Nudny materiał o tym jak puścić szybszego na autostradzie.
Wiele jest materiałów pokazujących niecierpliwych zderzakowców, ale jednocześnie w wielu tych materiałach ukazana jest uporczywa jazda lewym pasem, argumentowana tym, że przecież wykonywany jest manewr wyprzedzania, a do wyprzedzanego pojazdu jest kilkanaście, a czasami nawet kilkadziesiąt sekund...
piosta z- #
- #
- #
- 382
Komentarze (382)
najlepsze
Jak wyprzedzam ciężarówkę a widzę że za mną jest ktoś kto chce wyprzedzić mnie i chcę go zaraz puścić, to włączam kierunkowskaz w prawo jeszcze zanim będę mógł zjechać, tak gdzieś w połowie tej ciężarówki którą wyprzedzam, może trochę później, ale nie później niż na wysokości kabiny.
Wtedy gość z tyłu
To, co piszesz, zwyczajnie nie jest prawdą. Robię dokładnie tak samo, jak @KEjAf, nieraz wskakuję i w mniejsze szczeliny, niż na filmie. Przeważnie kierowcy za mną wyprzedzają dynamicznie. Ba, często mam wrażenie, że celowo przyspieszają do większej prędkości podczas wyprzedzania, a potem znów zwalniają do przelotowej - właśnie po to, aby mnie nie blokować, bo doceniają to, że ich przepuściłem. Czasem mrugną awaryjkami.
Tak, stosujmy dalej zasadę, że celowo
@grzylen: Jedzie 250km/h i naraża życie uczestników ruchu nielegalnie - BANDYTA, DO WIĘZIENIA GO
Jedzie 250km/h i naraża życie uczestników ruchu, ale legalnie - A SPOKO
Zapraszam opa na A2 na odcinek Warszawa-Łódź, niech nagra podobny materiał jak na prawym pasie będzie miał kolumnę tirów. A, i fajnie by było, żeby na materiale a A2 wyprzedzał z taką samą prędkością jak tu.
Ciekaw jestem komentarzy.
Dla urozmaicenia proponuję też, żeby szykując materiał z A2 zrobił doświadczenie: rozpędził się do 140 i spróbował zmieścić się pomiędzy TIRY w kolumnie bez hamowania.
Stworzyłeś film instruktażowy w warunkach, które są zupełnie inne niż te, gdzie jest większość burzy w internecie. Dlatego uważam, że jak chcesz kogoś pouczać to postaw się w jego sytuacji a nie idź na łatwiznę.
Polskie drogi to wypas bezmozgiego bydla. Sporo kierowcow auta powinno widziec tylko na papierkach z gumy turbo
W USA takiego przepisu nie ma no ale oni som gupi i nie umiejo jeździć.
Za to sznur tirow jadacych 90, do tego sinusoida sformowana z 20 samochodów jadacych 120 i kilku zaprdalaczy trafiajacych w odpowiednie momentum sinusoidy, to szczyt bezpiecznej i kulturalnej jazdy XD
@DinguMkembe: Taaaa panie teoretyk. Ta z tyłu siada ci na zderzak, wiec uciekasz do przodu,
albo cały sznur samochodów zacznie wyprzedzać lewym i będziesz jechał minute za ciężarówką
W krajach gdzie on obowiązuje jeździ się bardzo przyjemnie. Możesz swobodnie jechać te 140-150km/h i nikt nie mruga światłami, a z drugiej strony jak ktoś wyjedzie zza ciężarówki, to po prostu wyłączasz tempomat na chwilkę i w kilka sekund masz jego prędkość.
@hosearkadiomorales: jeżeli tiry walą szpaler bez przerwy to jest ok, ten z tyłu musi się dostosować. Ale jak se tak siedzisz na lewym kiedy jest przestrzeń na prawym to już nie wyprzedzasz i powinieneś zwolnić lewy pas niezwłocznie.
Bezmyślne trzymanie się przepisów, paradoksalnie też jest niebezpieczne i pierniczy płynność.
@marcoooo: To uważam za szczyt chamstwa. Jeżdżę kulturalnie, nikomu nic nie blokuję ani nie zajeżdżam, staram się też nie zamulać na lewym i naprawdę nie zasługuję na to, żeby jakiś k#rwa cieć mnie z tyłu poganiał. Trzeba sobie na drodze pomagać. Ale nie mam też zamiaru hamować na intencję wygodnego janusza, co ma życzenie popi$rdalać sobie lewym 180 bez zdejmowania szanownej giry z gazu. Takich buraków