Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko409
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

614

Deweloperzy w żywe oczy zaprzeczają temu, co sami przed chwilą robili

Deweloperzy od wielu miesięcy starają się przekonać klientów, że o promocjach mogą zapomnieć, bo na polskim rynku nieruchomości nie ma żadnej bańki. Na swoich stronach internetowych kreślą jednak grubymi czerwonymi liniami stare cenniki i zaczynają wyprzedaż...

Qtasus2Wielgus
Qtasus2Wielgus
z
spidersweb.pl
dodany: 01.10.2022, 13:49:48
  • #
    polska
  • #
    budownictwo
  • #
    deweloperka
  • #
    mieszkanie
  • #
    nieruchomosci
  • 238
    • Facebook
    • Twitter

Komentarze (238)

najlepsze

LuciusMiximus
LuciusMiximus
01.10.2022, 15:00:18
  • 257
akurat mieszkania w Metrze Zachód będą do wygrania w chipsach gdy ludzie się zorientują że żadnego metra tam nie będzie bo przy tych cenach energii Warszawa ma pilniejsze wydatki niż prezent dla deweloperów
  • 41
borjaki
borjaki
01.10.2022, 16:53:54 via iOS
  • 178
@LuciusMiximus: te wszystkie osiedla po zachodniej strony Lazurowej to urbanistyczny koszmarek. Na dawnych polach kukurydzy poupychane bloki bez zadnej koncepcji. zadupie z brakami w infrastrukturze miejskiej. Jak jeszcze ceny byly tam po 5-6k z metra to zrozumiale ze to sie sprzedawalo- kompromis pomiedzy mieszkaniem na zadupiu a niska cena. Teraz jest drogo a nic sie tam na plus nie zmienilo
milfhunter69
milfhunter69
01.10.2022, 19:47:30
  • 41
@borjaki: pola kapusty jak już :p ja tam kupowalem po 5k metr a teraz cena razy 2/2.5
Metro jest juz przy ratuszu bemowo, na gorczewska i rajskiego spokojnie wybuduja.
SzitpostForReal
SzitpostForReal
01.10.2022, 20:13:20
  • 119
akurat mieszkania w Metrze Zachód będą do wygrania w chipsach gdy ludzie się zorientują że żadnego metra tam nie będzie bo przy tych cenach energii Warszawa ma pilniejsze wydatki niż prezent dla deweloperów


@LuciusMiximus: ceny energii to jeden problem, drugi to utrata przez Warszawę wpływów z PIT z powodu Nowego Wału, co z kolei zamrozi budowę metra i realizację innych projektów.
ZawodowyMacherOdLosu
ZawodowyMacherOdLosu
01.10.2022, 19:17:01
  • 119
Dla tych co nie wiedzą. Jeżeli Prezes gada o silnej recesji jaka ma wystąpić. Nie spadek pkb, nie spowolnienie tylko silna recesja to znaczy, że siła nabywcza pracy zmaleje drastycznie. Nie będzie bezrobocia ani ludzi na ulicach. W ogóle ich nie bedzie
Wyjadą. Z co drugą osobą co gadam obcą temat wyjazdu za granicę się pojawia. A przypominam. Że jesteśmy jeszcze PRZED szokiem, który za chwilę nas przywita.
  • 30
Slaw12
Slaw12
01.10.2022, 19:49:11
  • 89
@ZawodowyMacherOdLosu: Tylko gdzie ludzie mają wyjechać? Wszystkie kraje walczyły z kaszlem jak porąbane i dodrukowały pieniędzy.
WaveCreator
WaveCreator
01.10.2022, 21:31:58
  • 79
@Slaw12: Tylko nadal zanim gruby schudnie, to chudy zdechnie. Więc lepiej być biednym w bogatym kraju czy w Polsce? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Slaw12
Slaw12
01.10.2022, 21:34:05
  • 7
@WaveCreator: Ja pytam się konkretnie który kraj. Pracuję zdalnie.
QuickCharger
QuickCharger
01.10.2022, 14:18:50
  • 84
To jest tak jak z tymi promocjami w sklepach. Cena regularna od zawsze 100zł. Robi się "promocję", czyli przyczepia metkę z przekreśloną 200zł i promocja z ceną na 150zł.
Co ciekawe to działa i Polacy kochają "promocje".
  • 3
uwielbiamnalesniki
uwielbiamnalesniki
02.10.2022, 08:43:27 via iOS
  • 30
@QuickCharger: Bo działa to na tych, którzy nie mają czasu lub chęci aby sprawdzić jaka cena faktycznie była „kiedyś” często tez nie ma takiej możliwości bo nikt nie prowadzi żadnego spisu. Jak sie człowiek orientuje w danym segmencie sprzedaży lub poluje na konkretny produkt/model to widać jak na dłoni ze walą w chvja.

Dlatego lubię pepper peel ( ͡° ͜ʖ ͡°) zawsze pojadą po rajtuzach jak promka
galicjanin
galicjanin
02.10.2022, 08:43:40
  • 6
@QuickCharger: a Niemcy kochają niskie ceny.
orle
orle
02.10.2022, 09:09:38
  • 6
To jest tak jak z tymi promocjami w sklepach. Cena regularna od zawsze 100zł. Robi się "promocję", czyli przyczepia metkę z przekreśloną 200zł i promocja z ceną na 150zł.

Co ciekawe to działa i Polacy kochają "promocje".


@QuickCharger: Polacy? To nie tylko Polacy, tylko ludzie w ogólności. Taka jest natura ludzka, takie chwyty są stosowane wszędzie na świecie.

Współczesny marketing i współczesny konsumpcjonizm bazują na samej esencji ludzkiego dążenia do
duzy240
duzy240
01.10.2022, 14:07:45
  • 63
Słychać wycie? Znakomicie!
  • 28
kot_z_wolnego_wybiegu
kot_z_wolnego_wybiegu
02.10.2022, 08:43:58
  • 100
@duzy240: wcale nie znakomicie. Znaczy to, że ludzi nie stać na mieszkania, zmniejszy się produkcja, pkb wzrośnie bezrobocie. Słychać kryzys.
teddybear69
teddybear69
02.10.2022, 08:46:36 via Android
  • 14
@kot_z_wolnego_wybiegu ludzi nie stać na mieszkania przez sytuację z kredytami
Jeesek
Jeesek
02.10.2022, 08:48:12
  • 34
@duzy240: Wiadomo, ważne, że drugiemu źle. Zajebiste myślenie xD

Tylko to, że mu źle, odbywa się kosztem innych ludzi, których na to mieszkanie nie będzie stać.
LudzieToDebile
LudzieToDebile
01.10.2022, 13:52:18
  • 48
Zawsze jest cena katalogowa i do niej różne rabaty. Nic nowego.
  • 4
QuickCharger
QuickCharger
01.10.2022, 14:12:33
  • -19
@LudzieToDebile: w dodatku na samym dole jest dopisek, że "Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego".
any14t
any14t
01.10.2022, 21:58:44 via Wykop Mobilny (Android)
  • 67
@LudzieToDebile: garaż podziemny za 500k - i mieszkanie gratis! Tylko dzisiaj takie rabaty!
puto
puto
02.10.2022, 12:09:35 via Android
  • -1
@LudzieToDebile ostatnio mi na maila przyszla oferta i znizka 10k za każdy pokój xD niby nic no ale ( ͡º ͜ʖ͡º)
Marvel7
Marvel7
01.10.2022, 15:18:36 via Android
  • 30
To są dalej zbyt słabe promocje. Będzie ciekawie bo zdecydowana większość społeczeństwa przez najbliższy rok nie dostanie kredytu
  • 7
Spejsonik
Spejsonik
01.10.2022, 22:22:27
  • 3
@Marvel7: dolar po 5 zł a fed dalej będzie podnosić stopy. Ale żeby zatrzymać tak ogromną inflacje potrzebne są brutalniejsze reakcje niż 0,5%, a to znaczy,że spuszczają złotówkę do kibla, w końcu trzeba ten dług zdewaulować
Paveleks
Paveleks
02.10.2022, 09:01:26
  • 2
@Spejsonik: no tak po podniesienie stópek spowoduje że cena gazu, paliwa, energii magicznie zmaleje co spowoduje spadek inflacji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Grzybiarz83
Grzybiarz83
02.10.2022, 09:24:40
  • 0
@Spejsonik: Nie podnosza stop bo sie boja za ludzie z kredytami pogonia ich w zblizajacych sie wyborach
m9w1
m9w1
02.10.2022, 08:43:51 via iOS
  • 26
Najśmieszniejsze za argumenty mówiące ze ceny robocizny wynikają z ceny robotników. Największa powtarzana bzdura. Ceny robocizny wynikają z marzy firm budowlanych.
  • 2
Xianth2
Xianth2
02.10.2022, 10:22:47
  • 0
@m9w1: do sprawdzenia w raportach giełdowych ale kto by sprawdzał takie rzeczy jak kupuje dziurę w ziemi?
m9w1
m9w1
02.10.2022, 11:09:35 via iOS
  • 1
@Xianth2: ludzie kupowali w strachu ze drożeje i ze nie będzie :(
CalibraTeam
CalibraTeam
02.10.2022, 08:43:48
  • 21
Ludzi z gotówką jest mnóstwo. Nowe osiedle, na którym kupiłem na początku roku 2022 mieszkanie, jest w większości wykupione przez indywidualnych inwestorów za gotówkę. Powstały już 4 bloki i 4 kolejne są w trakcie budowy - deweloper nie narzeka na brak zainteresowania. Niestety prawda jest taka, że na wykopie ludzie nakręcają się nawzajem, wymyślając dramatyczne historie, które w realnym świecie nie mają miejsca.
  • 36
duga
duga
02.10.2022, 08:59:51
  • 0
@CalibraTeam: to są inwestorzy instytucjonalni. Kto ma 500k na start za klitkę w Warszawie?
macvir
macvir
02.10.2022, 09:00:32
  • 19
@CalibraTeam: mam odwrotną historię. Początkujący deweloper postawił apartamenty w mieście powiatowym i do dziś nie sprzedał jednego mieszkania.
CalibraTeam
CalibraTeam
02.10.2022, 09:01:16
  • 2
Kto ma 500k na start za klitkę w Warszawie?


@duga: Bardzo wielu ludzi.
wfd
wfd
02.10.2022, 11:06:46
  • 11
Pękająca bańka odc. 2137. Tak już pęknie to mnie zawołajcie.
  • 2
feyd_pl
feyd_pl
02.10.2022, 13:04:37
  • -3
@wfd: Razem z inflacja, to widac topniejacy zysk dewelopera. Trzymanie mieszkaniowego kartofla dla nich to rosnaca strata
macfan-pl
macfan-pl
02.10.2022, 15:11:25
  • 0
Tak już pęknie to mnie zawołajcie.


@wfd: to jeszcze sobie poczekasz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1masa
1masa
02.10.2022, 09:14:58
  • 10
Rynek nieruchomości to nie giełda i nie zmienia się w ciągu sekundy. Jest ociężały jak słoń, spadki mogą ciągnąć się latami i bardzo małymi kroczkami. Po 2008 też zajeło kilka lat nim ceny się ustabilizowały.
FlasH
FlasH
02.10.2022, 10:19:10
  • 8
Naprawdę, to że Dom Development obniżył ceny kilka mieszkań, jeszcze nie oznacza korekty na rynku nieruchomości, a nawet jakby to takiej doszło, to jakie spadku się spodziewacie? 10-20%? Przecież to byłby powrót do cen sprzed 2 lat... czyli do czasu gdy pół wykopu wieściło wielką korektę i pęknięcie bańki.

Tymczasem DD odpalił nową inwestycję i zanim wykopał dół, ma 2/3 mieszkań sprzedanych.
Apartamenty Koło Parków - termin oddania 2024Q1, zostały 43 mieszkania
  • 6
Wiecznie_Oburzony_z_lat_70tych
Wiecznie_Oburzony_z_lat_70tych
02.10.2022, 11:10:36
  • 1
@FlasH: mam wrazenie ze wiekszosc oczekujacych na kryzys zadowolona bylaby z przeceny 40% :):):)
JudeMason
JudeMason
02.10.2022, 11:11:54 via iOS
  • 1
@FlasH: To samo w Krakowie na górce narodowej. Ja gdy podpisywałem umowę na swoje to obok mnie małżeństwo za cash kupowało 3 mieszkania. Wszystko na etapie dziury w ziemii a większość mieszkań sprzedana.
sp00_n
sp00_n
02.10.2022, 11:35:16
  • 2
@JudeMason: @Wiecznie_Oburzony_z_lat_70tych: @FlasH: przy prawie 20% inflacji ceny nieruchomości nie mają prawa spadać, przynajmiej w aglomeracjach. Powiat stoi. Moje miasto, 200k ludzi - ceny mieszkań ciagle rosną. Domy słabo sie sprzedaje w mieście i bardzo pod miastem, ale to co dalej to już widać "promocje".
Cierniostwor
Cierniostwor
02.10.2022, 09:17:24 via iOS
  • 8
Może wreszcie będzie można sobie kupić GOTOWE mieszkanie developerskie, a nie jak teraz że kupujesz dziurę w ziemi i czekasz 2 lata płacąc raty + wynajmujesz mieszkanie.
  • 2
Starkwind
Starkwind
02.10.2022, 11:14:17
  • 1
@Cierniostwor: jednym słowem kredytujesz za free dwelopera który jeszcze na Tobie zarabia. ja już widzę że miękną im faje bo jest inwestycja kołomnie w której zostało 5 mieszkań ukończona rok temu i najpierw cena była 17k, później że 15k bo parter i promka, a teraz jest juz 14,500 i jak 5 mieszkań było tak jest do sprzedania
Cierniostwor
Cierniostwor
02.10.2022, 11:15:56 via iOS
  • 0
@Cierniostwor: jednym słowem kredytujesz za free dwelopera który jeszcze na Tobie zarabia.


@Starkwind: Tak, ale w dużych miastach nie ma innego wyjścia, niestety. Ewentualnie są takie mieszkania ale w jeszcze bardziej kosmicznych cenach.
Kris_777
Kris_777
02.10.2022, 12:02:29
  • 7
Przez 2 lata mieszkania podrożały o 50-80%
Gdy deweloper obnizył cene o 5% wykopki: Bańka penka!!1
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 2
Anakee
Anakee
02.10.2022, 12:47:38
  • 0
Przez 2 lata mieszkania podrożały o 50-80%

Gdy deweloper obnizył cene o 5% wykopki: Bańka penka!!1


@Kris_777: psujesz im zabawę :)
feyd_pl
feyd_pl
02.10.2022, 13:03:36
  • -1
@Kris_777: doliczyles inflacje, aktualnie 5+17 -> 22% calkiem niezle, a dopiero 2023 przed nami
Tzebullaque
Tzebullaque
02.10.2022, 08:57:09
  • 7
Gownoinwestycje w gownomiejscach na pewno beda mialy problem. Z drugiej strony wiekszosc mieszkan w budowie na 2023/2024 jest sprzedana. Podaz na rynku wtornym jest mala ze wzgledu na Ukraincow. Deweloperzy nie startuja z duza iloscia nowych inwestycji, wiec podaz na pierwotnym 2024-2025 bedzie umiarkowana. Male mieszkania 30-50 mkw beda sie sprzedawac, bo sa jeszcze gotowkowcy chcacy ochronic pieniadze przed inflacja i na takie jest jeszcze kredyt do ogarniecia, wieksze 50, 60+ sa
  • 9
1masa
1masa
02.10.2022, 09:12:56
  • 1
@Tzebullaque: Wszystko zależy od banków centralnych. Jeżeli będą dalej podnosić stopy procentowe to rynek nieruchomości czeka krach, jak nie w tym roku to w następnym albo kolejnym. Jeżeli jednak zaczną luzować politykę monetarną to zmierzamy ku hiperinflacji. Wtedy mało kto w ogóle będzie sprzedawał mieszkania bo pieniądz będzie szybko tracił na wartości. Tak czy siak czeka nas ogromny kryzys, nie da się z tego wyjść bez bólu.
Tzebullaque
Tzebullaque
02.10.2022, 09:34:43
  • 0
@1masa: mysle, ze hiperinflacja nam raczej nie grozi, ale inflacja pod 30% jak najbardziej. Tak czy owak sam się zastanawiam czy nie włożyć czesci pieniedzy w jakies male mieszkanie. Niby gorka, ale przy tej inflacji, ograniczonej podazy to wydaje sie opcja do przemyslenia. O ile nie dojdzie do pelnoskalowej wojny, polexitu, etc to w skali 10 lat powinno miec to sens.
1masa
1masa
02.10.2022, 09:42:22
  • 1
@Tzebullaque: Ja się zastanawiam nad giełdą. Łatwiej w razie czego wyjąć pieniądze, choć w sytuacji kryzysu ceny spółek mogą iść w trend boczny jak im dochody spadną. Na razie giełda wygląda atrakcyjnie. Szczególnie przy założeniu że FED w końcu pęknie i rozpocznie QE w okresie następnych 6 miesięcy. Wtedy zacznie się wyprzedaż dolara i zyskają rynki wschodzące. Do tej pory trzymałem się franka szwajcarskiego ale już sprzedałem bo jest dosyć drogi.
monilea
monilea
02.10.2022, 10:27:00
  • 6

Komentarz usunięty przez moderatora

kupkesobieciagne
kupkesobieciagne
02.10.2022, 10:48:50
  • 0
gdy koniunktura wróci na rynek


@monilea: Dlaczego miałoby się tak stać?
monilea
monilea
02.10.2022, 10:54:15
  • 5

Komentarz usunięty przez moderatora

AndrzejBinarny
AndrzejBinarny
02.10.2022, 11:08:46
  • 14
@monilea: 12 za metr na brudnie to mało na warszawę xD ktoś żyje urojeniami, jeszcze dwa lata temu w podobnych lokalizacjach można było kupić mieszkanie za 7 za metr
Doktor_Proton
Doktor_Proton
02.10.2022, 11:51:01 via Android
  • 5
Jak kupowałem mieszkanie 3 lata temu to trzeba było polować na mieszkanie i zapisywać się w kolejce.
Właściwie nie miałem dużego wyboru co do lokalizacji mieszkania w bloku.

Pamiętam jak swego czasu na grupę FB osiedla wbijali się ludzie błagający o sprzedaż mieszkania przez ludzi, którzy już kupili xD

Deweloper poczuł kasę ale miał pecha bo trafił w moment wzrostu inflacji, stóp procentowych i wybudował dwa kolejne bloki.

Wiecie jaki efekt? Że
  • 1
Kris_777
Kris_777
02.10.2022, 11:55:24
  • 3
@Doktor_Proton: daj linka do otodomu z tymi 100 mieszkaniami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
T.....r
konto usunięte 02.10.2022, 09:28:21
  • 4
Niestety nie zgadzam się z autorem artykułu. Sam ostatnio interesuje się rynkiem nieruchomości i w dobrej lokalizacji mieszkania cały czas idą w górę. Przy obecnej skali rozdawnictwa każdy kto tylko może ładuje się w mieszkaniowe, żeby przechować gotówkę. Oczywiście nie mówię o kredyciarzach - ich czasy się kończą.
  • 5
1masa
1masa
02.10.2022, 09:45:13
  • 4
@TheHatefulCoder: Ładowanie wszystkich oszczędności w nieruchomości to głupota. Łatwo jest sprzedać w czasie hossy ale w czasie kryzysu zysk często jest tylko na papierze bo można czekać kilka lat zanim się upłynni.
T.....d
konto usunięte 02.10.2022, 10:18:08
  • 5
Niestety nie zgadzam się z autorem artykułu. Sam ostatnio interesuje się rynkiem nieruchomości i w dobrej lokalizacji mieszkania cały czas idą w górę


@TheHatefulCoder: W dobrej lokalizacji mieszkania zawszę będą szły w górę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nawet w sytuacji głębokiego kryzysu czy wojny ¯\_(ツ)_/¯

Ps. Warszawa to nie cała Polska.
T.....r
konto usunięte 02.10.2022, 10:41:18
  • -1
@1masa: Pełna zgoda, myślę, że gotówkowicze są na to gotowi, żeby ulokować pieniądze w nieruchomość i czekać.
pent1
pent1
02.10.2022, 10:22:12
  • 3
bańka to chyba tylko u głupiutkich wykopków którzy się pocieszaja wierzac w te brednie
Largenss
Largenss
02.10.2022, 10:19:57
  • 3
Kraków, rynek wtórny, 70+m2. Widać spadek cen ofertowych na rynku wtórnym.
  • 1
Starkwind
Starkwind
02.10.2022, 11:25:27
  • 0
@Largenss: dokładnie mieszknaia do 50m będą w cenie bo młodzi gdzieś muszą mieszkać nawet kosztem komfortu Ale już mieszkania 70+ to jest to jakiś tam luxus i alternatywą często jest dom pod miastem w podobnej cenie więc tam będą najwyraźniejsze spadki Pytanie tylko czy tego oczekuje ulica pewnie nie ale część osób która chciała podnieść standard życia może mieć okazje to zrobić na promce
xUnf
xUnf
02.10.2022, 14:43:37 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Po każdej górce przychodzi dołek. A potem znowu górka. I znowu dołek.

Niesamowite, nieznane prawa ekonomii...
IIGuardianII
IIGuardianII
02.10.2022, 18:11:32
  • 1
W Polsce nie ma żadnej bańki. Każdy kto szuka mieszkania do kupienia albo na wynajem szybko się o tym przekonuje.
wfd
wfd
02.10.2022, 16:23:28
  • 1
Moje mieszkanie w bloku obok (blok taki sam, mieszkanie takie samo, to samo piętro i metraż) podrożało o 26% względem 2020 r. kiedy ja kupowałem. Żeby wróciło do cen z 2020 to cena musiałaby spać o 20%. Powodzenia.
kalkulator_i_dlugopis
kalkulator_i_dlugopis
02.10.2022, 13:05:37 via Android
  • 1
@LudzieToDebile: garaż podziemny za 500k - i mieszkanie gratis! Tylko dzisiaj takie rabaty!


To ja biorę samo mieszkanie gratis, garaż 500k niech deweloper sobie zostawi XD
pdt_87
pdt_87
02.10.2022, 10:43:03
  • 1
Znajomy wczoraj mówił, ze za mieszkanie w cenie 10k pln metr w miescie 50k ludzi mial w tydzien 3 kupujących z gotówką. Są ludzie co tracą na kryzysie i tacy co zarabiają...
  • 9
drMuras
drMuras
02.10.2022, 11:02:15
  • -2
@pdt_87: Potwierdzam byłem tym znajomym.
sp00_n
sp00_n
02.10.2022, 11:27:34
  • 0
@pdt_87: dobre bajki. niecałe dwa tygodnie temu robilem zmiany w spółce i notariusz powiedziała, że od miesięcy nie miała aktu notarialnego powyżej 350 k PLN. To jest magiczna kwota. Do tej kwoty większość ludzi pracując gdzieś zagranicą mogła jeszcze coś uzbierać i część na poziomie stóp jakie są, dokredytować. Kto miał za gotówkę kupić, kupował na potęgę przez ostatnie 2 lata. Fundusze juz tak nie kupują, bo pieniądz za drogi. Oczywiście,
Kris_777
Kris_777
02.10.2022, 12:07:26
  • -2
@sp00_n: Potwierdzam, bylem tym notariuszem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
JanDzbanPL
JanDzbanPL
02.10.2022, 09:41:20
  • 1
Teraz to już na pewno bańka pęknie
  • 1
LITWIN
LITWIN
02.10.2022, 09:46:04 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@JanDzbanPL: w końcu mieszkania po 2.000 za metr!
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >
  • Wykopujący (614)
  • Zakopujący (21)

Hity

tygodnia

Żądamy przywrócenia poprzedniego wyglądu strony wykop.pl
13216
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Trwa potężna przecena gazu na rynkach - już 60 euro (282 zł) za MWh
3777
Prokuratur od Ziobry chroni brata komendanta Szymczyka.
3450
Nie żyje Krzysztof Balawejder - prezes MPK Wrocław
2937
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #europa
  • #wydarzenia
  • #ciekawostki
  • #ekonomia
  • #swiat
  • #historia
  • #sport
  • #zainteresowania
  • #kultura

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl