@blimsien_yankovic: Jeszcze nie grałem w Magnus Positive Phototaxis ale w Apocalipsis: Harry at the end of the world trzeba było zagrać odpowiednią melodię oraz wyciąć z paszczy ryby elementy potrzebne później.
Jeżeli Magnus Positive Phototaxis będzie tak samo dobry jak Apocalipsisto gratuluję klimatu.
@Cavaan: tworzę plik tekstowy np. "cos.txt", w unity korzystam z folderu Resources i mam w nim scieżkę ".../txt/pl/cos.txt" gdzie "pl" jest zmienną wybranego języka przy wczytwaniu obiektu tekstowego gra w pierwszej oklejności sprawadza język później szuka scieżki do pliku i podkłada tekst. Nazwy plików są wszedzie takie same tylko różne ścieżki odczytywane ze zmiennej pl/de/ger etc.
@plemo: Czy zagadki w grze są w 100% logiczne i rozwiązanie wynika z dostarczonych wskazówek, czy część rozwiązań jest z przysłowiowej "czapy" jak w Neverhoodzie?
@trv61866: Może ja odpowiem bo zajmowałem się tym projektem od strony technicznej. Bez wahania mogę stwierdzić, że jest bardzo elastyczne, posiada bardzo duże community, wszystko praktycznie można znaleźć w necie. Problemem dla mnie, gdy zaczynałem z nim pracę była nauka C#. Nigdy nie miałem styczności z skryptowaniem/programowaniem. Później dochodzi dużo niuansów właśnie w tym aspekcie (przynajmniej w wersji 2019.x.x). Świetne jest to, że za pomocą PlasticSCM możesz projekt tworzyć jednocześnie na
Komentarze (63)
najlepsze
https://www.wykop.pl/wpis/69159179/wlasnie-trwa-premiera-naszej-gry-na-steam-jest-to-/
wtf??
w ogóle kojarzyłam Twoją grę ze wcześniejszych wpisów, ale teraz przypomniał mi o niej gameplay z kanału, który obserwuję
Jeszcze nie grałem w Magnus Positive Phototaxis ale w Apocalipsis: Harry at the end of the world trzeba było zagrać odpowiednią melodię oraz wyciąć z paszczy ryby elementy potrzebne później.
Jeżeli Magnus Positive Phototaxis będzie tak samo dobry jak Apocalipsisto gratuluję klimatu.
Aktualnie w poprzedniej części - magnus imago jest DLC z komiksami nawiązującymi do gry
https://store.steampowered.com/app/1868700/Magnus_Imago__comics__animations/
Wrzucałem troche materiałów na mikroblog, sporo pod tag #awariamagnusa
"you are to weak" to celowa pomyłka, czy po prostu pomyłka?
Czy zagadki w grze są w 100% logiczne i rozwiązanie wynika z dostarczonych wskazówek, czy część rozwiązań jest z przysłowiowej "czapy" jak w Neverhoodzie?
Bez wahania mogę stwierdzić, że jest bardzo elastyczne, posiada bardzo duże community, wszystko praktycznie można znaleźć w necie. Problemem dla mnie, gdy zaczynałem z nim pracę była nauka C#. Nigdy nie miałem styczności z skryptowaniem/programowaniem. Później dochodzi dużo niuansów właśnie w tym aspekcie (przynajmniej w wersji 2019.x.x). Świetne jest to, że za pomocą PlasticSCM możesz projekt tworzyć jednocześnie na