Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko395
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

916

Katowice stygmatyzują mężczyzn i chłopców utożsamiając ich z przemocą

Jednym z największych stereotypów jest to, że ofiarami przemocy "ze względu na płeć" są tylko kobiety i dziewczęta. Nowa kampania społeczna Katowic wpisuje się w ten dyskryminacyjny schemat. Ponurym żartem jest to, że Katowice powołały ledwie miesiąc temu Zespół ds Równości Płci. Osiem kobiet.

travelove
travelove
z
wmetropolii.pl
dodany: 25.11.2022, 11:52:17
  • #
    polska
  • #
    rozowepaski
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    redpill
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • 103
    • Facebook
    • Twitter

Treści powiązane (3)

Międzynarodowe badania nad przemocą domową kobiet wobec mężczyzn

oh-no-anyway
z wykop.pl
  • 23

Wiadomo, kobietki zawsze idealne :)

Harven
z youtube.com
  • 19

Komentarze (103)

najlepsze

bregath
bregath
25.11.2022, 12:08:14
  • 324
Równo jest wtedy, kiedy wszystkie stanowiska zajmują kobiety.
  • 9
Karabinek
Karabinek
25.11.2022, 12:16:10
  • 204
@bregath: kierownicze
Gumaa
Gumaa
25.11.2022, 12:31:49
  • 148
Równo jest wtedy, kiedy wszystkie stanowiska zajmują kobiety.


@bregath: oczywiście poza stanowiskami takimi jak wywóz szamba i śmieci, wydobyciem w kopalniach, spawaniem na dnie morza i jakimikolwiek innymi wymagającymi ciężkiej i niebezpiecznej pracy.
źródło: comment_1669379501LJs7ayQFjBSFbU9yUSKfES.jpg
Pan_Buk
Pan_Buk
25.11.2022, 12:28:33
  • 180
Im dłużej to obserwuję, tym bardziej nabieram przekonania, że te wszystkie zespoły ds. równości płci służą tylko do tego, żeby wyciągać kasę podatników. Miejsce dla Julek humanistek, które kończą gównostudia, jakieś socjologie z europeistyką, gdzie wmawiano im te wszystkie lewackie bzdury, za które żaden szanujący się pracodawca nie chciał im później płacić. Więc wymyślono różne fundacje, instytuty "wyrównywania szans", gdzie Julki wreszcie mogą się realizować i walczyć o swoje ideały. Obserwuję to
  • 9
euTraveler
euTraveler
25.11.2022, 13:10:54 via Android
  • 21
@Pan_Buk Generalnie zgodzę się z tobą z jednym ale. Te 10% to nie idioci. Prędzej czy później znajdą sposób, żeby nie utrzymywać bandy nierobów. A zapchane umysły ideologiami nic z tym nie będą mogli zrobić, bo to wymaga myślenia poza schematami. Te umysły nie zaakceptują nic, co się nie wpisze to z góry wybranej ścieżki. Także nie martwiłbym się o tych zaradnych.
anadyomenel
anadyomenel
25.11.2022, 14:25:35
  • 7
@Pan_Buk:

zespoły ds. równości płci służą tylko do tego, żeby wyciągać kasę podatników.


Nie tylko kasę, i nie tylko podatników. Takie stanowiska administracyjne zyskują też sporą władzę, co pozwala usuwać z instytucji heretyków, tworzyć nowe fronty walki i zatrudniać do niej nowe zastępy wiernych. W prywatnych firmach też to działa.

żaden szanujący się pracodawca nie chciał im później płacić

Władze go zmuszą, albo aktywiści oprotestują i spowodują straty, aż zmieni zdanie
źródło: comment_1669386227aImNwiwMObqin6FBDyCEBL.jpg
policjantpeel
policjantpeel
25.11.2022, 14:02:25
  • 42
znajdźcie sobie laskę z borderline to zobaczycie czym jest przemoc psychiczna

ja niestety wiem z doświadczenia... i tak, nie zgłosiłem tego nigdzie, bo gdzie miałbym zgłosić? na policję? wyśmialiby mnie, tylko znajomym w końcu po kilku miesiącach opowiedziałem
  • 5
Sam_w_domu
Sam_w_domu
25.11.2022, 14:18:21
  • 18
@policjantpeel: ja sobie na glowe wejsc nie dalem a i tak moge potwierdzic ze taka partnerka ryje banie i to ostro.

Najgorsze ze jak sobie facet pozwoli na poczatku to reszte zwiazku ma #!$%@?.
policjantpeel
policjantpeel
25.11.2022, 15:35:32
  • 12
@Sam_w_domu: to weź napisz co to za akcje bo ciekaw jestem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
u mnie na porządku dziennym było wpadanie w szał, wyzwiska od #!$%@?ów, #!$%@?ów, wmawianie mi że jej odpały to moja wina, że są spowodowane moim zachowaniem i przez to pranie mi mózgu, wpędzanie w poczucie winy, kilka razy jak wrzaskiem nie była w stanie mnie "złamać" to ruszyła z łapami
misiekpanc11
misiekpanc11
25.11.2022, 13:48:03
  • 41
co jest dla julki najważniejsze? ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
  • 5
cacum3
cacum3
25.11.2022, 13:59:13
  • 21
@misiekpanc11: to spotkanie prostytutek?
Yurakamisa
Yurakamisa
25.11.2022, 14:08:26
  • 22
to spotkanie prostytutek?


@cacum3: Duża część kobiet to prostytutki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Diplo
Diplo
25.11.2022, 13:47:15
  • 37
Zauważyliście, jak na plakatach lewaczki zawsze są szczupłe i atrakcyjne?
źródło: comment_1669384005rDkWvbcx3D6DPUvOrR8Tn4.jpg
  • 5
wrrior
wrrior
25.11.2022, 14:09:15
  • 15
@Diplo: wstydzą się grubych?
Red-Baron
Red-Baron
25.11.2022, 14:17:44
  • 15
@wrrior: Uuuuuuuu... Antygrubizm...
Ekspert_z_NASA
Ekspert_z_NASA
25.11.2022, 13:44:47
  • 28
Najlepsze jest jak media nagłaśniają gwałty i inne próby napaści na kobiety, dokonywane przez kierowców Uberów i Boltów.
Zero wzmianki o tym, że 90% kierowców i 100% odpowiedzialnych za takie sytuacje to ciapate, gruzini i ukraińcy.
Jest mowa tylko, że ,,mężczyźni''. W domyśle oczywiście polscy mężczyźni, bo przecież jesteśmy w Polsce. Żadnych informacji o narodowości.
  • 2
Aster1981
Aster1981
25.11.2022, 13:48:18
  • -7
@Ekspert_z_NASA: no 0 wzmianek, stad wszyscy wiemy ze to wlasnie migranci.
Kajtosz
Kajtosz
26.11.2022, 11:04:04
  • 2
no 0 wzmianek, stad wszyscy wiemy ze to wlasnie migranci.


@Aster1981: nie wiem jak często jeździsz Uberem, ale Polak to się trafia raz na 50 kursów¯\_(ツ)_/¯
Misza112
Misza112
25.11.2022, 15:40:32 via Wykop Mobilny (Android)
  • 24
źródło: comment_1669390832PTs7Othjh3McsYv2WL3nhg.jpg
willard
willard
25.11.2022, 14:04:36
  • 16
Wśród mężczyzn jest więcej agresywnych jednostek więc to oczywiste że będą sprawcami większości aktów przemocy.

Ale to nie znaczy że głównie kobiety są jej ofiarami - mężczyźni są bici, mordowani czy prześladowani przez innych mężczyzn, o mężczyznach-ofiarach nie mówi się praktycznie w ogóle.
EmDeCe
EmDeCe
25.11.2022, 14:18:16
  • 14
Przemoc ma płeć. Ofiarami są kobiety i dzieci, a sprawcami są mężczyźni.


Sylwia Iwona Spurek

wiem, że uogólnienie, ale z tym trzeba walczyć.
źródło: comment_1669385895Dr9AGfiYuXPHxKX5qlssCR.jpg
kama987123
kama987123
25.11.2022, 21:54:14
  • 12
Polecam zaznajomic sie z postacia Erin Pizzey, zalozycielka pierwszego domestic violence shelter w UK w latach siedemdziesiatych. Kobieta ktora spedzila praktycznie cale zycie pracujac z ofiarami/sprawcami(i sprawczyniami) przemocy domowej. Jednoznacznie mowi ze znaczna wiekszosc przemocy domowej jest "obustronna", natomiast w tej "jednostronnej" przewazaja...kobiety.

Co z reszta nikogo nie powinno dziwic, ludzkie spoleczenstwo od dawna funkcjonuje tak a nie inaczej, kobiety nie mozna uderzyc "nawet kwiatkiem", za to kobieta wymierzajaca facetowi "plaskacza" bez
mmafame
mmafame
25.11.2022, 13:47:56
  • 9
Bo to prawda, dlatego powtarzam od lat, sprowadzać imigrantki, a nie imigrantów, mężczyźni tylko tam, gdzie nie da się zatrudnić kobiety, najechało w tym roku milion Ukrainek, a to mężczyźni ukraińskiej narodowości brylują w mediach jako przestępcy, o przestępstwach kobiet z Ukrainy słychać stukrotnie rzadziej. Taka strategia pomoże uniknąć błędów zachodu, z których wynika wzrost przestępczości.
kawior2007
kawior2007
25.11.2022, 13:57:14
  • 4
No to jak najszybciej trzeba komitet rozwiązać, bo jak widać się nie sprawdza
feroze_adrien
feroze_adrien
25.11.2022, 13:49:45
  • 0
najlepszy tekst jaki słyszałem od kumpla jak u niego jest to jak niepracująca kobieta (3 dzieci) ze wspólnym kontem, czyli dostępem do kasy, mówi do niego jak wrócił z pracy - w tym domu nawet porządnego obiadu nigdy nie ma, w kółko to samo.

podobno 2 danie obiadu na zmianę robią, ten co zdąży na szybko zrobić po powrocie z pracy. I ciekawe co na to obrończynie równości?
smutnylizak
smutnylizak
25.11.2022, 13:45:52
  • 0
PATRYJARCHAT INKEUUUUUU
s.....t
konto usunięte 25.11.2022, 14:33:30
  • -5
To, co najbardziej różni obie płcie doświadczające przemocy to poczucie zależności i wyuczona bezradność występujące głownie u kobiet. Tak naprawdę jest to kwestia kluczowa, ponieważ taka kobieta nie jest w stanie odejść od manipulatora-gnębiciela. Mężczyzn to zjawisko właściwe nie dotyczy.
dziewczynaZtatuazem
dziewczynaZtatuazem
25.11.2022, 13:19:56
  • -6
Paradoksalnie przemoc nikogo nie dyskryminuje, ani nie faworyzuje żadnej grupy, zarówno w kwestii sprawców jak i ofiar.
taka_sobie_jedna
taka_sobie_jedna
25.11.2022, 14:01:28
  • -7
Zaczęła się nagonka na Śląsk, oczywiście całkowicie bez powodu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Lynx_
Lynx_
25.11.2022, 17:09:23 via Wykop Mobilny (Android)
  • -11
Miażdżąca większość przypadków przemocy wynika z braku opanowania mężczyzn. Popieram, że kobiety się solidaryzują i się wspierają.
  • 2
Kajtosz
Kajtosz
26.11.2022, 11:14:18
  • 2
Miażdżąca większość przypadków przemocy wynika z braku opanowania mężczyzn.


@Lynx_:
źródło: comment_1669461257V1PqnpzilJ0t1ZqMeGca3o.jpg
Lynx_
Lynx_
26.11.2022, 19:33:42 via Wykop Mobilny (Android)
  • -3
@Kajtosz: dane z dupy podpisane jako z 2012 r. Obczaj dane who z 2021r:
źródło: comment_16694912221F7CpjaR80emmuizZPqgiq.jpg
BastetII
BastetII
25.11.2022, 14:33:48 via Android
  • -17
Serio? Czy akcja skupiająca się na przemocy wobec kobiet stygmatyzuje mężczyzn? W filmie do którego odnosi się artykuł nie było mowy o tym, że przemocy wobec mężczyzn nie ma albo że tylko kobiety jej doświadczają... ok, fajnie by było gdyby uwzględniono obie płcie ale nie przesadzajcie. Może zamiast mieć pretensje do kobiet, które walczą o własne poczucie bezpieczeństwa zaczniecie skupiać się na tych, którzy wam tą przemoc wyrządzają?
  • 5
mara-nocna
mara-nocna
25.11.2022, 15:28:45
  • 11
@BastetII: jeśli ta akcja twierdzi, że za przemoc wobec kobiet odpowiadają mężczyźni, to tak, stygmatyzuje mężczyzn. Proste.

A poza tym, parafrazujac: Przemoc ma płeć. Jest rodzaju żeńskiego ¯\_(ツ)_/¯
bropek
bropek
25.11.2022, 15:34:54
  • 6
Czy akcja skupiająca się na przemocy wobec kobiet stygmatyzuje mężczyzn?


@BastetII: a w sumie czemu nie zrobić po prostu organizacji skupiającej się na przemocy w rodzinie? Pomagać WSZYSTKIM pokrzywdzonym?
Feldkurat_Cypuchowski
Feldkurat_Cypuchowski
25.11.2022, 13:54:03
  • -20
Kurła jego mać.
Po co ten płacz?
Łaziłem w rurkach około 2005/2010 w mieście powiatowym. Była banda przyjezdnych ćwoków co się o gacie rzucała. Nikt mnie poza tym nie ruszył. Czarne rurki to rock'n'roll, Lemmy i te sprawy. Tak gadano,Ok - zbok słuchający staroci zamiast ekhmmm "Kings of Leon" - kapela niemal zerwa dla mnie. Stylówka - rzecz święta. Dwa razy przestawiłem nos agresorowi, mnie wyrównano nos jeden raz. Za czarny płaszcz.
relk
relk
25.11.2022, 14:00:20
  • -22
Znowu się prawiczki posr..y, że kobiet nie można bić?
  • 13
znmd
znmd
25.11.2022, 14:13:55
  • 14
@relk: Nikogo nie można bić, eunuchu
relk
relk
28.11.2022, 21:02:55
  • 1
można powiedzieć patolowi "nie wolno bić innych" i sprawa załatwiona.


@znmd: I przestali?
M.....i
konto usunięte 25.11.2022, 13:50:05
  • -31
"Przemoc nie zależy od płci". Tymczasem liczba i rozmiar zbrodni żołnierzy, mężów do początku dwudziestego wieku, prześladowców w szkołach, pospolitych zabójców i porywaczy przewyższa kosmicznie liczbę identycznych krzywd kobiet na mężczyznach.
  • 8
polskiekoszmarynieamerykanskiesny
polskiekoszmarynieamerykanskiesny
25.11.2022, 15:05:38
  • 12
@Miss_u_di: a powiedz mi ile kobiet wysyłają do walczenia na wojnie jak już mowa o żołnierzach
M.....i
konto usunięte 28.11.2022, 20:45:13
  • 0
@znmd: Sprowadzasz wszystko do niedostępności cielesnej kobiet, a ja piszę o ważniejszych rzeczach.
Melee_Creep
Melee_Creep
25.11.2022, 12:37:09
  • -41
Przecież mają rację. Statystyka nie kłamie.
  • 11
wsn123
wsn123
25.11.2022, 12:59:59
  • 61
@Melee_Creep:
źródło: comment_1669381195nqWNuwKbb7KDVvs2rS8RNa.jpg
sylwke3100
sylwke3100
25.11.2022, 13:27:07 via Wykop Mobilny (Android)
  • 46
@Bijelodugme: Statystyki policyjne nie uwzględniają przecież przypadków niezgłoszonych itd.
xarcy
xarcy
25.11.2022, 13:28:37
  • -61
Prawie wszystkie poważne przestępstwa są popełniane przez mężczyzn.
  • 5
ProGrower
ProGrower
25.11.2022, 13:40:17
  • 65
Prawie wszystkie poważne przestępstwa są popełniane przez mężczyzn.


@xarcy: Oczywiście, ale oprócz tych popełnianych przez kobiety.
baronio
baronio
25.11.2022, 13:42:08
  • 44
@xarcy: rozumiem, że kobiety sa odpowiedzialne za niepoważne przestepstwa?
No, ale jak to mówią: "Jaki czlowiek, takie przestępstwo" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Wykopujący (916)
  • Zakopujący (6)

Hity

tygodnia

Film z amerykańskiego drona nad Morzem Czarnym
1823
Ukraina Pierwsza doba wojny
1447
Więcej młodych ludzi uważa, że to mężczyźni są dyskryminowani
1410
[AMA] Maria Andrejczyk, rekordzistka Polski w rzucie oszczepem. Wicemistrzyni IO
1348
Feministki skarżą się na nagłaśnianie sprawy fałszywego oskarżenia o gwałt
1287
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #europa
  • #wydarzenia
  • #ciekawostki
  • #ekonomia
  • #swiat
  • #ukraina
  • #historia
  • #prawo
  • #sport

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl