KUPIŁEM REGENEROWANY SILNIK Z INTERNETU, ROZBIERAM I WERYFIKUJĘ STAN.
Siemanko Postanowiłem sprawdzić jak jest z jakością bardzo tanich silników sprzedawanych w internecie. Jestem zszokowany tym że w dobie internetu i przekazu informacji nadal funkcjonuje robienie w ch... ludzi na taką skalę. Pozdro! P.S. NAEBAŁEM REKLAM ALE MUSI MI SIE ZWRÓCIĆ TE 4k...
- #
- #
- #
- 224
Komentarze (224)
najlepsze
- wyrwij z trupa ze szrotu
- przetrzyj szmatą
- ojeb szprejem
- sprzedaj jako regenerowane
@szkiribiri: podam ci w jaki sposób robi się takie oceny. Chciałem sobie kupić dość specjalistyczne śrubokręty, nie tanie jak na śrubokręty, czas wysyłki deklarowany 1 dzień. Fajnie mają na stanie, a to było ważne bo u dystrybutora braki i czas dostawy ok 2 tygodni.
I co, towar wysyłają po 2 tygodniach¯\_(ツ)_/¯. Negatyw. Na drugi dzień telefon żebym usunął, pytam się dlaczego
- Co tak śmierdzi? Czy wy w ogóle zmieniacie skarpety?
- Tak, między sobą.
Podam 3 przykłady ASO gdzie mnie oszukano. Ogólnie ASO lansuje się jako taki lepszy serwis, zaufanie, tradycja marki itp. bzdety. Na stronie każdego producenta samochodów zachwalają swoją dbałość, poszanowanie klienta, najwyższy standard usług, oryginalne części itd. W praktyce jest inaczej
@NuklearnySzpadel: widocznie pomiary nie wykazały takiej potrzeby i co nam pan zrobisz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@paliwoda: nie wymienili, tylko przeprowadzili ich naprawę przez tulejowanie, nieuku. I dali nowy wałek rozrządu, chociaż sprzedawanie takich "regenerowanych" silników to stary wałek. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Te firmy mają za siedzibę jakiś dom na wsi. Także nie zrobisz im afery na Google map, bo nie mają zaznaczonej swojej firmy... Handlują na allegro i OLX, gdzie na czas wystawienia opinni będzie wszystko w porządku... Większość kupujących wystawia 5/5 jak
@lukenzi: głowica wymagająca wstawienia takich tulei ma z reguły z pół miliona nalotu, czyli silnik raczej też. Przy mniejszych wybiciach ścianek wystarczy przepolerowanie krawędzi tych wybić, i montaż pompek przy użyciu nowych, firmowych o-ringów na smar teflonowy.
https://allegro.pl/uzytkownik/vwgroup_pl/oceny
@readme: nie jest to prawda, dobry remont na nowych częściach - tylko z technicznego punktu widzenia to nie jest konieczne. Można poskładać 1 silnik z 10 różnych (przy zachowaniu fabrycznych norm) wymieniając tylko elementy podlegające najszybszemu zużyciu albo nieprzewidziane do ponownego użycia. Tak powstają fabryczne refuby
Ten silnik to jest
Więc 4,000 zł za silnik cały po remontu to jakaś po prostu bzdura na resorach :) Zerwał mi się rozrząd pod Poznaniem na autostradzie..
@PiotrFr: No właśnie okazało się, że nia ma ani nowych pierścieni ani panewek. Szklanki też zajeżdzone używki. Cylindry i pierścienie grubo zajechane, tłoki też z boku już ze śladami. Nawet pompa oleju była działającym ale gruzem z mega rysami.
ZAKOP.