Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko556
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

561

Nie żyje komornik zaatakowana przez nożownika

42-letni mężczyzna zaatakował nożem 44-letnią komornik i pracownika kancelarii komorniczej w Łukowie na Lubelszczyźnie. Wezwana na miejsce policja musiała użyć broni. Komornik zmarła.

yaberfoot
yaberfoot
z
rmf24.pl
dodany: 18.11.2022, 17:11:06
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    komornik
  • #
    kryminalne
  • 429
    • Facebook
    • Twitter

Treści powiązane (1)

Windykator z Łukowa - klasyka internetów

s3ba11
z youtube.com
  • 6

Komentarze (429)

najlepsze

zamaskowane_warzywo
zamaskowane_warzywo
18.11.2022, 19:02:42
  • 86
Wezwana na miejsce policja musiała użyć broni. Komornik zmarła.

Dobili ją?
  • 3
Widur
Widur
18.11.2022, 19:04:04
  • 46
@zamaskowane_warzywo: A co miała się męczyć?
Sam_w_domu
Sam_w_domu
18.11.2022, 19:25:46
  • 24
@zamaskowane_warzywo: to samo chcialem napisac. Kolejny przyklad na brutalnosc policji.
g.....n
konto usunięte 18.11.2022, 22:27:13
  • 2
@zamaskowane_warzywo: Pewnie policjanci też mieli jakieś długi
baczex
baczex
18.11.2022, 19:24:50
  • 74
Przerażają mnie komentarze, w których ktoś to akceptuję i tłumaczy tym, że komornik okrada. Ludzie, ale rozumiecie, że komornik ściąga zaległości, czyli można powiedzieć, że pieniądze "skradzione" innej osobie ? Czyli jak taka osoba nie odda długu i wierzyciel chcę swoje pieniądze odzyskać to źle, ale jak nie oddajesz długu to dobrze ? ლ(ಠ_ಠ ლ)
  • 31
Sam_w_domu
Sam_w_domu
18.11.2022, 19:28:49
  • 27
@baczex: wiesz... mnie akurat komornik okrada bo nie mialem mozliwosci obrony a sad elektroniczny mnie olewa od miesiecy. Dziwia mnie tylko pretensje do komornika bo on dziala na podstawie nakazu zaplaty wiec pretensje nalezy kierowac do sadu a nie komornika.

To jak darcie japy na kasjera w supermarkecie bo towar na regale jest zle ulozony ¯_(ツ)_/¯
mariusz-c
mariusz-c
18.11.2022, 19:30:44
  • 18
@baczex: Odpal sobie komentarze na fb odnośnie tego "zdarzenia" Szczęka Ci opadnie wokół kogo żyjesz.
baczex
baczex
18.11.2022, 19:31:02
  • 11
@Sam_w_domu: Oj akurat z e-sądami miałem do czynienia. Najgorsze G. jakie widziałem. Koleś z umowy sprzedaży parę lat temu auta, spisał sobie moje dane, i jakimś cudem wziął na mnie w Orange umowę z telefonem, tv itp. Pisanie tych odwołań do e-sądu z dokumentacją z prokuratury, z policji to koszmar. Wysyłasz sto razy to samo a oni dalej swoje aż zaskoczy kiedyś.
sirCogito
sirCogito
18.11.2022, 18:38:30 via Android
  • 36
@manjan: @w0jt3k: @manjan: @Odbytniczy: @sirCogito: za co mam szanować funkcjonariuszy państwa, które mnie okrada na każdym kroku?

Ty chyba nie masz pojęcia czym się zajmuje komornik sądowy. Doucz się i przemyśl swoje wypowiedzi.
  • 2
manjan
manjan
18.11.2022, 18:39:32
  • 3
@sirCogito: yy, a czemu napisałeś to do mnie?
zamaskowane_warzywo
zamaskowane_warzywo
18.11.2022, 22:55:10
  • 1
@manjan: A czemu on napisał do siebie?
Intec18
Intec18
18.11.2022, 17:48:04
  • 26
To jest właśnie efekt działania polityków i mediów. Idziesz do pracy i giniesz, bo zarówno wśród polityków jak i mediów jest przekonanie, że komornik to ten zły. Widać, to również w komentarzach. Takie społeczeństwo właśnie niestety mamy. Bezsensowna śmierć niewinnego człowieka.
  • 11
radoslaw_wolf
radoslaw_wolf
18.11.2022, 18:14:23
  • -20
jest przekonanie, że komornik to ten zły.


@Intec18: Nie każdy i nie zawsze (chyba każdy się zgodzi), natomiast najgorsze jest to, że jeśli komornik jest zły i winny (np przeprowadzaniu ustawianych przetargów, gdzie ludzie tracą majątki swojego życia za kilka procent ich wartości) - to pozostanie bezkarny - i będzie mógł się śmiać z krzywdy swoich ofiar.
Intec18
Intec18
18.11.2022, 18:20:32
  • 16
@radoslaw_wolf: Nie ma żadnych ustawianych przetargów. Jak widziałeś tego typu zdarzenie to wiesz gdzie jest najbliższa prokuratura. W każdym zawodzie są czarne owce, które sukcesywnie są zwalczane przez organy ściągania. To "kilka procent ich wartości" to kolejne wymyślone zdarzenie. Są określone % w ustawie - 75% albo 50% to nie jest kilka procent.
Wazdusciel
Wazdusciel
18.11.2022, 18:42:17
  • -22
@Intec18: przecież #!$%@? może co 2 przetarg w większości gmin w Polsce jest ustawiony tu firma znajomego wójta tu firma znajomej żony wójta hahaha
barbuza
barbuza
18.11.2022, 20:24:55
  • 23
Znam osobę z firmy obok, która próbowała ją uratować. Zobaczył ludzi, którzy wybiegli i krzyczeli o tym co się dzieje. Pobiegł do środka, gdzie zobaczył tego faceta leżącego na tej kobiecie, widział jak zadał jej bardzo wiele ciosów nożem, krzyczała to tamtego bydlaka żeby jej nie zabijał, bo ma dzieci. Znajomy zrzucił go z niej i wytrącił nóż, niestety zdołał go złapać ponownie i próbował go również trafić, podobno kawał chłopa... wbiegła
  • 7
APOSTEL
APOSTEL
18.11.2022, 20:29:11
  • -3

Komentarz usunięty przez moderatora

SoulShredder
SoulShredder
18.11.2022, 20:33:52
  • 0

Komentarz usunięty przez moderatora

weerwer
weerwer
18.11.2022, 20:35:18
  • 1
@APOSTEL: #!$%@?ło teraz czy już tak od dłuższego czasu?
analboss
analboss
18.11.2022, 19:32:21
  • 20
dłużnik = pasożyt
komornik = oddaje co wierzyciela
  • 6
kokosik
kokosik
18.11.2022, 19:35:44
  • -2
@analboss: Generalnie tak ale pamiętaj że zdarzają się też komornicy złodzieje.
jsiemins
jsiemins
18.11.2022, 19:40:00 via iOS
  • 33
@kokosik: Zdążają się tez księża złodzieje a nawet wykopki złodzieje.
kokosik
kokosik
18.11.2022, 19:44:00
  • 1
@jsiemins: Dokładnie tak.
xdrcftvgy
xdrcftvgy
18.11.2022, 21:49:55 via Wykop Mobilny (Android)
  • 19
Miej długi których możesz nie spłacać najwyżej zostanie Ci minimalna.
Miej liberalne prawo upadłości konsumenckiej - złóż wniosek, albo spłacisz długi w znikomej części albo i nie i cie oddłuża po paru latach.

Idź do kancelarii i zabij kobietę która godnie wykonuje swój zawód. Zmarnuj sobie życie bo czeka cię dożywocie.

Jesteś debilem
  • 1
yeloneck
yeloneck
19.11.2022, 14:15:25
  • 0
@xdrcftvgy: tak jak każda osoba, która dopuszcza się morderstwa
Intec18
Intec18
18.11.2022, 18:40:03
  • 16
Przypadki obrażania komorników są na porządku dziennym. Jeżeli to są tylko słowa to pół biedy, ale zdarzenie zabicia komornika to niebezpieczny precedens. Podobni mogą próbować zrobić to samo.
  • 11
Lisaros
Lisaros
18.11.2022, 19:06:02
  • 17
@Intec18: niestety masz rację, w dodatku patologia robi się coraz bardziej bezczelna i widoczna, nawet na tym portalu, ba, nawet w tym znalezisku nie brak zawoalowanych wskazań, że w sumie to sam komornik był sobie winien. Każde znalezisko, gdzie jest wspomniane coś o komorniku, to jest zalew inwektyw w stronę ludzi wykonujących ten zawód, ale nie tylko, bo obrażani są też w innych znaleziskach dentyści, lekarze, czy prawnicy. Smutne.
podpatrywacz
podpatrywacz
18.11.2022, 19:53:38
  • -11
Przypadki obrażania komorników są na porządku dziennym


@Intec18: @Lisaros:
może powodem jest nadużywanie władzy przez komorników i ogólna nietykalność. Nikt nie lubi ludzi, którzy są ponad prawem. Ciężko jest z nimi wygrać nawet jeśli ewidentnie łamią prawo.
Intec18
Intec18
18.11.2022, 20:32:48
  • 0
@podpatrywacz: Powodem jest przekonanie dłużników, że nikt im nie może zabrać pieniędzy.
elektryczny_chomik
elektryczny_chomik
18.11.2022, 20:16:01
  • 13
Ale dzban! Komornik sądowy/skarbowy działa na zlecenie wierzyciela, czyli, skarbowy; skarbówka ZUS, urząd miasta, podatki, UFG itp, sądowy to banki, chwilówki, a tak naprawdę to każdy z nas może zostać wierzycielem otrzymując nakaz sądowy. Czy to z sądu rejonowego, czy e-sądu. To WIERZYCIEL decyduje o danej egzekucji danego dłużnika (chce z konta bankowego, bądź wypłaty, ewentualnie z ruchomości/nieruchomości) W tym wypadku pobierana jest prowizja z góry od wierzyciela. Komornik jest jedynie narzędziem,
  • 10
za017
za017
18.11.2022, 20:45:46
  • -7
@elektryczny_chomik: pomijając fakt zabójstwa - którego nie popieram, rzecz jasna - komornicy w Polsce to święte krowy, zajmują nieraz przypadkowe ruchomości (np. samochód gościa, który miał pecha akurat odwiedzić dłużnika, czy ciągnik rolnika, który zaparkował obok). Nie pisz mi, żebym Ci wrzucił linki - sam znajdziesz, jest tego sporo. Komornicy nie ponoszą żadnych konsekwencji swoich pomyłek, niewinni ludzie tracą czasem majątek życia bez możliwości odzyskania go czy wywalczenia odszkodowania. Państwo z
Intec18
Intec18
18.11.2022, 20:49:41
  • -2
@za017: Nie przypadkowe ruchomości, tylko ruchomości, które można zająć w świetle aktualnego prawa. Wielokrotnie jest tak, że dłużnik celowo mówi, że to nie jego samochód, a faktycznie jest jego posiadaczem. Umowa jest pozorna. Faktycznie dłużnik jest właścicielem.
za017
za017
18.11.2022, 20:55:33
  • 2
@Intec18: https://wiadomosci.onet.pl/kraj/komornik-zajal-ciagnik-za-dlugi-sasiada-stanal-przed-sadem-w-lodzi/y48jztq

Komornik nie jest zobowiązany do sprawdzania, czy dłużnik jest właścicielem. Jest praktyka, że jeżeli rzecz znajduje się w miejscu zamieszkania dłużnika, to należy ją zająć


W tym przypadku akurat został ukarany, ale jak sam widzisz - zajął ruchomość niezgodnie z prawem, a właściciel przez 4 lata dochodził swoich praw... super sprawny aparat państwowy!

Idąc Twoim tokiem rozumowanie, to komornik powinien przejść się po majątkach wszystkich sąsiadów dłużnika i zabrać
zpue
zpue
18.11.2022, 20:43:50 via Wykop Mobilny (Android)
  • 12
I jak teraz ta informacja się ma, do ostatniej, gdzie komornik użył gazu wobec ciężarnej?
  • 4
Intec18
Intec18
18.11.2022, 20:47:04
  • 6
@zpue: Jeżeli został zaatakowany przez kobietę ciężarną?
Frundsberg
Frundsberg
18.11.2022, 21:09:33
  • 1
@zpue: Tamto zdarzenie zostało nagrane (podobno) więc pewnie niedługo będzie jasne, co i jak.
weerwer
weerwer
18.11.2022, 22:43:27
  • -1
@zpue: Nijak.
Karl000s
Karl000s
18.11.2022, 21:41:39
  • 10
Kilka lat temu dostałem od pani komornik wezwanie do zwrotu wierzytelności, tylko jej się nie chciało szukać prawdziwego dłużnika i wysłała wezwanie do wszyskich o tym samym imieniu i nazwisku. Znalazła sobie moje dane w bazie CEiDG (prowadzę DG) i wysłała wezwanie. I się #!$%@? tłumacz nie ze swoich długów, bo jakiejś pindzie nie chce się wykonać swojej pracy należycie.
Reasumując szkoda kobiety, ale mam uraz do kobiet komorników. ( ͡°
  • 11
Intec18
Intec18
18.11.2022, 21:50:40
  • -8
@Karl000s: bzdura - zrobiła dobrze. Były wpływy pewnie z działalności i było tylko imie i nazwisko wiec wysłano do wszystkich o tym samym imieniu. Gdzies na pewno trafiło. Nie zrozumiałeś pisma.
Karl000s
Karl000s
18.11.2022, 21:58:23
  • 8
@Intec18: Dobrze zrozumiałem, dłużnikiem był gość z drugiego końca Polski, nawet tępa dzida w tym piśmie wysłała mi jego pesel. Jej sekretarka ją "wsypała" mówiąc mi przez telefon, że wysłali takie pisma do wszystkich prowadzących DG w Polsce o tym samym imieniu i nazwisku bo tak jest szybciej. Oczywiście szanowna pani komornik zażądała ode mnie pisma zwrotnego z moimi pełnymi danymi i wyjaśnieniami, że ja to ja, a nie ten dłużnik.
Intec18
Intec18
18.11.2022, 22:08:07
  • -1
@Karl000s: Nie zrozumiałeś. Nie byłeś dłużnikiem tylko prawdopodobnie dłużnikiem zajętej wierzytelności. Nikt nikogo nie wsypał tylko powiedział Ci całą prawdę. Nadal uważam, że nie zrozumiałeś pisma.
Wytłumaczę Ci:
Dłużnik Kowalski widział Wierzycielowi Nowakowi kwotę 10 tys. zł.
Dłużnik Kowalski miał wpływy od klienta, który miał na nazwisko Karl000s. Takich Karl000sów jest w Polsce np 9, którzy prowadzą jdg i figurują w CEIDG. Jak sprawdzić, który jest klientem dłużnikiem Kowalskiego. Na piśmie
mali8_
mali8_
18.11.2022, 20:36:26
  • 10
Chwila chwila, wykopki wyzywają kolektywnie ludzi uczciwie spłacających kredyty od kredyciarzy i pijawek, i jednocześnie cieszą się ze śmierci komornika bo dorabia się na krzywdzie ludzkiej? Durnie przeczą samym sobie? Stare, znałam XD
mohiccan
mohiccan
18.11.2022, 19:13:22
  • 10
Komornik? Chyba "komornica"?
  • 1
krzywy_odcinek
krzywy_odcinek
18.11.2022, 19:30:07
  • 7
@mohiccan: tutaj już feministki siedzą cicho ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Niebobrawny
Niebobrawny
18.11.2022, 19:52:41
  • 8
Gdyby było więcej takich #!$%@?ów z nożami którzy nie mają nic do stracenia albo garując mają stałe posiłki i ciepło to sondowe towarzystwo wzajemnej adoracji, milicja i pare innych instytucji bardziej by się pilnowało na wzór stanów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://tvn24.pl/lodz/podpalil-urzedniczki-bo-nie-zalatwily-jego-sprawy-wyrok-apelacji-ra685462-3197755

Brunon Kwiecień rip ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_1668801154ZNAPUlaak8cz1xcDYiIIaw.jpg
  • 3
mariusz-c
mariusz-c
18.11.2022, 19:56:09
  • -1
@Niebobrawny: "Gdyby było więcej takich #!$%@?ów" jak Ty to Kraków nazywałby się Krakuw a na chleb mówilibyśmy beb.
Pawcio_Racoon
Pawcio_Racoon
18.11.2022, 20:04:54 via iOS
  • 1
@Niebobrawny: Jedno jest pewne, politycy zastanowiliby się dwa razy zanim bo za czymś zagłosowali, a urzędnicy trzy razy zanim wydaliby jakąś decyzje krzywdzącą obywatela ;)
Frundsberg
Frundsberg
18.11.2022, 20:50:36
  • 0
@Pawcio_Racoon: Raczej byłoby jak w USA, gdzie przy zwykłej kontroli drogowej można zarobić kulę, jak się wykona gwałtowny ruch - akcja rodzi reakcję, ja nie chciałbym żyć w takim kraju.
Czarnadziura69
Czarnadziura69
18.11.2022, 23:27:00
  • 7
jak sprawca nie jest chory psychicznie (jak jest to nie ma czego próbować zrozumieć) to nie rozumiem kompletnie toku rozumowania. czy on sądził, że jak zabije komornika to dług zniknie? kolejny komornik będzie egzekwował dalej, a gościu jak miał problemy finansowe, tak tym czynem ich w ogóle nie rozwiązał (tylko jeszcze bardziej skopał sprawę), a jeszcze pogorszył swoją sytuację na innych polach - czapa do końca życia na 99% lub szpital psychiatryczny.
  • 1
AmFast
AmFast
19.11.2022, 17:45:11
  • 1
@Czarnadziura69: zapytaj psychiatry czym się kierował ten człowiek zacierając na urzędasa. Bo na pewno nie racjonalnymi pobudkami, jak każdy zachwiany psychicznie człowiek.
SoulShredder
SoulShredder
18.11.2022, 20:37:42
  • 6
Komornik wykonuje tylko swoją pracę ale polskie prawo i sądy to patologia i często można dostać dług np będąc niewinnym, przykładowo ubezpieczyciel powinien wypłacić a tak mieszał w sądzie i sąd to łyknął, że trzeba płacić za niego.

Pisze ogólnie. Ogólnie szkoda tej pani ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 3
Intec18
Intec18
18.11.2022, 20:47:48
  • -3
mieszał w sądzie i sąd to łyknął


@SoulShredder: No jeżeli ktoś przegrał sprawę to ciężko uznać go za niewinnego.
KollA
KollA
18.11.2022, 20:52:54
  • -1
@SoulShredder: Tak samo bez serca, jak strażnik miejski, który wystawia mandat za parkowanie w miejcu gdzie polityczne szmaty je zlikwidowały.

Należy rozróżnić, kiedy kradnie obywatel, a kradnie państwo i nasyła komornika, która ma pełną świadomość, że obywatel jest w świetle prawa okradany i on jako komornik te podłe działania egzekwuje.
SoulShredder
SoulShredder
18.11.2022, 21:03:52
  • 0
@Intec18:

No jeżeli ktoś przegrał sprawę to ciężko uznać go za niewinnego.


Jeśli się zakłada, że sądy działają dobrze a wg mnie często nie działają. Przykładowo mają z góry ustalony wynik sprawy i nie chcą słuchać wyjaśnień/sprawdzać dowodów, przesłuchać swiadkow bo "nie wnoszą nic do sprawy", na podstawie doświadczenia życiowego mogą dać wyrok oderwany od rzeczywistości.
Formalnie ktoś może być winny ale tak naprawdę nie powinien płacić. Ubezpieczyciele jak są małe
franciszekkimono
franciszekkimono
18.11.2022, 19:32:44 via Android
  • 6
@maciekalien: dlaczego złodzieja? komornik tylko ściąga długi, i działa tylko na podstawie wyroku sądu. więc żaden złodziej i w pełni legalny.

Nie no, przecież wiadomo. Kaczyński z Obajtkiem też robią wszystko w granicach prawa bo inaczej sąd by ich skazał, a komornik wyssał resztki oszczędnosci.
  • 3
czz2
czz2
18.11.2022, 19:52:12
  • -4
@franciszekkimono: tak jak asesor, który zajął traktor i wielu innych, którzy zajmują majątek osobie o takim samym imieniu i nazwisku, bez sprawdzenia PESELu
weerwer
weerwer
18.11.2022, 19:58:02
  • 3
@czz2: Żyjesz medialną przeszłością.
Frundsberg
Frundsberg
18.11.2022, 20:51:41
  • -1
@czz2: Podaj takie przykłady z ostatnich 2-3 lat, nie sprzed 10 (po drodze była spora reforma).
szakalakier
szakalakier
18.11.2022, 19:33:04
  • 5
FatSniper
FatSniper
18.11.2022, 22:10:27 via Android
  • 3
Śmieszy mnie nazywanie komorników złodziejami. Przecież to ich praca i to nie dla nich idą fanty i pieniądze
  • 12
medusa60
medusa60
18.11.2022, 23:50:03 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@FatSniper: równie dobrze można powiedzieć, że praca żołnierza to zabijanie ludzi. A teren który zdobędą i domy ludzi których zabiją też nie należy do jich.
Aaandrzej
Aaandrzej
19.11.2022, 05:44:37
  • -1
i to nie dla nich idą fanty i pieniądze


@FatSniper: Podobno potrafią mieć obrywy na boku, jak się dobrze z przetargiem zakręcą. Ale oczywiści grozi im niesamowicie sprawna polska prokuratura, więc nic takiego się nie dzieje /s
Smartek
Smartek
19.11.2022, 12:45:03
  • 0
@Aaandrzej: Napiszesz coś więcej? Jak niby taki proceder "na boku" miałby według Ciebie wyglądać? Poza tym nie "przetarg", a "licytacja".
LulekTV
LulekTV
18.11.2022, 21:57:30
  • 3
Kondolencje dla rodziny Pani komornik. Mam nadzieję że należała do jasnej strony mocy bo w tym zawodzie są też czarne owce. Podobnie jak wśród notariuszy itp.
  • 1
Smartek
Smartek
19.11.2022, 12:45:28
  • 0
@LulekTV: Nawet jeżeli "czarna owca" to czy taki człowiek zasługuje aż na ŚMIERĆ? :o
rzeznianumer5
rzeznianumer5
18.11.2022, 19:56:02
  • 3
Ta komornika w nowomowie.
  • 2
benzene
benzene
18.11.2022, 20:44:34
  • 0
@rzeznianumer5: a może komornica?
saikol69
saikol69
18.11.2022, 21:47:22
  • -1
@rzeznianumer5: komorella
Poczuj_Rurznice
Poczuj_Rurznice
18.11.2022, 19:44:45
  • 3
Desperat. Obstawiam, że niezaznajomiony z podstawowymi przepisami prawa. Gdyby tak było wiedziałby, że komornik w PL już od kilku lat nic nie może.
  • 2
patryk-hukalowicz
patryk-hukalowicz
18.11.2022, 20:57:24
  • 0
@Poczuj_Rurznice: A kiedy cokolwiek mógł ? Wykonuje wyroki sądowe, nic więcej.
Aaandrzej
Aaandrzej
19.11.2022, 05:41:12
  • 0
Desperat.


@Poczuj_Rurznice: Raczej psychol.
sirCogito
sirCogito
20.11.2022, 08:56:42 via Android
  • 2
Jednego śmiecia ludzkiego mniej .


Jak się zawiniesz z tego świata to dopiero twój komentarz stanie się aktualny.
Voluminius
Voluminius
19.11.2022, 17:25:25
  • 2
Jak widzę te komentarze polactwa chwalące mordercę to liczę na IV rozbiór tego chlewu.
Kaloryferowyakordeonista
Kaloryferowyakordeonista
18.11.2022, 19:55:18
  • 2
Ryzyko zawodowe.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >
  • Wykopujący (561)
  • Zakopujący (7)

Hity

tygodnia

Żądamy przywrócenia poprzedniego wyglądu strony wykop.pl
13820
Trwa potężna przecena gazu na rynkach - już 60 euro (282 zł) za MWh
3849
Prokuratur od Ziobry chroni brata komendanta Szymczyka.
3490
Nie żyje Krzysztof Balawejder - prezes MPK Wrocław
2984
Najbogatszy 1% przytulił 2/3 światowego bogactwa wytworzonego w latach 2020-2021
2894
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #europa
  • #wydarzenia
  • #ciekawostki
  • #ekonomia
  • #swiat
  • #historia
  • #sport
  • #zainteresowania
  • #kultura

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki