Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko547
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

1199

Nie chcą chrzcić dzieci, więc bliscy ich szantażują a kościół szczuje.

Finansowa i emocjonalna — to dwie najczęściej używane formy szantażu, do których posuwają się bliscy tych, którzy deklarują, że swojego dziecka nie ochrzczą. Zdarzają się nawet groźby i plany udzielenia dziecku sakramentu w tajemnicy przed jego rodzicami.

brightside
brightside
z
onet.pl
dodany: 14.11.2022, 19:19:44
  • #
    polska
  • #
    bekazkatoli
  • #
    pedofilewiary
  • 538
    • Facebook
    • Twitter

Treści powiązane (2)

Ksiądz odmawia dziecku chrztu

marw
z kobieta.onet.pl
  • -2

Chrzest dzieci jest sprzeczny z Biblią

Buba30
z obywatelenieba.pl
  • -3

Komentarze (538)

najlepsze

Hard_Ancient_Life
Hard_Ancient_Life
14.11.2022, 19:26:17
  • 1085
w reakcji na brak chrztu moja babcia ultra katoliczka życzyła mi i dziecku śmierci a teściowa traktują nas jak obce osoby. Generalnie fajnych rzeczy można się o sobie i swojej rodzinie dowiedzieć przy takiej okazji.
  • 74
Hrjk
Hrjk
14.11.2022, 19:28:25 via Android
  • 820
@Hard_Ancient_Life przynajmniej wiesz od kogo się trzymać z daleka
justanotherdude
justanotherdude
14.11.2022, 19:32:46 via Wykop Mobilny (Android)
  • 516
@Hard_Ancient_Life: To świadczy tylko o twojej rodzinie. Toksycznej niestety.
GraveDigger
GraveDigger
14.11.2022, 19:29:16
  • 382
Powinien być zakaz chrzczenia bez zgody chrzczonego i tyle. Dorośnie, będzie chciał to się sam ochrzci. Później w żaden sposób nie można usunąć swoich danych z ich rejestrów i czy wierzysz czy nie jesteś osobą ochrzczoną.
  • 34
GraveDigger
GraveDigger
14.11.2022, 19:43:14
  • 286
@fanboj: Nie, bo potem podają że 90 czy ileś % społeczeństwa jest ochrzczone i że to kraj katolicki.
GraveDigger
GraveDigger
14.11.2022, 19:47:15
  • 107
Równie dobrze mogą te dane zmyślać.


@fanboj: mają dane na poparcie, powinien być zakaz i tyle.
fanboj
fanboj
14.11.2022, 19:35:48
  • 185
Ja #!$%@? też mnie to czeka :D Walka z teściami.
  • 29
DinguMkembe
DinguMkembe
14.11.2022, 20:41:35
  • 175
@fanboj: @P4ncernik: u mnie było tak, że rodzina pytała, kiedy będziemy chrzcić.. odpowiedź była taka, że jeszcze za wcześnie i dziecko samo musi podjąć decyzję. Rodzina szybko skumala i temat nigdy sie nie pojawiał. Ale to chyba wymaga dojrzałości od rodziny.
Jakby zaczęli nas szantażować, to byśmy stracili rodzinę - akurat w tym temacie mamy z żoną identyczną opinię. A to chyba klucz do sukcesu.
Hard_Ancient_Life
Hard_Ancient_Life
14.11.2022, 20:47:21
  • 88
@P4ncernik: sami wszyscy w końcu zapytają o chrzest i walisz wtedy prosto z mostu. Ja nie jestem wierzący więc nie będę kłamał w kościele, że jest inaczej i że wychowam w wierze katolickiej bo zrobię właśnie na odwrót.
winobranie
winobranie
14.11.2022, 20:05:24
  • 149
Zdarzają się nawet groźby i plany udzielenia dziecku sakramentu w tajemnicy przed jego rodzicami.


A czy warunkiem chrztu nie jest zobowiązanie wychowania dziecka w katolickiej (czy też szerzej: chrześcijańskiej) wierze? Przecież ci rodzice nie spełnią tego warunku.
  • 13
jfrost
jfrost
14.11.2022, 20:36:55
  • 129
@winobranie: bo tu nie chodzi o dziecko tylko o egotyczne umysły masy katolickiej (taka sytuacja po prostu zaburza ich strefę komfortu).
DinguMkembe
DinguMkembe
14.11.2022, 20:44:07
  • 120
@winobranie: ale za tysiąc złotych ksiądz nie będzie pytał o takie szczegóły ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ChcialemBycKimsInnym
ChcialemBycKimsInnym
14.11.2022, 23:44:00
  • 90
Ja się ugiąłem przed żoną i teściową ale podpuscilem swoją żeby dała w kopertę symboliczne 100 złotych no bo to sakrament ,bez znaczenia ,co łaska .nie będę opisywał szczegółów ale ksiądz dał jasno do zrozumienia że chyba jej się koperty pomyliły ,był chamski od momentu wręczenia ,zero miłosierdzia ,wspomniał nawet o tym w dzień samego chrztu ,nie przejąłem się tym bo mam na nich wywalone ale żonę i teściową skutecznie wyleczyłem od
  • 4
lisciasty
lisciasty
15.11.2022, 06:40:44
  • 27
@ChcialemBycKimsInnym: Katabasy wszędzie są tacy sami. Kumpel przed ślubem lata temu przyniósł czarnemu chyba z 5 stów w kopercie, to się ten #!$%@? go spytał czy jego żona jest dla niego tak mało warta. Kiedyś trafi na bardziej nerwowego klienta i będzie zaś płacz że ksiundza ubili ;)
Pabick
Pabick
15.11.2022, 08:02:21
  • 12
@lisciasty: Ja pamiętam, że poszedłem do kancelarii w parafii po jakieś kwity na ślub. Ksiądz powiedział że proszę przygotować ofiarę, a ja prosto z pracy przyjechałem, z gotówki prawie nie korzystamy, to znalazłem jakieś 5 zł i mu dałem xD
Za tydzień zadzwonił że ślubu u niego w kościele robić nie możemy bo coś tam coś tam, musieliśmy szukać innego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A teściowa księdza
Koyanaruu
Koyanaruu
14.11.2022, 19:47:08
  • 74
Ja bym chciał ochrzcić w kościele szatana, ale polska zacofana i żadnego w pobliżu nie ma
  • 5
jfrost
jfrost
14.11.2022, 20:32:36
  • 55
@Koyanaruu: bo w Polsce, żeby zarejestrować związek wyznaniowy, komisja (składająca się z kogoś od tej watykańskiej sekty) musi potwierdzić prawdziwość twojego boga.
ChochlikLucek
ChochlikLucek
15.11.2022, 06:25:05
  • 84
@ostatni_lantianin: ¯\_(ツ)_/¯
źródło: comment_16684935047aHZTyVHNDvcJqgfRQQwUY.jpg
a.....f
konto usunięte 14.11.2022, 20:48:28
  • 66
Co trzeba mieć w bani, żeby ulegac #!$%@? rodziny na takie temat?
  • 12
Cyk_dwujeczka
Cyk_dwujeczka
15.11.2022, 06:35:37
  • 25
@abcasdf: Być słabym psychicznie, ja teraz to przeżywam. Każde święta, przyjazd na weekend czy #!$%@? kilku godzinna kawa i to od ponad dwóch lat to samo. Kiedy juz powoli sie uspokajali to nie pytali o chrzest, a np. podchodzili do młodego i opowiadali o aniołkach, że może do kościółka z nami pójdziesz, jak robisz znak krzyża itp.

Słabsi ugięliby się i mieli spokój.

A czemu ja się nie odetnę od nich?
RaghNaarRoog
RaghNaarRoog
15.11.2022, 07:09:40
  • 16
@ruonim:
W Polsce dość trudno jest wydziedziczyć. To nie USA że piszesz testament i fajrant
Hrjk
Hrjk
14.11.2022, 19:27:42 via Android
  • 64
Eh to religijne piekiełko
Tytanowy_Lucjan
Tytanowy_Lucjan
15.11.2022, 06:16:46 via Wykop Mobilny (Android)
  • 62
Powinien być zakaz wstępowania do jakiejkowiek sekty przed 21 rokiem życia. To musi być świadoma i dorosła decyzja jeżeli ktoś chce być głupim barankiem boszym i łożyć na szmanów.
źródło: comment_1668493006Zum4YrFZ62xNf1I8LVK9n1.jpg
  • 12
svatco
svatco
15.11.2022, 07:24:39
  • 4
@Tytanowy_Lucjan: Powinien być zakaz wstępowania do sekt, toż to #!$%@? mózgowe, każda osoba wierząca powinna mieć zakaz wstępu do szpitala na leczenie, powinna iść do kościoła na modły ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pabick
Pabick
15.11.2022, 07:57:45
  • 4
@Tytanowy_Lucjan: Może nie 21 lat, ale umowne 18 lat wystarczy. Osób niepełnoletnie, powinny mieć zakaz przebywania o ośrodkach kultów religijnych.
nastaremilion
nastaremilion
15.11.2022, 00:04:54
  • 54
zaraz 2023 rok a ludzie dalej chrzczą dzieci u szamana i jeszcze za to płacą xDDDDDD rozumiecie to? xDD
  • 1
To_The_Moon
To_The_Moon
15.11.2022, 11:20:15
  • 6
@nastaremilion: takich ludzi trzeba #!$%@?ć i na nich zarabiać jak to powiedział słynny Stonoga ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No i w sumie tak się dzieje, od urodzenia #!$%@? ich kościół, potem w szkole a na koniec w robocie aż do końca życia
D_Train
D_Train
14.11.2022, 21:16:30
  • 52
Chrzczenie dziecka to amoralny akt naruszenia wolności, powinno to być zakazane. Dziecko to nie własność rodzica tylko osobny byt, który ma pełne prawo do świadomej decyzji o swojej przynależności religijnej.
  • 9
Logytaze
Logytaze
14.11.2022, 22:00:23
  • 49
Chrzczenie dziecka to amoralny akt naruszenia wolności, powinno to być zakazane.


@D_Train: Indoktrynowanie dziecka to w ogóle amoralny proceder. Zwłaszcza, że katolicyzm lubi wpajać poczucie wstydu i winy.
ChcialemBycKimsInnym
ChcialemBycKimsInnym
14.11.2022, 23:48:47
  • 13
@Logytaze: tak ,takimi słabymi duszyczkami najlepiej się manipuluje ,wpajanie poczucia winy zamiast budowanie w człowieku poczucia własnej wartości
6a6b6c
6a6b6c
15.11.2022, 02:00:43
  • 46
Nam mowili, ze robimy dziecku krzywde xD

- a co jak bedzie chcial sie ozenic?
- a co jak bedzie chcial sie ozenic z Zydowka albo Muzeumanka? xD

Jeszcze wpadlem na pomysl, by mowic do niego moj ksiaze ciemnosci, ale sobie darowalem. W sumie nie parli mocno, bo wiedza, ze nic z tego nie bedzie. Tesciu im mowil, zeby tesciowa i ciotki daly spokoj i najwazniejsze, ze zdrowy jest.
  • 6
Ponton80
Ponton80
15.11.2022, 06:24:09 via Android
  • 24
@6a6b6c jak bym swoich rodziców słyszał, z tą krzywdą ( ͡º ͜ʖ͡º).
Młody ma prawie 6 lat i magiczna woda polana przez czarownika mu nie potrzebna ¯_(ツ)_/¯
pawel8989
pawel8989
15.11.2022, 06:57:15
  • 9
@6a6b6c: Szantaż społeczny przez obyczajowe przymuszenie, neofaryzeizm.
S.....s
konto usunięte 14.11.2022, 20:41:36
  • 43
Katole zawsze mylili wolność do wyznania wiary z wciskaniem jej każdemu.
  • 3
S.....s
konto usunięte 15.11.2022, 10:57:49
  • 2
@leenny44: Bossowi mafi też mogłeś odmówić, też nie było to "obowiązkowe". Każdy dobrze wie z czym to się wiąże szczególnie w małych społecznościach. U nas to nawet ksiądz miał listę, kto ile daje w kopercie, potem wytykał tych co dawali najmniej albo co gorsza nie dawali. Miał dobre układy z samorządem i donosy pisał na tych ludzi, szykanował. Jakby ktoś u nas nie ochrzcił dziecka w miejscowości to równoznacznie jakby wydał
źródło: comment_1668509398AA1Z1TYh6XfXtu8K7ZCBzs.jpg
leenny44
leenny44
15.11.2022, 11:33:52
  • -4
@StaryWygaRojs: Naczytałeś się #!$%@?ów u michnikowszczyzny. Nie idź tą drogą..
obieq
obieq
15.11.2022, 06:39:10
  • 40
U nas teściowa spytała, czy będziemy je autem wozić, zanim ochrzcimy xD bo co jakby był wypadek, a dziecko nie chrzczone. Chociaż koniec końców dała sobie spokój
  • 4
prof_proton
prof_proton
15.11.2022, 07:12:51
  • 13
@obieq: Hehe, miałem to samo, ale widząc nasze miny, temat więcej nie wrócił xD Ale znalazła sobie ten argument przy innym dziecku w rodzinie i faktycznie szwagierka przy pierwszym dziecku nie ruszała się nigdzie przez jakieś 3 msc ;) (chyba że dol lekarza ale w sumie nie pamiętam bo mi to latało co robi xD )

Takim ludziom nie przegadasz...To te sam poziom wsiowych zabobonów, jak ludzie wiążą czerwone wstążki żeby
Pabick
Pabick
15.11.2022, 07:54:34
  • 10
@prof_proton: ludzie wierzący w takie zabobony jak chrzest, potrafią z tajniaka ochrzcić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Więc to że ktoś w końcu dał spokój, może też oznaczać że jak był sam, to sam sobie ochrzcił i dlatego nie wraca do tematu ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Silklash
Silklash
15.11.2022, 06:24:05
  • 27
Problemem nie jest chrzest, ani wiek chrzczonego, ale instytucja w której się to robi.

De facto gdyby KK nie był tak #!$%@?ły, zepsuty i amoralny i nie utrudniał opuszczenia go to bez znaczenia byłby ten rytuał dla chrzczonego, co mu kto tam na głowę wylał jak miał pół roku.
  • 3
GregoryX
GregoryX
15.11.2022, 09:51:10
  • 6
Po prostu ich olej.


@Hooch180: wtedy chwalą się statystykami i wyciągają łapy po odpowiednio dużą kasę
Silklash
Silklash
15.11.2022, 11:45:43
  • 3
@Hooch180: generalnie też uważam że za bardzo bije się o to pianę, nie chodzić i tyle starczy. Ja uważam siebie za chrześcijanina, a nie katolika.

@GregoryX: ostatnio najbardziej chwalą się statystykami że nikt nie chodzi, albo jak to oni nazywają "zagubione dusze"
Kargaroth
Kargaroth
15.11.2022, 07:09:48
  • 26
Jedną z niewielu dobrych rzeczy jakie dla mnie matka zrobiła to nie chciała mojego chrztu. Powiedziała że sam wybiorę jak dorosnę. No i chodziłem 12 lat na katechezę w szkole, bo co mi szkodziło, posłuchać zawsze można, lekcje odrobić, modlić się nie musiałem.

Akurat byłem niedawno na chrzcie przyjaciółki różowej. I widzę te kilkuletnie dzieci w kościele, znudzone, kompletnie mają w dupie co tam się dzieje, ale śpiewają, klaszczą itd itp. Programowanie
  • 1
Kubaeinstein
Kubaeinstein
15.11.2022, 07:25:18
  • 17
No to po cholerę? Żeby babcia zostawiła w spadku mieszkanie w starym bloku? Nie czaję kompletnie.


@Kargaroth: Tak, właśnie po to ( ͡° ͜ʖ ͡°)
powsinogaszszlaja
powsinogaszszlaja
14.11.2022, 20:28:32
  • 25
Miło czytać, gdy wojenki (słowne na razie) prowadzą zwolennicy chrztu i przeciwnicy.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pytanie do zwolenników. Podejmuję w waszym imieniu zobowiązanie, na które nie macie wpływu np. zobowiązanie majątkowe. Zobowiązuję się w waszym imieniu, że 20% waszych dochodów, majątku nabytego przez lata będzie przekazywane na cel przeze mnie wskazany - deklaracja dożywotnia. Wyrazicie zgodę?
  • 13
Tengai
Tengai
15.11.2022, 06:49:43
  • 20
@Izydor-Goldberg: @ostatni_lantianin:
Rzecz w tym że zostajesz wpisany do kosciola przez starych, bo im sie tak podoba. Pozniej w wieku 21 lat sie wypisujesz (apostazja) ale kosciol i tak ma to w gleboko w D i dopisuje ci tylko notatke ze jestes katolikiem ale pogubionym/wygaszonym. Ty w tym czasie wraz z innymi znajomymi zapisujecie sie do panstwowego Klubu Zajadaczy Truskawek bo lubicie jesc truskawki i wierzycie że są zdrowe. No
Biohazard86
Biohazard86
15.11.2022, 06:54:22
  • 8
@powsinogaszszlaja: ciekawe, czy by się cieszyli, jakby ich rodzice w dzieciństwie zapisali do Komunistycznej Partii Związku Radzieckiego.
mug3n
mug3n
15.11.2022, 01:02:04
  • 24
Może i mam rodzinę dewotów, ale nie debili. Skoro sam przestałem być wierzący to nie chrzczę dziecka, bo zaklęcia nie działają, powód obecności na ceremonii traci sens, w ogóle ceremonia traci sens - i to moja rodzina kuma. Już dawno odmawiałem bycia świadkiem na ślubach, ojcem chrzestnym na chrzcinach itp. bo to się wiąże z jakimś religijnym zobowiązaniem - i luz. Ale obrzędy wśród religijnych prostaków toczą się na prostackich zasadach -
tylkoocosspytam
tylkoocosspytam
15.11.2022, 08:17:29 via iOS
  • 23
Obowiązkiem rodziców katolików powinno być to by wychować dziecko tak by wieku 16-18 lat samo podejmowało świadoma decyzje ze chce być ochrzczone. Polanie woda czoła noworodkowi nic nie zmienia. Jest to symbol nic nie znaczący tak samo jak dwa kawałki drewna wiszące nad drzwiami domu w którym Wiary w Boga nie ma. Najgorsze jest jednak to rycie bani dzieciakom w szkole od małego ze jak dziecko umrze i było nieochrzczone to piekło
  • 9
Sowa440
Sowa440
15.11.2022, 10:35:29
  • 3
@tylkoocosspytam: 30 lat.tak jak Jezus byl ochrzczony.i to jest swiadomy wybor
tylkoocosspytam
tylkoocosspytam
15.11.2022, 12:13:53 via iOS
  • 3
@SennaZjawa: Ja tam mam to w dupie jak ktoś musi „zobaczyć” Boga tylko po to żeby być uczciwym i dobrym człowiekiem a nie mógł tego robić bez wierzenia w bóstwa to dla mnie to ten ktoś ma nierówno pod kopułka chociaż i tak dobrze ze się zmienia na lepsze.
Ravenek
Ravenek
15.11.2022, 07:37:36
  • 21
Właśnie dlatego nie umiem szanować tej religii. Presja rodziny, chrzczenie niemowląt, religia wciśnięta między obowiązkowe lekcje, a jak bez światków zapytać o przekonania, to sporo wierzy w coś tam innego, albo nie wierzy wcale i to włącznie z księżmi.
  • 3
czopek-wykopek
czopek-wykopek
15.11.2022, 07:59:36
  • 4
@Ravenek: "bądź zmianą, którą chcesz widzieć"
Ravenek
Ravenek
15.11.2022, 08:35:51
  • 3
@czopek-wykopek: ja już żyję w zgodzie z moimi przekonaniami, ale utrudniania mi tego nie zamierzam sekcie darować
wrona2
wrona2
14.11.2022, 21:00:49
  • 21
A ja tam swojej najmłodszej nie mam zamiaru chrzcić i nikt mnie nie przekona ani tym bardziej nie zmusi do tego
Byle z dala od czarnej mafii
zestolicy
zestolicy
15.11.2022, 08:00:19 via Wykop Mobilny (Android)
  • 19
U nas największy opór był ze strony teściów, dla których wiara to całe życie. Na szczęście gdy zeszło na temat wychowywania i wartości katolickich, to jasno powiedziałem że nie chce jako pierwszej wartości przekazać hipokryzji, przysięgania w kościele, że będe wychowywał dziecko w wierze gdy wiem że nie będę. Dodałem, że nie chce aby pierwszą lekcja dziecka było to, że trzeba porzucić własne wartości na rzecz oczekiwań innych osób, byleby wszyscy dookoła
  • 3
DjAbra
DjAbra
15.11.2022, 10:57:05
  • 6
@zestolicy: albo jeszcze o tym nie wiesz, że za twoimi plecami jej główkę pokropili...
To_The_Moon
To_The_Moon
15.11.2022, 11:35:22
  • 7
albo jeszcze o tym nie wiesz, że za twoimi plecami jej główkę pokropili...


@DjAbra: na bank, pewnie jak ojciec nie widział to jej głowe kropili, malowali znaki krzyża na czole i mówili do niej szeptem "sreberko nasze kochane, masz złego ojca ale my dziadkowie zadbaliśmy o ciebie i dzieki temu pójdzie do nieba"

Wcale bym nie zdziwił, katole to psychole z wypranymi łbami. Mówię oczywiście o takich ultra katolach hipokrytach, bo
Marioston
Marioston
15.11.2022, 09:46:14
  • 16
Taki chrzest to podła zbrodnia na bezbronnym niemowlaku.
  • 5
Marioston
Marioston
15.11.2022, 17:16:38
  • 4
@SennaZjawa: Prosta sprawa. Nikt się nie pyta czy chce, czy nie uczestniczyć w tej zbrodniczej organizacji. Niech sobie ludzie wierzą w różne bajki, jak dorosną i nic na siłę. A z tego bagna nie jest tak łatwo wyjść, bo apostazja nie do końca z tym wszystkim kończy.
Marioston
Marioston
16.11.2022, 13:06:37
  • 2
@SennaZjawa: nie da się nie myśleć, skoro na każdym narożniku stoi religijna symbolika, dzwony nie pozwalają się wyspać. Niedługo otworzysz lodówkę, a tam biskup. Niestety państwo polskie jest państwem wyznaniowym, kler jest wszędzie i utrzymywany jest z naszych podatków. Dlatego niemiecki system mi się podoba, a polski nie. Wierzysz - płać, nie wierzysz nie płacisz.
ImperatorPL
ImperatorPL
15.11.2022, 09:26:50
  • 16
Chrzest niemowląt powinien być nielegalny. Ba, konstytucja zabrania zmuszania do udziału w praktykach religijnych... a życie swoje.
  • 2
SennaZjawa
SennaZjawa
15.11.2022, 12:56:10
  • -1
@ImperatorPL: Ale za dzieci odpowiadają rodzice.
A w wieku dorosłym, można zwyczajnie olać sprawę i zapomnieć kościele. Można formalnie dokonać apostazji, a jak ktoś się dalej upiera, że nie chce chrztu, to są nawet rytuały okultystyczne cofające działanie chrztu.
W zależności w co kto wierzy, co komu potrzebne.
SuperDuperHornet
SuperDuperHornet
15.11.2022, 15:28:53
  • 0
@ImperatorPL: @SennaZjawa: Tak jak napisał poprzednik: dziecko jest zakładnikiem swoich rodziców więc dlatego jest chrzczone. Ktoś wymyślił że chrzest niemowlaka jest dla niego korzystny, rodzice w to wierzą i chrzczą.
Druga sprawa to że chrzest dla niewierzącego zmienia tylko tyle że jest w papierach kościelnych.
Czy jest o co rozrywać szaty?
mar-v-son
mar-v-son
15.11.2022, 06:33:50
  • 16
Najbardziej żałosne to jest uleganie takim szantażom i strach przed tym co rodzina powie... To wiele mówi o naszym społeczeństwie ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >
  • Wykopujący (1199)
  • Zakopujący (177)

Hity

tygodnia

Orlen nie wpuszcza kontrolerów NIK chcących sprawdzić fuzję
2790
Pancerny Marian: miliardy złotych Orlenu są poza kontrolą NIK
2342
Inflacja: im więcej państwo "daje", tym jesteśmy biedniejsi
1806
200 mld zł na poprawę demografii w PL w ramach 500+, a mimo to jest tragicznie
1719
Wejdą ci na konto bez ostrzeżenia. Prezydent właśnie podpisał ustawę - blo
1556
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #europa
  • #wydarzenia
  • #ciekawostki
  • #ekonomia
  • #swiat
  • #historia
  • #sport
  • #zainteresowania
  • #kultura

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki