)


W tej sytuacji definitywnie nie chciałem go zatrzymywać, tylko wymienić na taki naprawdę nowy. Zgłosiłem temat, już mocno wkurwiony. Po jakiejś godzince dostaje 2 takie maile: 


59586c315941634741784578_1670099986ylfiHD788VIq0jGvqCtDYC.jpg


59586c315941634741784578_1670100063HW14Tlu6h16FcKYF3BohqV.jpg


Czyli że tak: nie ma już takiego TV jak kupiłem (mimo, że na stronie jest, na początku wrzuciłem Wam linka. Co prawda już nie w sprzedaży online tylko w jakimś sklepie z dopiskiem powystawowy, fajnie że w końcu informujecie xD ), w związku z tym mam sobie go sam ściągnąć ze ściany, zabezpieczyć, zapakować (każdy z nas przecież ma zawsze pod ręką kilka kartonów idealnie zabezpieczających TV 85') i grzecznie czekać na kuriera. Oczywiscie odmówiłem. Ale to jeszcze nie koniec ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Do Pani, która obsługuje moją reklamacje i zobowiązała się w mailach zająć się nią "priorytetowo i osobiście" od wczoraj nie mogę się dodzwonić. 1 linia wsparcia na infolinii nie ma możliwości przełączenia do niej, na moje 4 prośby kontaktu od wczoraj nie odpowiedziała. To znaczy będąc uczciwym, prawdopodobnie dzwoniła do mnie dzisiaj przed 9 rano (sobota) - usiłowałem oddzwonić, ale wpadłem w automatyczną infolinię. Na szczęście minutę po nieudanym telefonie dostałem maila: 


59586c315941634741784578_1670100550GXAEel9MWJvIfgvL0xr4Dk.jpg


I pyk, wpisane do Excela, klient z głowy. Podsumowując: 

1. Mogę przyjąć łaskawie 3k rekompensaty za używany a nie nowy TV, o niewiadomym stanie. 

2. Mogę zdecydować się na TV od nich, wtedy mi go zdemontują. 

3. Mogę sobie sam go spakować, ryzykując uszkodzenie i im odesłać.


Z litości już pominę temat cen tego telewizora, która skakała od 14 440zł na końcu października, przez 13 977,53zł jak kupowałem, następnie 15 499zł prawie tego samego dnia po 12 499 zł dzisiaj ( ͡° ͜ʖ ͡°) Albo co tam nie mam już litości: poniżej wykres z LetyShops: 

59586c315941634741784578_1670100990QxTlhn3lblOwSuJl0gqIuM.jpg


Jak coś - ja nie buldupię o cenę, bo dla mnie taka jaka była w dniu zakupu była ceną, którą zaakceptowałem. Ale dobija mnie sytuacja, w jakiej Media Expert postawiło mnie jako wiernego klienta - naprawdę dobrze kojarzyłem tę markę, kilka większych zakupów w ciągu roku u nich robiłem. Teraz już na pewno tego błędu nie powtórzę ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Tak więc w sobotni wieczór, zamiast cieszyć się filmem na nowym TV siedzę na Wypoku i klecę dla Was ten wpis. Media Expert, włączamy niską jakość!





59586c315941634741784578_1670098792zSFVOcR1BobEej4p3LlQFz.jpg

59586c315941634741784578_1670098762DhMrOwLQ979frivojQXCbQ.jpg

59586c315941634741784578_1670098736lK2IcPylfd2v2Tk1IRaJ5v.jpg

Treści powiązane (4)

Media Expert sprzedaje uzywane karty graficzne jako nowe

Leniobitz
z wykop.pl
  • 52

Media Expert sprzedaje używane konsole jako nowe

Leniobitz
z wykop.pl
  • 39

Komentarze (341)

najlepsze

wypokowy_expert
wypokowy_expert
03.12.2022, 21:39:58
  • 255
@Leniobitz: masz go jeszcze na ścianie? ( ͡° ͜ʖ ͡°) To jedziesz ile godzin ma wyświecone
  • 25
Leniobitz
Leniobitz
03.12.2022, 22:01:30 via iOS
  • 118
@wypokowy_expert: Gadałem z Samsungiem, to się teraz robi przez appke. Teoretycznie pokazuje 105h, ale skoro była folia na używanym TV, nie mam zaufania ze nie była zerowana.
źródło: comment_1670104890zEacH2kGt7QwRjSLMSnnPI.jpg
Hornic
Hornic
03.12.2022, 22:03:26
  • 96
@Leniobitz: tak jak pisałem wcześniej, wystarczy, że wymieniono moduł z procesorem (20 min roboty dla serwisanta) i masz wyzerowany TV. Przechodziłem to kilka razy.
bylem_simpem
bylem_simpem
03.12.2022, 21:14:36
  • 84
A tak serio to mnie wcisnęli kiedyś w ten sposób lodówkę, do tej pory chodzi jak traktor, dobrze że na działce mam. Ja niestety się zorientowałem miesiąc po odbiorze, bo miałem tam remont i stała zapakowana w karton. Zorientowałem się po obrypanych drzwiczkach od zamrażarki na spodzie.
źródło: comment_1670102009AYW9qmfKuXfwwOmybrnOCI.jpg
  • 5
Leniobitz
Leniobitz
03.12.2022, 21:15:29
  • 39
@bylem_simpem: jak to skąd, od taty pracującego w spólce skarbu Państwa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tellet
tellet
03.12.2022, 21:52:32
  • 34
@Ssiemek319: To idź na ten reddit, tylko pamiętaj o zaimkach bo dostaniesz bana na wieki
waspnation
waspnation
03.12.2022, 21:13:00
  • 81
Jak cos to podobno idzie sprawdzic "przebieg" telewizora. Sam nie testowalem tego ale czytalem ze sa piloty serwisowe i inne sztuczki. https://splaitor.com/how-to-check-samsung-tv-usage-hours-in-a-few-simple-steps/
  • 43
Leniobitz
Leniobitz
03.12.2022, 21:14:44
  • 59
@waspnation: dzięki, sprawdzałem to dzisiaj z infolinią Samsunga. Niemniej średnio już ufam, bo TV był fabrycznie zapakowany, nawet folię miał. Co z tego, jak z tyłu były ślady montażu. Może taki licznik można zerować?
K.....7
konto usunięte 03.12.2022, 21:20:33
  • 77
@Leniobitz: można, serwis może wymienić moduł pamięci pewnie, tak samo nowe auta potrafią mieć do 300km nalatane i na zerowym serwisie przed wydaniem są zerowane
Enso_
Enso_
03.12.2022, 21:51:38 via Wykop Mobilny (Android)
  • 55
Rozbawiły mnie słowa o stałym kliencie który kupował od nich dużo rzeczy w przeszłości. Typie, oni na to srają, bo oni klientów mają od #!$%@?. Dla nich bardziej liczy się to ile Ty w przeszłości wziąłeś ubezpieczeń i dodatkowych usług, bo marża z produktów to im starcza jedynie na to aby nie upaść, a nie mieć dodatkowy, duży dochód.
  • 2
name_is_shairf_411
name_is_shairf_411
03.12.2022, 21:57:52 via iOS
  • -2
@Enso_: Coś w tym jest. Ostatni raz jak byłem w tym sklepie to sprzedawca mało się nie zesrał żeby mi to ubezpieczenie wcisnąć i otwarcie przyznał, ze po roku mogę sobie sprzęt samemu zniszczyć i przyjść po drugi, nowy xD
Leniobitz
Leniobitz
03.12.2022, 22:08:22 via iOS
  • 1
@Enso_: ja takich złudzeń nie mam, dla kontekstu napisałem
szurlotka
szurlotka
03.12.2022, 21:30:22
  • 51
Jaka żenada, Media pseudo Expercie. "Pakuj Heniek ze ściany, może się klyjent nie skapnie, he he". Ciekawe w ilu przypadków "klyjent" machnie ręką, bo dostał rabat za powystawówkę.

Trzymam kciuki za bezpieczny zwrot. Sama miałam swego czasu ściśnięte zwieracze przez 3 dni, jak zwracałam kurierem (też do MediaExpert) OLED 65". Pamiętam jak przylazł kurier FedExu i chciał ten TV pakować #!$%@? pionowo na wózek, mimo oczojebnych naklejek GÓRA/DÓŁ. (ಠ‸ಠ
  • 12
To_The_Moon
To_The_Moon
03.12.2022, 21:52:36
  • 23
akurat tv nic nie będzie jak je obrócisz o 90 stopni, zobacz że wiele monitorów ma funkcje pivot czyli obrocenie o 90 stopni


@Pasti111: co Ty gadasz człowieku, porównanie PIVOT gdzie monitor jest przypięty obudową do stopki i łącznie wazy jakieś kilka KG, do potężnie wielkiego i mega ciężkiego TV który w kartonie opiera się o ścianki.

Eh... czym ktoś mniej ogarnia tym większy specjalista i musi to oznajmić całemu światu
blejku
blejku
03.12.2022, 22:47:46
  • 3
@To_The_Moon: Ohoo. Robi Się TV-Eletroda. Zapomniałem już że na wykopie TV to świetość, członek rodziny, symbol statusu
lignocainum
lignocainum
03.12.2022, 21:28:18
  • 51
Dobrze, że ogarnąłeś to w porę. Pewnie i tak komuś wcisnął ten telewizor jako nowy (╯︵╰,)
  • 1
Leniobitz
Leniobitz
03.12.2022, 21:36:16 via iOS
  • 16
@lignocainum: A to na bank on jeszcze komuś zostanie sprzedany ( ͡° ͜ʖ ͡°)
karololo
karololo
03.12.2022, 21:48:53
  • 25
dobrze, że mnie nie stać na taki telewizor, oszczędzę sobie tych problemów xD
  • 1
amatourpornstar
amatourpornstar
06.12.2022, 18:18:28
  • 0
@karololo: ja tak mam z żoną
MrDracek
MrDracek
04.12.2022, 01:33:45
  • 14
Fajna historia, ale przez to, że nie podałeś zdjęcia fakury lub paragonu - historia o tym, że kupiłeś go jako nowy może być wyssana z palca.
szurlotka
szurlotka
03.12.2022, 21:55:00
  • 12
Tak sobie myślę. Może skorzystaj z propozycji numer 2, wybierz jakaś zgrabną 50", później proszę panów monterów tą 50" tu, na szafce postawić, nie będę jej wieszał. Panowie zabiorą tę 85-tkę i ten uchwyt. Dziękuję, do zobaczenia.

I potem cyk, 50" ci się nie podoba i zwracasz w ciągu 14 dni ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 4
Leniobitz
Leniobitz
03.12.2022, 22:07:21 via iOS
  • 3
@szurlotka: Haha, dobre ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale już naprawdę kombinować mi się nie chce, po prostu chce mieć temat z głowy
amatourpornstar
amatourpornstar
06.12.2022, 19:25:25
  • 1
@Leniobitz: no i git
ThisMorison
ThisMorison
04.12.2022, 08:56:59
  • 10
Według mnie słabo postąpiłeś bo jednak MediaExpert zaoferował Ci zwrot w wysokości 3 tysięcy złoty lub zwrot produktu, nie robili Ci żadnych problemów, decyzję pozostawili Tobie. Cenę zaakceptowałeś kupując telewizor za 14 tysięcy a to, że się zmieniła to po prostu Twój pech, następnym razem będziesz wiedział żeby sprawdzić wcześniej cenę. A teraz kręcisz aferę jakby Cię totalnie olali i nie chcieli Ci w żadnym stopniu pomóc. Oni na magazynie nie mają
sambadi87
sambadi87
03.12.2022, 22:54:18
  • 8
skąd ja to znam... A czekaj, sprzedali mi używkę RTX 3070ti jako nowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
źródło: comment_1670108043ZvuS3YTEW9qsXLxSK12XK8.jpg
  • 3
smk666
smk666
03.12.2022, 23:24:23
  • 2
@sambadi87:
Pewnie nawet nie ze zwrotu tylko z "pożyczki pracowniczej". Nie wiem jak proceder ma się teraz ale jeszcze 15 lat temu każdy znajomy, który pracował w sklepie z elektroniką czy innymi "hobbystycznymi" sprzętami regularnie brał sobie jakieś klamoty na "testy" do domu, nie raz nawet za przyzwoleniem szefa.
smk666
smk666
04.12.2022, 01:08:35
  • 0
@Seba-to-ja:
Znałem takich, co potrafili używać jednego telefonu tak długo aż im się znudził po czym brali sobie następny a stary wracał na półkę. Z GPU mogło być i tak, że ktoś nie gra zbytnio na PC ale sobie pożyczył na ogranie jednego tytułu i odniósł. Jak zarabiasz grosze jako sprzedawca to dla Ciebie lepiej tak niż wcale.

Oczywiście w każdym wypadku zachowanie takiego pracownika jest karygodne wobec pracodawcy a wina
Huntley
Huntley
03.12.2022, 22:15:58
  • 8
Pre orderujesz gry i to NFSa w tym przypadku nie zasługujesz ani trochę na zrozumienie, a nawet na szacunek xD
owcar
owcar
04.12.2022, 12:49:56
  • 7
Moi rodzice po kupnie nowego telewizora (od Media Expert) mieli skonfigurowanego Netflixa jakiegoś gościa. Minęło już 1,5 roku i dalej usługa jest aktywna (choć raz nie zapłacił i myśleli, że to już koniec). Taki to był nowy telewizor.
  • 2
Leniobitz
Leniobitz
04.12.2022, 12:51:12 via iOS
  • 2
@owcar: To jeszcze bonus mieli ( ͡° ͜ʖ ͡°)
marianzpoznania
marianzpoznania
04.12.2022, 21:37:48
  • 0
@owcar: teściu miał podobnie z tego chlewu z tematu.
jax39
jax39
04.12.2022, 09:37:23 via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
Pod koniec sierpnia tego roku zakupiłem w sklepie internetowym neonet.pl laptopa asus róg zephyrus. Na stronie sklepu opisany jako nowy - przyszedł bez ładowarki i z widocznymi śladami użytkowania. Jednak po uruchomieniu opcji smart dysku nie mogłem uwierzyć w to co zobaczyłem... Oczywiście musiałem odesłać na własny koszt ponieważ druga opcja był proces reklamacji. Plucie w twarz klientom to mało powiedziane.
źródło: comment_1670146643ie9UiY0uxyp1JoLK39KrmQ.jpg
  • 1
stanli
stanli
04.12.2022, 09:42:15 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@jax39: składak, używany dysk wsadzili
bboymc
bboymc
03.12.2022, 22:02:32
  • 6
Kupiłem od nich "nowe" słuchawki to w środku pudełka pokrowiec brudny i zabezpieczenia przed otwarciem odklejone. Dałem 1 na Google Maps, zwróciłem i już więcej nic tam nie kupię. Czy to jest legalne, aby sprzedawać używany towar jako nowy?
  • 6
vendel
vendel
04.12.2022, 01:38:22 via Android
  • 2
@noisemaker #!$%@? pytanie bylo czy legalne a nie czy sluszne i moralne, nie sraj sie jak oburzony szczyl co zamiast zainteresować sie "jak jest" drze ryja "jak byc piwinno"
n.....r
konto usunięte 04.12.2022, 11:10:32
  • 1
@vendel: no nie jest legalne, gdyż produkt UŻYWANY tłuku nie jest NOWYM produktem
FrasierCrane
FrasierCrane
04.12.2022, 04:26:12 via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
W cywilizowanym kraju na taki sprzęt sklep ma outlet. U nas nadal loteria, nawet jak sklep outlet posiada.
  • 1
mandrykowski
mandrykowski
04.12.2022, 09:26:26
  • -1
@FrasierCrane: dlatego, że Polak by zamawiał towar, następnie otwierał i oddawał jako używany, a dalej zamawiał ten sam jako outletowy. Ot rabat, który należy się KAŻDEMU klientowi
Drzepetto
Drzepetto
03.12.2022, 22:46:30
  • 5
Weź tą rekompensatę jeśli nie przeszkadzają Ci rysy z tyłu telewizora, bo w zasadzie nie ważne czy jest nowy czy używany, i tak #!$%@? się krótko po gwarancji. Jak już postawiłeś na Samsunga to przy okazji radzę dokupić ubezpieczenie na 5 lat, to w razie "w" chociaż część kwoty odzyskasz. Ja już się z Samsungów wyleczyłem, w ogóle co śmieszne to sami sprzedawcy zdają się dobrze znać temat awarii po podstawowym (dwuletnim)
  • 7
K.....0
konto usunięte 03.12.2022, 23:47:20 via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@Drzepetto: masz całkowitą rację. Samsungi są tak zaprojektowane, żeby popsuć się zaraz po upływie gwarancji - kondensatory na płycie głównej są blisko gorącej sekcji zasilania, od ciepła ulegają uszkodzeniu. Naprawa jest niby prosta, ale mało jest ludzi tym się zajmujących a podczas demontażu bardzo łatwo uszkodzić matryce, w rezultacie klient wędruje do sklepu po kolejny telewizor Samsunga. Samsung robi w wała klientów, ale no cóż, debile i tak kupią.
Drzepetto
Drzepetto
04.12.2022, 00:06:26
  • 1
@KierownikW10: u mnie stwierdzono uszkodzenie matrycy i niestety ze względu na brak części zamiennych wypłata 80% wartości tv, przy czym oczywiście sam tv został przejęty przez ubezpieczyciela. Tak więc brak możliwości weryfikacji na własną rękę czy to rzeczywiście matryca poszła czy jakiś drobiazg. Wg tego co znalazłem na forach to bootloop (bo taki był objaw awarii) jest typową usterką i da się stosunkowo łatwo naprawić, natomiast serwis i ubezpieczyciel stwierdzili inaczej...
N331
N331
03.12.2022, 21:48:16
  • 4
Toć masz 14 dni dla zwrot. Trzeba było powiedzieć paną pakujcie to i zabierajcie...
  • 4
Akuzativ94
Akuzativ94
03.12.2022, 21:55:15
  • 4
@N331: a udowodnij im potem że to nie ty zostawiłeś te ślady, gdy będą chcieli ci obniżyć zwrot o tysiaka
Sam_w_domu
Sam_w_domu
03.12.2022, 22:11:26
  • 8
@N331: to nie jest tablet ze sobie go zapakuje w kartonik i przesle do paczkomatu.

Gosc to bardzo dobrze zalatwia. Takiego bydla sam ze sciany nie sciagniesz.
mandrykowski
mandrykowski
04.12.2022, 11:13:06
  • 3
Nie rozumiem skąd afera, sklep dał trzy sensowne rozwiązania. O czwartym specjalnie nie wspomniał bo generuje największe koszty dla niego, czyli reklamacja z tytułu rekojmi.
Oczywiście mogli przed realizacja zamówienia zadzwonić i zapytać się, czy taka sztuka odpowiada. Ale widocznie gdzieś ktoś przyjmując zwrot nie zwrócił uwagi na porysowania, dlatego ta sztuka nie trafiła na outlet.
Co teorii wokół wątku.
1. Żaden sklep nie wzywałby serwisu, aby wyzerowali licznik godzin, potencjalna kara
  • 4
popmart
popmart
04.12.2022, 11:15:51
  • 10
sklep dał trzy sensowne rozwiązania


@mandrykowski: a mógł przysłać zgodnie z umową fabrycznie nowy sprzęt.
killer313
killer313
04.12.2022, 12:45:03 via iOS
  • 2
Co do reszty, jeśli ktoś zamówi sprzęt elektroniczny i stwierdzi, że jednak to nie to, to obowiązkiem sklepu jest wyrzucić go na śmietnik lub przecenić najlepiej o 50?


@mandrykowski: obowiązkiem sklepu na pewno nie jest pisanie, że towar jest nowy jeśli taki nie jest. W takim przypadku powinno być zaznaczone, że towar pochodzi ze zwrotu, sklep przecież nie musi takiego nawet przeceniać. Czytając komentarze pod znaleziskiem OPa i z własnego doświadczenia
MojeParanoje
MojeParanoje
04.12.2022, 09:41:49
  • 3
„2. Mogę zdecydować się na TV od nich, wtedy mi go zdemontują. ”

Gościu zaproponowali Ci 3 rozwiązani i jak najbardziej 3 uczciwe

Możesz zmienić TV oni Ci go zamontują

Co byś jeszcze chciał więcej ? Żeby się kajali przed tobą do końca życia ?
  • 3
popmart
popmart
04.12.2022, 09:55:56
  • 1
@MojeParanoje: żeby nie #!$%@? manniany i nie kłamali że wysyłają nowy?
MojeParanoje
MojeParanoje
04.12.2022, 09:59:50
  • 1
@popmart: ale stało się , któryś kierownik w sklepie podjął taka decyzje niestety chu&@„ spakował towar i wysłał , ale Media wykazuje chęć rozwiązani sprawy ugodowo wiec nie rozumiem dlaczego tak gówno burza ?
Nie ma sklepu który w 100% mam wszystko tip top nie da się z takim przemiałem zamówień ale chce sprawę załatwić i nie utrudnia i to się liczy i to tym bardziej zachęca
Mnie do zakupów w
kejlov
kejlov
03.12.2022, 23:32:40 via iOS
  • 3
To to nic, w porównaniu do tego, iż kupując z Cortland Katowice outlet iPhone 12 w 2021 roku sprzedali mi „demo phone, not for sale”. Jakiez to były problemy i tłumaczenia podczas jego sprzedaży …
Evzen_Huml
Evzen_Huml
03.12.2022, 22:10:35
  • 3
dla mnie przykre w tym wpisie jest to że byłeś gotowy to olać za jakiś rabat :/ kuchnia, jak kupuję nowe, to ma być nowe, takie jak wyszło z fabryki. Akceptuję cenę, płacę i wymagam, jakiekolwiekek odstępstwa bym nie popuścił. Kiedyś miałem taką akcję z odkurzaczem, kupiłem, rozpakowałem, oglądałem, no ja pierdykam, wyglądało to tak, że ktoś kupił, sobie poodkurzał, zwrócił i oni mi to wysłali jako nowy. Najpierw grzecznie napisałem pytanie
8_jajek_od_pingwina
8_jajek_od_pingwina
04.12.2022, 13:10:08
  • 2
Ślady kurzu po 1 tygodniu. Ślady taśmy żelowej z nadstawki reklamowej producenta. Pokaz zdjęcia śrubek do podstawy i same dziury przelotowe podstawy to Ci powiem czy wisiał na wystawie czy stał
Jeesek
Jeesek
04.12.2022, 10:00:45
  • 2
Autentycznie ten sklep to jest największa porażka z jaką miałem do czynienia. Kiedyś zamówiłem lodówkę do zabudowy, opakowanie z zewnątrz nie uszkodzone, zero wizualnych podejrzeń. Po rozpakowaniu okazało się, że jest wgnieciona w 3 miejscach i dodatkowo nie włącza się po podaniu zasilania. Wyglądało jakby ktoś przepakował lodówkę, która komuś spadła ze schodów. Dosłownie.

Oczywiście w punkcie reklamacji próbowali wysłać mnie od razu do producenta, żebym reklamował z tytułu gwarancji. Poprosiłem Panią
hakunnin
hakunnin
04.12.2022, 09:00:51
  • 2
Nie chcę nic mówić, ale to całkowicie normalna i powszechna praktyka. Pracowałem w konkurencji i wysyłanie/sprzedawanie wystawówek schowanych do pudełka po zmianie planogramu jako nowych bez informowania klienta było codziennością ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >
  • Wykopujący (2447)
  • Zakopujący (18)

Hity

tygodnia

Polska Fundacja Narodowa wydała 1,2 mln zł na wizytę youtubera
2746
31,6% polskich mężczyzn nie dożyło do wieku emerytalnego
1885
Będzie obywatelski projekt ustawy likwidujący zakaz handlu w niedziele
1892
Ukraina Pierwsza doba wojny
1554
Feministki skarżą się na nagłaśnianie sprawy fałszywego oskarżenia o gwałt
1397
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #europa
  • #wydarzenia
  • #ciekawostki
  • #ekonomia
  • #swiat
  • #ukraina
  • #historia
  • #prawo
  • #sport

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl